உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    SpiceJet Turbulence Accident:جانچ پوری ہونے تک DGCAنے عملہ کو ڈیوٹی سے ہٹایا، دو مسافر ICU میں

    SpiceJet:  ہزاروں مسافروں کی زندگیاں خطرے میں ڈالنے والی لاپرواہی کا انکشاف ہوا ہے۔

    SpiceJet: ہزاروں مسافروں کی زندگیاں خطرے میں ڈالنے والی لاپرواہی کا انکشاف ہوا ہے۔

    SpiceJet Turbulence Accident: قاضی نذر الاسلام ایئرپورٹ پر لینڈنگ کے دوران طیارے نے ہنگامہ آرائی کے کئی شدید جھٹکے محسوس کئے اور ورٹیکل لوڈ کا عنصر +2.64G سے - 1.36G تک مختلف ہے۔ اس دوران طیارے کے آٹو پائلٹ نے دو منٹ تک کام کرنا چھوڑ دیا تھا جس کی وجہ سے اسے مینولی اڑایا گیا۔

    • Share this:
      SpiceJet Turbulence Accident:اتوار کو، اسپائس جیٹ کا طیارہ SG-945 ممبئی سے مغربی بنگال کے درگاپور جاتے ہوئے قاضی نذر الاسلام ہوائی اڈے پر اترنے سے عین قبل خطرناک ٹربیولنس کا شکار ہوا۔ اس حادثے میں اوپر سے سامان گرنے سے تقریباً 40 مسافر زخمی ہو گئے۔ ڈی جی سی اے نے اس طیارے کی فوری جانچ کے بعد آج اپنی ایک رپورٹ میں اس واقعہ کی سرکاری تفصیلات جاری کی ہیں۔ اس طیارے میں کل 195 افراد سوار تھے۔ جس میں 2 پائلٹ اور 4 کیبن کریو ممبران بھی شامل تھے۔ یہ طیارہ یکم مئی کی شام 5:13 بجے ممبئی سے اڑان بھرا تھا۔ معائنہ کے بعد اس سپائس جیٹ طیارے کو کولکتہ میں رکھا گیا ہے۔

      قاضی نذر الاسلام ایئرپورٹ پر لینڈنگ کے دوران طیارے نے ہنگامہ آرائی کے کئی شدید جھٹکے محسوس کئے اور ورٹیکل لوڈ کا عنصر +2.64G سے - 1.36G تک مختلف ہے۔ اس دوران طیارے کے آٹو پائلٹ نے دو منٹ تک کام کرنا چھوڑ دیا تھا جس کی وجہ سے اسے مینولی اڑایا گیا۔ درگاپور اے ٹی سی کو طیارے سے مطلع کیا گیا کہ کچھ مسافر ہنگامہ آرائی کی وجہ سے زخمی ہوئے ہیں اور انہیں لینڈنگ کے بعد طبی امداد کی ضرورت ہوگی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Power Crisis: بجلی بحران کا حل نکالنے پر غور،امیت شاہ نے کی اعلیٰ سطحی میٹنگ

      DGCAکے مطابق خطرناک ٹربیولنس کے دوران یہ اہم باتیں ہوئیں
      1. 14 مسافر اور 3 کیبن کریو زخمی ہوئے۔ یہ چوٹیں سر پر، ریڑھ کی ہڈی پر، کندھے پر، ماتھے پر اور چہرے پر آئی ہیں۔ اس وقت ان میں سے 3 مسافر ہسپتال میں داخل ہیں۔

      2. ان میں سے 2 مسافر درگاپور کے آئی سی یو میں داخل ہیں۔ ان مسافروں میں سے ایک کو سر میں چوٹ لگنے کی وجہ سے ڈائمنڈ اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے اور دوسرے مسافر کو ریڑھ کی ہڈی میں چوٹ لگنے کی وجہ سے مشن اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      پرشانت کشور کو لے کر سافٹ نظر آرہی ہے JDU لیکن اتحادی BJP نے لی چٹکی، کہہ دی یہ بڑی بات

      3. آکسیجن پینل کھولے گئے اور آکسیجن ماسک استعمال کے لیے نیچے گر گیا۔

      4. ہوائی جہاز کی کچھ سیٹوں کے ہینڈل اور اوپری آرائشی پینل ٹوٹ گئے تھے۔

      5. گیلری کا مواد ہوائی جہاز کے فرش پر بکھرا گیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: