ہوم » نیوز » مشرقی ہندوستان

West Bengal Election Result: بنگال میں کھلا 'جوڑا پھول'، پچھلی بار کی طرح ہی جیتی ترنمول کانگریس

West Bengal Election Result: ووٹوں کی گنتی کے دوران شروعاتی رجحانوں میں ہی حکمران پارٹی ٹی ترنمول کانگریس نے جلدی اکثریت کا اعداد و شمار پار کر لیا تھا۔ اب کہا جا رہا ہے کہ بنگال میں جوڑے کا پھول کھلتا نظر آرہا ہے اور ترنمول نے گزشتہ چناؤ جیسی جیت درج کی ہے۔

  • Share this:

سب سے زیادہ چرچا میں رہے مغربی بنگال انتخابات کے نتائج کا اعلان ہو رہا ہے۔ ووٹوں کی گنتی کے دوران شروعاتی رجحانوں میں ہی حکمران پارٹی ٹی ترنمول کانگریس نے جلدی اکثریت کا اعداد و شمار پار کر لیا تھا۔ وہیں اب (TMC) پھر ایک بار اقتدار میں واپسی کی راہ پر نظر آرہی ہے۔ گزشتہ سال سے سیاسی طور پر بنگال میں سرگرم بھارتی جنتا پارٹی (BJP) کا سیکڑا تک پہنچنے میں بھی مشکل ہو رہی ہے۔ خاص بات ہے کہ تازہ اعداد و شمار بتا رہے ہیں کہ تمام مخالفت کے درمیان وزیر اعلی ممتا بنرجی (Mamata Banerjee) کی حکومت ایک بات پھر اتنے ہی دم سے اقتدار آسکتی ہے۔ ریاست میں کل 292 سیتوں پر ووٹنگ ہوئی ہے۔


ٹی ایم سی کو اپنے قریب ترین امیدوار بی جے پی پر کافی مضبوط برتری حاصل ہے۔ تاہم ، ٹی ایم سی نے ووٹوں کی گنتی کے دوران ابتدائی رجحانات میں تیزی سے اکثریت کا نشان عبور کرلیا۔ اب یہ کہا جارہا ہے کہ اس جوڑے کا پھول بنگال میں کھلتا نظر آرہا ہے اور ترنمول پچھلے انتخابات کی طرح فتح درج کرتے نظر آرہا ہے۔


خبر لکھے جانے تک ٹی ایم سی (TMC) 208 سیٹوں پر برتری بنائے ہوئے ہیں۔  وہیں پارٹی نے 14  سیٹوں پر بھی جیت درج کر لی ہے۔ اپنے قریبی امیداوار بی جے پی سے ٹی ایم سی کافی مضبوط سبقت بنائے ہوئے ہیں۔


 
Published by: Sana Naeem
First published: May 02, 2021 03:48 PM IST