உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    15 اگست کے بعد بہار میں ہوگی کابینہ کی توسیع ، سی ایم Nitish Kumar نے دی جانکاری

    Bihar Cabinet Expansion Bihar Politics: سی ایم نتیش کمار کے مطابق بہار کابینہ کی توسیع 15 اگست یعنی یوم آزادی کے بعد ہوگی۔ سی ایم نتیش کمار نے کہا ہے کہ بہار کابینہ کی توسیع 16 اگست کو یا اس کے بعد ہوسکتی ہے۔

    • Share this:
      Bihar Cabinet Expansion Bihar Politics: اس وقت بہار کی راجدھانی پٹنہ سے بڑی خبر آ رہی ہے جہاں سی ایم نتیش کمار نے بہار کابینہ کی توسیع کو لے کر بڑی جانکاری دی ہے۔ سی ایم نتیش کمار کے مطابق بہار کابینہ کی توسیع 15 اگست یعنی یوم آزادی کے بعد ہوگی۔ سی ایم نتیش کمار نے کہا ہے کہ بہار کابینہ کی توسیع 16 اگست کو یا اس کے بعد ہوسکتی ہے۔

      آپ کو بتا دیں کہ بہار میں دو دن سے جاری سیاسی ہلچل کے درمیان بدھ کو مہاگٹھ بندھن کی حکومت بنی گئی۔ نئی حکومت میں نتیش کمار نے دوبارہ بہار کے وزیر اعلیٰ اور تیجسوی یادو نے نائب وزیر اعلیٰ کے طور پر حلف لیا۔ اب ایسے میں نتیش کمار کی نئی کابینہ کی توسیع کب ہوگی اور اس کی شکل کیا ہوگی، یہ بحث تیز ہوگئی ہے۔ نیوز 18 کو موصول ہونے والی خصوصی معلومات کے مطابق، نتیش کابینہ کے وزراء کے ناموں کو تقریباً حتمی شکل دے دی گئی ہے۔

      گزشتہ 24 گھنٹے میں Coronavirus کے16299 نئے کیس، 53 کی موت، دہلی اور مہاراشٹر نے بڑھائی فکر


      جموں و کشمیر: راجوری میں سیکورٹی فورسز کے ہاتھوں 3 فدائین ہلاک، 3 فوجی شہید، آپریشن جاری;


      ذرائع کے مطابق جو اطلاع مل رہی ہے، اس کے مطابق بہار حکومت میں آر جے ڈی کے 16 سے 18 وزراء ہوں گے، جب کہ کانگریس کو 3 یا 4 عہدے مل سکتے ہیں، جب کہ جیتن رام مانجھی کی پارٹی پچھلی حکومت کی طرح، اس حکومت کو بھی ایک سیٹ ملی ہے لینے میں کامیاب ہو گی۔ ساتھ ہی آزاد ایم ایل اے سمیت سنگھ کو بھی نتیش کمار کی نئی کابینہ میں دوبارہ وزیر بننے کا موقع مل سکتا ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: