உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    فلور ٹیسٹ سے پہلے CBI کی بڑی کارروائی، پٹنہ سمیت کل24 ٹھکانوں پر چھاپہ ماری، رڈار پر RJDکے یہ5 لیڈر

    Youtube Video

    CBI raids In Bihar: لالو یادو کی پارٹی کے چار لیڈروں میں سنیل سنگھ (Sunil Singh)، اشفاق کریم (Ashfaq Kareem)، فیاض احمد (Fayyaz Ahmed) ، سبودھ رائےSubodh Rai)، سابق ایم ایل اے آر جے ڈی ابو دوجانہ (Abu Dojana) شامل ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Bihar, India
    • Share this:
      CBI raids In Bihar: نتیش کمار آج بہار اسمبلی میں اعتماد کا ووٹ پیش کریں گے۔ بی جے پی کو چھوڑ کر نتیش کمار نے تیجسوی یادو اور دیگر اپوزیشن جماعتوں کے ساتھ مل کر حکومت بنائی ہے۔ جس کے بعد نئی حکومت کو آج اعتماد کا ووٹ حاصل کرنا ہے۔ ساتھ ہی اس فلور ٹیسٹ سے پہلے آر جے ڈی کے پانچ لیڈروں کے گھروں پر چھاپے مارے گئے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی رابڑی دیوی کے پرائیویٹ سکریٹری ناگمنی یادو کے گھر پر بھی چھاپے مارے گئے ہیں۔

      لالو یادو کی پارٹی کے چار لیڈروں میں سنیل سنگھ (Sunil Singh)، اشفاق کریم (Ashfaq Kareem)، فیاض احمد (Fayyaz Ahmed) ، سبودھ رائےSubodh Rai)، سابق ایم ایل اے آر جے ڈی ابو دوجانہ (Abu Dojana) شامل ہیں۔

      آیئے دیکھتے ہیں کہاں کیا ہے حال

      سنیل سنگھ
      آر جے ڈی RJD لیڈر بسکماؤن کے چیئرمین سنیل سنگھ کے گھر بڑی تعداد میں ٹیمیں پہنچیں۔ سنیل سنگھ نے دعویٰ کیا ہے کہ یہ چھاپہ بی جے پی کی سازش ہے۔ انہوں نے کہا کہ یہ چھاپہ بی جے پی کے اشارے پر کیا جا رہا ہے۔ ساتھ ہی سنیل سنگھ کی بیوی کو بھی اس دوران غصے میں دیکھا گیا۔ انہوں نے کہا کہ اگر انہیں گھر سے کچھ نہیں ملا تو میں سی بی آئی کے خلاف ہتک عزت کا مقدمہ دائر کروں گی۔

      ڈاکٹر فیاض احمد
      راشٹریہ جنتا دل کے راجیہ سبھا ایم پی ڈاکٹر فیاض احمد کے گھر پر مرکز کے ای ڈی کے چھاپے مارے جا رہے ہیں۔ ذرائع کے مطابق آج صبح شروع ہونے والے چھاپے میں تقریباً 45 افراد کی ٹیم ہے۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں ڈاکٹر فیاض احمد بسفی سے آر جے ڈی کے سابق ایم ایل اے ہیں اور فی الحال آر جے ڈی کوٹے سے راجیہ سبھا کے ممبر ہیں۔
      اشفاق کریم
      سی بی آئی آر جے ڈی کے راجیہ سبھا ایم پی اشفاق کریم کے گھر پر بھی چھاپہ مار رہی ہے۔ آپ کو بتاتا چلوں کہ اس سے پہلے بھی اشفاق کے گھر پر چھاپے ہو چکے ہیں۔ اس چھاپے کے دوران اس کے گھر سے کروڑوں روپے برآمد کئے گئے تھے۔

      سبودھ رائے
      آر جے ڈی لیڈر اور سابق ایم ایل سی سبودھ رائے کے گھر پر بھی چھاپے مارے جارہے ہیں۔ کہا جاتا ہے کہ سبودھ رائے آر جے ڈی سپریمو لالو یادو کے بہت قریب ہیں۔

      Bilkis Bano case: قصورواروں کی رہائی معاملے پر سماعت کرے گا سپریم کورٹ

      کوچ راہل دراوڑ ہوئے کووڈ19 سے متاثر، Asia Cup 2022 میں جانے پر شک

      ابو دوجانہ
      سابق ایم ایل اے آر جے ڈی ابو دوجانہ کے گھر پر بھی چھاپے مارے جارہے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی تازہ ترین اپ ڈیٹ کے مطابق پٹنہ سمیت کل 24 مقامات پر چھاپے مارے جا رہے ہیں۔

      آپ کو بتا دیں کہ آج سے بہار قانون ساز اسمبلی کا خصوصی اجلاس بلایا گیا ہے۔ یہ سیشن آج اور کل دو دن چلے گا۔ اس دوران نتیش حکومت کی طاقت کا امتحان ہوگا اور صدر کے خلاف تحریک عدم اعتماد پر دوسری ووٹنگ ہوگی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: