உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سی ایم ہیمنت سورین کا قریبی پریم پرکاش گرفتار، کل چھاپہ ماری میں ملی تھیں دوAK- 47 رائفل

    Youtube Video

    ای ڈی جھارکھنڈ میں مبینہ طور پر غیر قانونی کان کنی کے سلسلے میں منی لانڈرنگ کی تحقیقات کر رہی ہے۔ کل، انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ کی ٹیم نے ایک ساتھ جھارکھنڈ، بہار، تمل ناڈو اور این سی آر میں تقریباً 17-20 احاطوں پر چھاپے مارے تھے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Jharkhand, India
    • Share this:
      جھارکھنڈ کے وزیر اعلیٰ ہیمنت سورین کے قریبی ساتھی پریم پرکاش کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔ ای ڈی ED نے کل رات پریم پرکاش کو رانچی سے گرفتار کیا تھا۔ کل رانچی میں، پریم پرکاش سے وابستہ احاطے پر چھاپوں میں دو اے کے 47 رائفلیں اور 60 زندہ کارتوس برآمد کیے تھے۔ ای ڈی جھارکھنڈ میں مبینہ طور پر غیر قانونی کان کنی کے سلسلے میں منی لانڈرنگ کی تحقیقات کر رہی ہے۔ کل، انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ کی ٹیم نے ایک ساتھ جھارکھنڈ، بہار، تمل ناڈو اور این سی آر میں تقریباً 17-20 احاطوں پر چھاپے مارے تھے۔

      ذرائع نے بتایا کہ جھارکھنڈ کے وزیر اعلیٰ ہیمنت سورین کے سیاسی معاون پنکج مشرا اور مشرا کے قریبی ساتھی باہوبلی بچو یادو سے پوچھ گچھ کے بعد تازہ معلومات سامنے آنے کے بعد یہ چھاپے مارے گئے۔ مشرا اور یادو دونوں کو ای ڈی نے اس معاملے میں کچھ دیر پہلے گرفتار کیا تھا۔

      بی جے پی کا سی ایم اور کانگریس پر حملہ
      بی جے پی کے رکن پارلیمنٹ نشی کانت دوبے نے ایک ٹویٹ میں کہا کہ پرکاش "جھارکھنڈ کے وزیر اعلی اور ان کے خاندانی دوست امیت اگروال کے معاون ہیں" اور ان کے (پرکاش) کے روابط کی جانچ قومی تحقیقاتی ایجنسی (این آئی اے) کو کرنی چاہیے۔ بی جے پی کے سابق لیڈر اور ریاست کے اس وقت آزاد ایم ایل اے سریو رائے نے اپنے ٹویٹر ہینڈل پر لکھا کہ پریم پرکاش کے پاس اے کے 47 رائفلیں کیسے ملیں اس کی تحقیقات ہونی چاہیے اور اس بات کا امکان ہے کہ اس کا دہشت گردی سے کوئی تعلق ہو سکتا ہے۔

      Saudi Arabiaسے فرار ہونے والی 2بہنوں کے ساتھ آسٹریلیا میں کیا ہوا؟ اپارٹمنٹ سے پراسرار حال

      ای ڈی کن الزامات کی تحقیقات کر رہی ہے؟
      ای ڈی کی جانچ اس وقت شروع ہوئی جب ایجنسی نے مشرا اور اس کے مبینہ ساتھیوں کے احاطے پر چھاپہ مارا جس میں جھارکھنڈ کے صاحب گنج، برہیت، راج محل، مرزا چوکی اور برہاروا کے 19 مقامات پر 8 جولائی کو غیر قانونی کان کنی اور جبری وصولی کے مبینہ معاملات میں ملوث تھے۔ ای ڈی نے مشرا اور دیگر کے خلاف منی لانڈرنگ کی روک تھام ایکٹ (پی ایم ایل اے) کے تحت مقدمہ درج کرنے کے بعد مارچ میں چھاپے مارے تھے، یہ الزام لگاتے ہوئے کہ مشرا نے "غیر قانونی طور پر اپنے نام پر بہت بڑی جائیداد پر قبضہ کر لیا ہے"۔

      جشن میں ڈوبا تھا فلسطینی کنبہ، منگیتر کےانتظار میں فون لگاتی رہ گئی دلہن، تبھی ہواکچھ ایسا


      جولائی کے چھاپوں کے فوراً بعد ای ڈی نے 50 بینک کھاتوں میں پڑے 13.32 کروڑ روپے ضبط کر لیے تھے۔ ایجنسی نے کہا، "تحقیقات کے دوران جمع کیے گئے شواہد میں مختلف افراد کے بیانات، ڈیجیٹل ثبوت اور دستاویزات شامل ہیں۔ اس سے یہ بات سامنے آئی ہے کہ ضبط شدہ نقدی یا بینک بیلنس جنگلات سمیت صاحب گنج کے علاقے میں بڑے پیمانے پر کی جا رہی غیر قانونی کان کنی سے حاصل کیا گیا تھا، 100 کروڑ روپے کس راستے سے آئے اور کہاں گئے؟
      Published by:Sana Naeem
      First published: