ہوم » نیوز » مشرقی ہندوستان

تریپورہ ویسٹ کے ڈی ایم کو کیا گیا معطل ، شادی کی تقریب میں گھس کر کی تھی ایسی حرکت

جادو نے کمیٹی کو بتایا کہ ’’یہ میرا فرض ہے کہ میں امن و امان کو نافذ کرنے اور کووڈ۔19 کے پھیلاؤ کو روکنے کی حتی الامکان کوشش کروں۔ اس رات میں نے جو کچھ کیا میں اس کے ساتھ کھڑا ہوں‘‘۔

  • Share this:
تریپورہ ویسٹ کے ڈی ایم کو کیا گیا معطل ، شادی کی تقریب میں گھس کر کی تھی ایسی حرکت
تریپورہ ویسٹ کے ڈی ایم کو کیا گیا معطل ، شادی کی تقریب میں گھس کر کی تھی ایسی حرکت

تریپورہ (مغرب) ضلعی مجسٹریٹ سیلیش کمار جادو (Sailesh Kumar Jadav ) کو ریاستی حکومت نے معطل کردیا ہے۔ اس معطلی کا حکم ایک وائر ویڈیو کے بعد سامنے آیا۔ انھوں نے کووڈ۔19 کے اصولوں کو نافذ کرنے کے لئے ایک شادی خانہ میں گھس کر نہایت ہی بدتمیزی سے شادی کی تقریب کو رکوا دیا تھا۔ اس ہفتے کے شروع میں ڈی ایم سلیش کمار جادو اپنے اس عمل کی وضاحت کے لئے ایک کمیٹی کے سامنے پیش ہوئے۔ تریپورہ کے وزیراعلی بپلب کمار دیب (Biplab Kumar Deb) کی ہدایت پر دو سینئر آئی اے ایس افسران پر مشتمل پینل تشکیل دیا گیا تھا۔


جادو نے کمیٹی کو بتایا کہ ’’یہ میرا فرض ہے کہ میں امن و امان کو نافذ کرنے اور کووڈ۔19 کے پھیلاؤ کو روکنے کی حتی الامکان کوشش کروں۔ اس رات میں نے جو کچھ کیا میں اس کے ساتھ کھڑا  ہوں‘‘۔ ایم ایل اے آشیش سہا اور سشانتا چودھری سمیت بی جے پی کے متعدد رہنماؤں نے تریپورہ کے چیف سکریٹری منوج کمار کو خط لکھا تھا ، جس سے جادو کو ہٹانے کا مطالبہ کیا گیا تھا۔ ضلع مغربی تریپورہ کی بی جے پی کی رکن پارلیمان ، پرتیما بھومک نے یہاں تک کہ میڈیا کو بتایا تھا کہ وہ دلہن کے کنبے سے ذاتی طور پر بات کریں گی۔


تریپورہ ویسٹ ڈی ایم کی معطلی کی وجہ کیا؟


تریپورہ ویسٹ ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ سیلیش کمار جادو کی ایک شادی کی تقریب کو درمیان میں رکنے کا ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہا ہے۔ یہ واقعہ اگرتلا میں تریپورہ دیسی ترقی پسند علاقائی اتحاد کے چیئرمین پردیوت کشور دیببرما کی ملکیت میں شادی کے مقام پر ہوا۔

ویڈیو میں یادو کو دلہا، دلہن ان کے اہل خانہ اور مہمانوں کو فورا وہاں سے چلے جانے کے لئے کہا گیا۔ یہاں تک کہ انہوں نے پولیس اہلکاروں کو کووڈ۔19 کے اصولوں کی خلاف ورزی کا حوالہ دیتے ہوئے مہمانوں کو پنڈال سے باہر نکالنے کی ہدایت دی ۔ جب ان کے دفتر سے جاری کردہ شادی کا اجازت نامہ دکھایا گیا تو جادو اس پرچی کو بھی پھارڑتے ہوئے نظر ائے ۔

انھوں نے اگلے دن میڈیا کے نمائندوں کو بتایا کہ اگر کسی فرد یا گروہ کو کل رات کی کارروائی سے تکلیف پہنچی ہے ، تو میں معذرت چاہتا ہوں۔ لیکن کل رات جو کیا گیا وہ صرف لوگوں کے فائدے کے لیے تھا۔ میرا مقصد کسی کو تکلیف پہنچانا یا رسوا کرنا نہیں تھا‘‘
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 03, 2021 04:30 PM IST