ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

ٹویٹر،نئے آئی ٹی رولز (New IT Rules) کی تعمیل کرنے میں رہاناکام، مرکز نےدہلی ہائی کورٹ میں داخل کیاحلف نامہ

مرکز کے دہلی ہائی کورٹ کو بتایا گیا کہ ایک دن بعد ہی یہ بات سامنے آئی ہے کہ ٹوئٹر نے نئے آئی ٹی رولز (new IT Rules) کی تعمیل کرنے میں ناکام رہا ہے ، جس کی وجہ سے انفارمیشن ٹکنالوجی (آئی ٹی) ایکٹ کے تحت دی گئی استثنیٰ کھو سکتا ہے۔

  • Share this:
ٹویٹر،نئے آئی ٹی رولز (New IT Rules) کی تعمیل کرنے میں رہاناکام، مرکز نےدہلی ہائی کورٹ میں داخل کیاحلف نامہ
ٹویٹر کا دفتر۔(تصویر:shutterstock)۔

دہلی ہائی کورٹ (Delhi high court) نے منگل کو کہا ہے کہ ٹویٹر (Twitter) یہ واضح کرنے میں ناکام رہا ہے کہ شکایت افسر (Grievance Officer) محض عبوری نوعیت کا تھا۔ اس میں مزید کہا گیا کہ مائکروبلاگنگ سائٹ نے شکایت افسر (grievance officer)، تعمیل کرنے والے افسر (compliance officer) اور نوڈل آفیسر (nodal officer) کو نامزد کرکے آئی ٹی رولس کی پاسداری نہ کرنے کا اعتراف کیا ہے۔مرکز کے دہلی ہائی کورٹ کو بتایا گیا کہ ایک دن بعد ہی یہ بات سامنے آئی ہے کہ ٹوئٹر نے نئے آئی ٹی رولز (New IT Rules) کی تعمیل کرنے میں ناکام رہا ہے ، جس کی وجہ سے انفارمیشن ٹکنالوجی (آئی ٹی) ایکٹ کے تحت دی گئی استثنیٰ کھو سکتا ہے۔



سینٹر نے ہائی کورٹ میں دائر حلف نامے میں کہا ہے کہ آئی ٹی رولز 2021 کے کے مطابق عبوری طور پر ٹویٹر کی ویب سائٹ یا موبائل ایپلیکیشن سے حاصل کردہ تفصیلات کے مطابق ہندوستان میں موجود شکایات کو امریکہ میں واقع پلیٹ فارم کے عہدیدار سنبھال رہے ہیں جو عدم تعمیل کے مترادف ہے۔

مرکز نے دہلی ہائی کورٹ کو بتایا ہے کہ ٹوئٹر، انکارپوریٹڈ آئی ٹی کے نئے قواعد پر عمل کرنے میں ناکام رہا ہے۔ ہندوستان کا قانون ہے اور اس کی تعمیل لازمی ہے۔ اپنے حلف نامے میں ، مرکز نے دہلی ہائی کورٹ کو بتایا کہ تمام ایس ایس ایم آئی (اہم سوشل میڈیا  نیٹ ورکس ) کو آئی ٹی قواعد 2021 کی تعمیل کرنے کے لئے 3 ماہ کا وقت دینے کے باوجود اور آخری تاریخ 26 مئی کو ختم ہوگی ، ٹویٹر  ان قوانین پر عمل کرنے میں ناکام رہاہے۔

آئی ٹی قواعد 2021 پر ٹوئٹر کو لازمی طور پر اس کی تعمیل کرنے کی ضرورت ہے ، وکیل امیت اچاریہ (Amit Acharya) کی جانب سے دی گئی درخواست کے جواب میں دائر حلف نامے میں کہا گیا ہے، جس میں انہوں نے مرکز کے نئے آئی ٹی قواعد کی عدم تعمیل کا دعوی کیا ہے۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jul 06, 2021 08:26 PM IST