உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کیا آپ کی بھی نظر ٹھہر جاتی ہے Online Loan APP کے اشتہارات پر، دھوکے سے بچنا ہے تو پڑھ لیجیے یہ خبر

    Instant Loan APP سے رہیں ہوشیار!

    Instant Loan APP سے رہیں ہوشیار!

    Online Loan Fraud: جوائنٹ کمشنر آف پولیس کرائم ممبئی پولیس کے سوہاس وارکے نے کہا کہ سائبر سیل کی تحقیقات میں پتہ چلا ہے کہ اس آن لائن ایپ کے ماسٹر مائنڈ دو چینی شہری ہیں جو فی الحال مفرور ہیں۔ سال 2018 میں دونوں نے اس فراڈ کا منصوبہ بنایا۔

    • Share this:
      Online Loan Fraud:بینکوں میں قرض لینے کے لیے دستاویزات اور معلومات دینے سے بچنے کے لیے لوگ فوری قرضوں کی تلاش میں رہتے ہیں۔ اگر آپ بھی موبائل پر دستیاب فوری قرض(Instant Loan) لینے کے لیے ایپ پر توجہ دیتے ہیں تو ٹھہر جائیے، ایک بار سوجیے ضرور نہیں تو آپ بڑی مصیبت میں پھنس سکتے ہیں۔ ممبئی پولیس(Mumbai Police) کے سائبر سیل(Cyber Cell) نے ایک بین الاقوامی گینگ(International Gang) کا پردہ فاش کیا ہے جو سادہ اور فوری آن لائن لون ایپ کے ذریعے دھوکہ دہی کرتا تھا۔ پولیس نے ملک کے مختلف شہروں سے اس فراڈ میں ملوث 14 افراد کو گرفتار کیا ہے۔ اس ٹھگ گینگ کے ماسٹر مائنڈ دو چینی شہری ہیں، جو مفرور (Chinese) ہیں۔

      کورونا دور میں بڑھی فوری لون لینے والوں کی تعداد
      کورونا کے دور میں مالی بحران سے پریشان ملک بھر میں لاکھوں لوگوں نے آن لائن ایپس کے ذریعے آسان قرضے لیے۔ لیکن بھاری سود کے ساتھ قرض کی ادائیگی میں ناکامی کے بعد قرض دینے والوں نے ان کے فون رابطوں سے ڈیٹا ہیک کر لیا اور ان کے گھر اور شناخت پر پیغامات بھیج کر انہیں بدنام کرنا شروع کر دیا۔ دراصل، ان ایپس سے قرض لینے کی شرط میں آپ کے موبائل فون پر مکمل حقوق کی اجازت دینے کی شرط شامل ہوتی ہے۔

      ایک بار لون لے کر لوگ اس طرح پھنس جاتے ہیں
      یہ گروہ چند ہزار کے قرض کے عوض کئی گنا زیادہ رقم وصول کرتے تھے۔ رقم ادا نہ کرنے کی صورت میں قرض لینے والوں کی مورف فوٹو وائرل ہوجاتی تھی اور فون پر دھمکیاں دینے لگتے تھے۔ کئی لوگوں نے پولس سے شکایت کی لیکن پولس معاملے کو سول معاملہ بتا کر نظر انداز کرتی رہی۔ لیکن جب پانی سر سے اوپر جانے لگا تو مہاراشٹر کے اس وقت کے وزیر داخلہ دلیپ ولسے پاٹل نے ممبئی اور مہاراشٹر سائبر کو اس کے خلاف کارروائی کرنے کا حکم دیا۔ ممبئی سائبر سیل کی انتھک محنت سے اس کا پردہ فاش ہوا اور آخر کار آن لائن ایپ لون سے متعلق 14 ملزمان پکڑے گئے ہیں۔.

      یہ بھی پڑھیں:

      UP News:وزیراعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ کا اعلان-ریاست میں پٹرول-ڈیزل پر نہیں بڑھے گا ویٹ

      یہ بھی پڑھیں:
      JMI: سال 1975 میں جماعت اسلامی پرلگی پابندی سےمتعلق بڑاانکشاف! صحافی کاچونکادینےوالااعتراف

      ممبئی پولیس نے کھولا راز
      جوائنٹ کمشنر آف پولیس کرائم ممبئی پولیس کے سوہاس وارکے نے کہا کہ سائبر سیل کی تحقیقات میں پتہ چلا ہے کہ اس آن لائن ایپ کے ماسٹر مائنڈ دو چینی شہری ہیں جو فی الحال مفرور ہیں۔ سال 2018 میں دونوں نے اس فراڈ کا منصوبہ بنایا اور ہندوستان میں ایجنٹ بنائے جس کے لیے بطور مترجم ہندوستانی خاتون کی مدد لی گئی۔ پھر کال سینٹر بنائے گئے اور مختلف ایپس بنائی گئیں اور آسان قرضے دینے کے لیے منافع بخش تشہیر کی گئی۔ بعد ازاں انہی کال سینٹرز کو قرض لینے والوں کو دھمکیاں دینے اور بھتہ لینے کے لیے استعمال کیا گیا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: