உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بہار میں ٹوٹا NDA گٹھ بندھن، الگ ہوئی نتیش کمار بی جے پی کی راہیں

    Youtube Video

    Bihar News: منگل کی صبح سے جاری سیاسی ہلچل کے درمیان کسی بھی وقت اس کا باضابطہ اعلان ہونے کا امکان تھا۔ ادھر جو خبریں سامنے آئی ہیں ان کے مطابق دونوں نے علیحدگی اختیار کر لی ہے۔

    • Share this:
      بہار میں جے ڈی یو اور بی جے پی کا اتحاد ٹوٹ گیا ہے۔ منگل کی صبح سے جاری سیاسی ہلچل کے درمیان کسی بھی وقت اس کا باضابطہ اعلان ہونے کا امکان تھا۔ ادھر جو خبریں سامنے آئی ہیں ان کے مطابق دونوں نے علیحدگی اختیار کر لی ہے۔ سی ایم نتیش کمار شام 4 بجے بہار کے گورنر سے ملاقات کریں گے اور نئی حکومت بنانے کا دعویٰ پیش کریں گے۔

      اس سے پہلے عظیم اتحاد کی تمام جماعتوں کے ایم ایل ایز نے بہار قانون ساز اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر تیجسوی یادو کو اپنی حمایت کا خط پیش کیا اور عظیم اتحاد کے ممبران اسمبلی کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ آپ نے مجھ پر اعتماد کیا ہے، اس کے لیے آپ کو لوگوں کا شکریہ ادا کیا۔

      تیجسوی یادو نے کہا کہ ہم ہر مسئلہ پر مل کر کام کریں گے اور 2020 میں عوام سے جو وعدہ کیا تھا اسے پورا کریں گے۔ معلومات کے مطابق تیجسوی یادو اپنے ایم ایل ایز کی حمایت کا خط نتیش کمار کو سونپیں گے، جس کے بعد بہار میں نئی ​​حکومت کے قیام کا باضابطہ اعلان کیا جا سکتا ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: