ہوم » نیوز » مشرقی ہندوستان

سرکارماحول خراب کرنے والوں سے سختی سے نمٹے: راشٹریہ لوک سمتا پارٹی

پٹنہ۔ راشٹریہ لوک سمتا پارٹی (آر ایل اسی پی ) کے قومی صدر اوپیندر کشواہا نے بہار کے دربھنگہ اور بھاگلپور کے واقعات پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے ریاستی حکومت سے ماحول خراب والوں کے خلاف سخت قدم اٹھانے کا مطالبہ کیا ہے۔

  • UNI
  • Last Updated: Mar 22, 2018 12:16 PM IST
  • Share this:
  • author image
    NEWS18-Urdu
سرکارماحول خراب کرنے والوں سے سختی سے نمٹے: راشٹریہ لوک سمتا پارٹی
راشٹریہ لوک سمتا پارٹی (آر ایل اسی پی ) کے قومی صدر اوپیندر کشواہا: فائل فوٹو۔

پٹنہ۔ راشٹریہ لوک سمتا پارٹی (آر ایل اسی پی ) کے قومی صدر اوپیندر کشواہا نے بہار کے دربھنگہ اور بھاگلپور کے واقعات پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے ریاستی حکومت سے ماحول خراب والوں کے خلاف سخت قدم اٹھانے کا مطالبہ کیا ہے۔ کشواہا نے آج کہا کہ بہار میں کچھ لوگ ماحول خراب کرنے کی مسلسل کوشش کر رہے ہیں جو باعث تشویش ہے۔ بہار امن اور بھائی چارے کی سرزمین رہی ہے۔


انہوں نے کہا کہ بہار نے ملک-دنیا کو محبت، عدم تشدد اور بھائی چارے کا پیغام دیا ہے۔ مہاتما بدھ، مہاویر، حضرت مخدوم منیري اور مہاتما گاندھی نے بہار میں محبت اور بھائی چارے کا الكھ جگا کر دنیا بھر میں لوگوں کو ایک رہنے کا پیغام دیا۔ ایسے حالات میں بہار میں باہمی تعلقات کو خراب کرنے کی کوشش قابل مذمت ہے اور اسے کسی بھی حال میں صحیح نہیں کہا جا سکتا۔


انسانی وسائل و ترقی کے وزیر نے وزیر اعلی نتیش کمار سے اس معاملہ میں سخت اقدامات کرنے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ جو لوگ ماحول بگاڑ رہے ہیں، ان کے خلاف سخت کارروائی کی جائے۔ انہوں نے ریاست کے لوگوں سے تحمل برتنے کے ساتھ ہی باہمی رشتوں کو مضبوط بنائے رکھنے کی بھی اپیل کی۔

First published: Mar 22, 2018 12:16 PM IST