உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    West Bengal Elections: راہل گاندھی کے بعد ممتا بنرجی کا بڑا فیصلہ ، اب صرف 30 منٹ ہی کریں گے انتخابی ریلی

    راہل گاندھی کے بعد ممتا بنرجی کا بڑا فیصلہ ، اب صرف 30 منٹ ہی کریں گے انتخابی ریلی

    راہل گاندھی کے بعد ممتا بنرجی کا بڑا فیصلہ ، اب صرف 30 منٹ ہی کریں گے انتخابی ریلی

    West Bengal Assembly Elections: پارٹی کے ترجمان اور راجیہ سبھا کے رکن پارلیمنٹ ڈریک او برائن نے کہا کہ وزیر اعلی مغربی بنگال میں اسمبلی انتخابات کے لئے کلکتہ میں انتخابی مہم نہیں چلائیں گی ۔ آخری مرحلے میں کلکتہ شہر میں ہی انتخابات ہونے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ انتخابی مہم کے آخری دن 26 اپریل کو ممتا بنرجی صرف علامتی جلوس نکالیں گی ۔

    • UNI
    • Last Updated :
    • Share this:
      کلکتہ : مغربی بنگال میں بھی تیزی سے کورونا وائرس پھیل رہا ہے ۔ اموات کی شرح میں بھی اضافہ ہوا ہے ۔ ان حالات سی پی ایم اور کانگریس نے اپنی تمام بڑی ریلیوں کو رد کردیا ہے ۔ مرکز میں حکمراں جماعت بی جے پی کی مرکزی قیادت کی ریلیاں جاری ہے ۔ تاہم وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی نے کلکتہ میں ایک بھی ریلی نہیں کرنے کا فیصلہ کیا ہے ۔ پارٹی کے ترجمان اور راجیہ سبھا کے رکن پارلیمنٹ ڈریک او برائن نے کہا کہ وزیر اعلی مغربی بنگال میں اسمبلی انتخابات کے لئے کلکتہ میں انتخابی مہم نہیں چلائیں گی ۔

      آخری مرحلے میں کلکتہ شہر میں ہی انتخابات ہونے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ انتخابی مہم کے آخری دن 26 اپریل کو ممتا بنرجی صرف علامتی جلوس نکالیں گی ۔ اس کے علاوہ ریاست کے دوسرے اضلاع میں بھی ان کی انتخابی مہم کے پروگرام کو چھوٹا کیا جارہا ہے۔ کہیں بھی وہ 30 منٹ سے زیادہ مہم نہیں چلائیں گی ۔

      قابل ذکر بات یہ ہے کہ دیگر ریاستوں کی طرح مغربی بنگال میں بھی کووڈ 19 کے کیسز میں تشویشناک سطح پر اضافہ ہوا ہے۔ اتوار کے روز ریاست میں 8400 نئے کیس سامنے آئے ہیں ۔ یہ ایک دن میں آنے والا سب سے زیادہ کیس ہے ۔

      کورونا وبا کے پھیلنے کے پیش نظر الیکشن کمیشن نے گزشتہ جمعہ کو آل پارٹی میٹنگ بلائی تھی جس میں امید تھی کہ انتخاب کے شیڈول میں کچھ ہیر پھیر کیا جائے گا ، مگر ایسا نہیں ہوسکا ۔ صرف شام 7 بجے سے صبح 10 بجے تک تشہیرات پر پابندی ہے۔ وزیر اعلی نے چھٹے ساتویں اور آٹھویں مرحلے کی پولنگ ایک ساتھ کرانے کامطالبہ کیا تھا ۔

      بھارتیہ جنتا پارٹی کی مرکزی قیادت ، وزیر اعظم نریندر مودی ، وزیر داخلہ امت شاہ اور دیگر مرکزی قائدین کی تشہیر میں کوئی کمی نہیں کی گئی ہے ۔ ملک میں اعلی ترین آئینی عہدے پر فائز ہونے کے باوجود ، وزیر اعظم نریندر مودی بنگال میں اپنا جلسہ جاری رکھے ہوئے ہیں ، جس میں ان گنت لوگ شریک ہورہے ہیں ۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: