உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Anubrata Mondal: پارتھا چٹرجی کے بعد ٹی ایم سی کے انبرتا مونڈل کی گرفتاری کے خلاف ہڑتال! ’ممتاکو بھی بیان دینا چاہیے

    منڈل کو سی بی آئی نے تین دنوں میں پوچھ گچھ کے لیے گرفتار کیا ہے۔

    منڈل کو سی بی آئی نے تین دنوں میں پوچھ گچھ کے لیے گرفتار کیا ہے۔

    اس دوران پارٹی ایم پی مالا ساہا نے مرکزی ایجنسیوں جیسے سی بی آئی اور ای ڈی کے بنگال کے لیڈروں کا پیچھا کرنے پر تشویش کا اظہار کیا۔ ٹی ایم سی کے ذرائع نے نیوز 18 کو بتایا کہ جمعرات کی شام منعقد ہونے والی ایک پریس کانفرنس میں پارٹی اپنا موقف بیان کرے گی

    • Share this:
      مویشیوں کی اسمگلنگ کیس میں بیر بھوم کے ضلع صدر انبرتا مونڈل (Anubrata Mondal) کی گرفتاری سے ترنمول کانگریس (Trinamool Congress) کی پریشانی میں مزید اضافہ ہوا ہے۔ گزشتہ دنوں 22 جولائی کو اساتذہ کی بھرتی گھوٹالہ معاملے میں اس وقت کے وزیر پارتھا چٹرجی کی گرفتاری کے بعد ہڑتال کی گئی تھی۔ چٹرجی کو انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (Enforcement Directorate) نے معاون ارپیتا مکھرجی کے ساتھ گرفتار کیا تھا، منڈل کو سی بی آئی نے تین دنوں میں پوچھ گچھ کے لیے گرفتار کیا ہے۔

      چٹرجی کی گرفتاری اور ارپیتا مکھرجی کی رہائش گاہ سے تقریباً 50 کروڑ روپے نقد، سونا اور جائیداد کے دستاویزات ضبط کرنے نے پہلے ہی ٹی ایم سی کو بیک فٹ پر دھکیل دیا تھا جس نے وزیر کو تمام سرکاری اور پارٹی عہدوں سے ہٹا دیا تھا۔ ایک ایسے وقت میں ایک اور ہائی پروفائل گرفتاری ہوئی ہے، جب ممتا بنرجی اپنے لیے اپوزیشن کی قیادت کی جگہ بنانے کی خواہشمند ہیں، ٹی ایم سی انتظار کروں اور دیکھو کا محتاط کھیل کھیل رہی ہے۔

      ٹی ایم سی کے رکن اسمبلی بسواجیت دیب نے نیوز 18 کو بتایا کہ قانون اپنا راستہ اختیار کرے گا۔ ٹی ایم سی کسی بھی بدعنوانی کی اجازت نہیں دے گی اگر ثابت ہو جائے، چاہے وہ کوئی بھی ہو تو اس کو سزا ملنی چاہیے۔ پارٹی کے ایم پی سنتانو سین نے کہا کہ پارٹی صحیح وقت پر مناسب فیصلہ کرے گی۔ لیکن ہم یہ واضح کرنا چاہتے ہیں کہ ٹی ایم سی بدعنوانی کی کسی بھی مثال پر سمجھوتہ نہیں کرے گی۔ سین نے مزید کہا کہ پارٹی بدعنوانی اور غلط کاموں پر صفر برداشت کی پالیسی رکھتی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      NEET PG 2022 Counseling:نیٹ پی جی کونسلنگ شیڈیول کا ہوا اعلان، یہاں جانیں تفصیل

      اس دوران پارٹی ایم پی مالا ساہا نے مرکزی ایجنسیوں جیسے سی بی آئی اور ای ڈی کے بنگال کے لیڈروں کا پیچھا کرنے پر تشویش کا اظہار کیا۔ ٹی ایم سی کے ذرائع نے نیوز 18 کو بتایا کہ جمعرات کی شام منعقد ہونے والی ایک پریس کانفرنس میں پارٹی اپنا موقف بیان کرے گی کہ قانون اس معاملے پر اپنا راستہ اختیار کرے گا۔ ذرائع نے بتایا کہ یہ مرکزی وزارت داخلہ سے سرحد پار مویشیوں کی اسمگلنگ کو روکنے میں بی ایس ایف کی "ناکامی" پر بھی سوال کرے گا اور سوال کرے گا کہ مرکزی ایجنسیوں کو ضلع ہاوڑہ میں کانگریس کے جھارکھنڈ ایم ایل اے سے نقدی ضبط کرنے میں دلچسپی کیوں نہیں تھی؟

      یہ بھی پڑھیں:

       Flash Floods :دریائے چناب میں2 افراد سیلاب سے بہہ گئے، ہندوستان کے کچھ حصوں میں ریڈ الرٹ۔

      دریں اثنا حزب اختلاف بی جے پی نے الزام لگایا ہے کہ مونڈل کی گرفتاری سے ثابت ہوتا ہے کہ حکمران جماعت بدعنوانی میں ڈوبی ہوئی ہے وزیر اعلیٰ ممتا بنرجی اب تک اس کے خلاف کیوں بیان نہیں دی ہے؟
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: