ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

Mehul Choksi Updates: ڈومینیکائی عدالت مفرور تاجر میہول چوکسی کی درخواست پر آج کرے گی سماعت

ہندوستانی حکام ڈومینیکائی عدالت میں یہ ثابت کرنے کے لئے کوشاں ہیں کہ میہول چوکسی اب بھی ہندوستان کا شہری ہے۔ عہدیداروں کے مطابق مفرور ڈائمنڈتاجر مہیول چوکسی نے اینٹیگا کی شہریت حاصل کی لیکن اپنی ہندوستانی شہریت کے حوالے کرنے کے لئے کبھی بھی باضابطہ اور کاغذی کارروائی مکمل نہیں کی۔

  • Share this:
Mehul Choksi Updates: ڈومینیکائی عدالت مفرور تاجر میہول چوکسی کی درخواست پر آج کرے گی سماعت
چوکسی کے کیس کی سماعت 2 جون کو صبح 9 بجے (ہندوستانی وقت کے مطابق شام 6:30 بجے) ہوگی۔

ڈومینیکا میں واقع کورٹ بدھ کو ہندوستان کی حوالگی کے معاملے پر میہول چوکسی (Mehul Choksi) کے کیس کی سماعت کریں گے۔ سماعت سے قبل ہندوستانی حکام نے بتایا کہ انہوں نے یہ ثابت کرنے کے لئے آدھار ، مستقل اکاؤنٹ نمبر (Permanent Account Number) اور راشن کارڈ سمیت دستاویزات اکٹھا کیں جس سے مفرور تاجر نے کبھی بھی اپنی ہندوستانی شہریت نہیں چھوڑی ہے۔۔ ہندوستانی حکام ڈومینیکائی عدالت میں یہ ثابت کرنے کے لئے کوشاں ہیں کہ میہول چوکسی اب بھی ہندوستان کا شہری ہے۔ عہدیداروں کے مطابق مفرور ڈائمنڈ تاجر مہیول چوکسی نے اینٹیگا کی شہریت حاصل کی لیکن اپنی ہندوستانی شہریت کے حوالے کرنے کے لئے کبھی بھی باضابطہ اور کاغذی کارروائی مکمل نہیں کی۔چونکہ اس نے کبھی بھی ہندوستانی شہریت چھوڑنے کے لئے کاغذی کارروائی مکمل نہیں کی ، ریکارڈ سے ظاہر ہوتا ہے کہ وہ اب بھی ایک ہندوستانی شہری ہے۔ لہذا یہ دستاویزات ڈومینیکن عدالت میں پیش کی جائیں گی۔




  • آج عدالت کی سماعت


چوکسی کے کیس کی سماعت 2 جون کو صبح 9 بجے (ہندوستانی وقت کے مطابق شام 6:30 بجے) ہوگی۔

انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (Enforcement Directorate ) ڈومینیکائی عدالت میں بھی درخواست دائر کرے گا۔ ایک اعلی سرکاری عہدیدار نے میڈیا کو بتایا کہ ای ڈی میہول چوکسی کے ارتکاب اور اس کی بنیاد پر انہیں ہندوستان واپس بھیجا جاناچاہیے اور اس سلسلہ میں وہاں کی عدالتوں میں نمائندگی کریے گی۔

ذرائع کے مطابق ای ڈی کی درخواست ہندوستان کے لئے ایک مضبوط مقدمہ بنائے گی اور عہدیدار ڈومینیکا میں موجود بھارتی حکام کے ساتھ رابطے میں ہیں، جہاں پچھلے ماہ ہی مہر چوکسی کو گرفتار کیا گیا تھا۔

ای ڈی نے چوکسی کے خلاف ان کے ساتھ ٹھوس شواہد شیئر کیے ہیں۔ ذرائع کے مطابق ہندوستانی عہدے دار اس پیشرفت سے آگاہ ہیں اور ڈومینیکن عہدیداروں سے ملاقات کی ہے تاکہ بدھ کے روز جب معاملہ سماعت کے لئے آئے گا تو ہندوستان کی طرف سے نمائندگی دی جاسکے۔

میہول چوکسی کو 26 مئی کو ڈومینیکا میں انٹیگوا اور باربوڈا سے جزیرے میں داخل ہونے والے غیر قانونی طور پر داخل ہونے کے الزام میں گرفتار کیا گیا تھا ، جہاں وہ جنوری 2018 سے مقیم تھا۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: Jun 02, 2021 10:12 AM IST