ہوم » نیوز » مشرقی ہندوستان

مغربی بنگال : بی جے پی کو جھٹکا ، ممبر پارلیمنٹ سومتر خان کی اہلیہ سجاتا منڈل ٹی ایم سی میں شامل

پیر کو بی جے پی کے رکن پارلیمنٹ سومتر خان کی اہلیہ سجاتا منڈل ترنمول کانگریس میں شامل ہوگئیں ۔

  • Share this:
مغربی بنگال : بی جے پی کو جھٹکا ، ممبر پارلیمنٹ سومتر خان کی اہلیہ سجاتا منڈل ٹی ایم سی میں شامل
مغربی بنگال : بی جے پی کو جھٹکا ، ممبر پارلیمنٹ سومتر خان کی اہلیہ سجاتا منڈل ٹی ایم سی میں شامل ۔ تصویر : اے این آئی ۔

مغربی بنگال میں اگلے سال ہونے والے اسمبلی انتخابات سے پہلے سیاسی ہلچل بڑھ گئی ہے ۔ دو دن پہلے وزیر داخلہ امت شاہ کے بنگال دورے کے دوران ترنمول کانگریس کے کچھ بڑے لیڈران بی جے پی میں شامل ہوگئے تھے ، لیکن اب بی جے پی کو ریاست میں جھٹکا لگا ہے ۔ پیر کو بی جے پی کے ممبر پارلیمنٹ سومتر خان کی اہلیہ سجانا منڈل ترنمول کانگریس میں شامل ہوگئیں ۔ دو دن پہلے ہی سویندر ادھیکاری ٹی ایم سی چھوڑ کر بی جے پی میں شامل ہوئے تھے ۔ سومتر خان بنگال میں بی جے پی یووا مورچہ کے صدر بھی ہیں ۔


ٹی ایم سی میں شامل ہوتے وقت سجاتا منڈل کے ساتھ ترنمول ممبر پارلیمنٹ سوگت رائے اور ترجمان کنال گھوش بھی موجود تھے ۔ سجاتا نے اس موقع پر الزام لگایا کہ بی جے پی اب موقع پرستوں اور داغیوں کی پارٹی بن گئی ہے ۔ انہوں نے کہا کہ میں نے ریاست میں پارٹی کو آگے بڑھانے کا کام کیا تھا ، لیکن اب بی جے پی میں کوئی عزت نہیں ہے ۔ ایک خاتون ہونے کے ناطے میرے لئے پارٹی میں رہنا مشکل تھا ۔




پرشانت کشور کا دعوی

اس درمیان پرشانت کشور نے پیر کو ٹویٹر پر دعوی کیا کہ مغربی بنگال میں اگلے اسمبلی انتخابات میں بی جے پی کو دہائی کا اعداد و شمار پار کرنے کیلئے بھی مشقت کرنی پڑے گی ۔ ترنمول کانگریس صدر ممتا بنرجی نے کشور کو اپنا انتخابی صلاح کار بنایا ہے ۔



پرشانت کشور نے پیر کو ٹویٹ کرکے کہا کہ میڈیا کا ایک طبقہ بی جے پی کی حمایت میں ماحول بنانے کی کوشش کررہا ہے ، اس سے صاف ہے کہ بی جے پی دہائی کے اعداد و شمار کیلئے جدوجہد کررہی ہے ۔ اگر بنگال میں بہتر کارکردگی کرتی ہے تو میں ٹویٹر چھوڑ دوں گا ۔

بتادیں کہ بہار اسمبلی انتخابات میں جیت حاصل کرنے کے بعد بی جے پی کیلئے مغربی بنگال فتح کرنا کافی اہم ہے ۔ یہی وجہ ہے کہ بی جے پی کے سینئر لیڈران مسلسل بنگال کا دورہ کررہے ہیں ۔ مغربی بنگال کے دو روزہ دورے پر امت شاہ نے کئی پروگراموں میں حصہ لیا ۔ امت شاہ نے کہا کہ بی جے پی بنگال میں 200 سے زیادہ سیٹیں جیت رہی ہے ۔
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Dec 21, 2020 03:12 PM IST