مودی نے 'بيمارو' پرنتیش کو گھیرا، پھر بہار کو دیا 1.65 لاکھ کروڑ کا پیکج

پٹنہ۔ ایک دن پہلے ہی دبئی سے وطن واپس لوٹنے کے بعد بہار کے آرا میں بی جے پی کی ریلی کرنے پہنچے وزیر اعظم نریندر مودی نے 9700 کروڑ روپے کی لاگت سے بننے والے 10 منصوبوں کا سنگ بنیاد رکھا۔

Aug 18, 2015 12:41 PM IST | Updated on: Aug 18, 2015 03:08 PM IST
مودی نے 'بيمارو' پرنتیش کو گھیرا، پھر بہار کو دیا 1.65 لاکھ کروڑ کا پیکج

پٹنہ۔ ایک دن پہلے ہی دبئی سے وطن واپس لوٹنے کے بعد بہار کے آرا کی ریلی میں وزیر اعظم نریندر مودی نے بالآخر بہار کو اقتصادی پیکج دینے کا اعلان کر دیا۔ اسمبلی انتخابات سے پہلے وزیر اعظم مودی نے ریاست کو سوا لاکھ کروڑ روپے کی مدد دینے کا اعلان کیا ہے۔ مرکزی حکومت نے اس کے علاوہ 40 ہزار کروڑ روپے کی مدد ریاست کی ترقی کے لئے دینے کا اعلان کیا جس سے یہ کل 1 لاکھ 65 ہزار کروڑ روپے کا ہو گیا ہے۔

اس کے علاوہ انہوں نے 11 نیشنل ہائی وے کے منصوبوں کا افتتاح اور سنگ بنیاد بھی رکھا۔  وزیراعظم نے مہارت کے فروغ کی منصوبہ بندی کے تحت 22 ہنرمندی کے فروغ کے مراکز کے پہلے مرحلے کا افتتاح اور علاقائی خواتین پیشہ ورانہ تربیت کے ادارے کا بھی سنگ بنیاد رکھا۔ مودی نے آرا کے رمنا میدان میں واقع ایک پروگرام میں حصہ لیتے ہوئے قومی شاہراہ نمبر 77 کے مظفر پور-سونبرسا سیکشن کے دو لین والے منصوبہ کا آغاز کیا۔ اس کے علاوہ پٹنہ-كويلور سیکشن کی چار لین منصوبہ بندی، كويلور-بھوجپور سیکشن کی چار لین سمیت 11 منصوبوں کا سنگ بنیاد رکھا۔

Loading...

بہار میں مسلسل ریلیاں کر رہے وزیر اعظم نے انوکھے انداز میں کہا کہ جو لوگ میرا پروگرام بناتے ہیں، وہ مجھے سمجھا رہے تھے کہ اتنا جلدی کیسے جائیں گے؟ لیکن آپ نے پکارا اور ہم چلے آئے .. مودی-مودی' کے نعروں کے درمیان مودی نے سڑک ٹرانسپورٹ اور شاہراہوں کے مرکزی وزیر نتن گڈکری کی تعریف کی۔ مودی نے ایک نئے بہار کا اعلان کیا۔

وزیر اعظم مودی نے ہائی وے پروجیکٹ کا افتتاح کرنے پر کہا کہ ہم ٹکڑوں میں نہیں سوچتے ہیں۔ اپنے ساتھی وزراء کی تعریف کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ جب گڈکری مہاراشٹر حکومت میں وزیر تھے تو ان کو فلائی اوور منسٹر کہا جاتا تھا۔ راجیو پرتاپ روڈی کو دوست بتاتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ انہوں نے نوجوانوں میں ہنرمندی کے فروغ کے مشن کی منصوبہ بندی کا ذمہ اٹھایا ہے۔ مودی نے کہا کہ اگر بہار انڈسٹری چاہتا ہے تو اسے بجلی کی ضرورت ہو گی۔ ہم نے بہار کو بجلی دینے کا بیڑا اٹھایا ہے۔

مودی کی ریلی سے سیاسی حملے بھی خوب ہوئے۔ ریاست کے وزیر اعلی نتیش کمار کو نشانے پر لیتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ، 'میں نے کہا کہ بہار کی گنتی بيمارو ریاست میں ہوتی ہے تو یہاں کے وزیر اعلی ناراض ہو گئے تھے۔ وہ کہتے ہیں کہ یہ بيمارو ریاست نہیں ہے لیکن دوسری طرف کہتے ہیں، ہمیں یہ دے دو، ہمیں وہ دے دو۔

مودی نے کہا کہ اس پروگرام میں کئی منصوبوں کا سنگ بنیاد رکھاجا رہا ہے اورکئی کا افتتاح ہو رہا ہے۔ آنے والے دنوں میں بہار کی قسمت بدل جائے گی۔ انہوں نے کہا کہ 'آنے والے دنوں میں ہنرمندی کے فروغ سے ملک کی قسمت بدلنے والی ہے۔ میں نے پہلے میک ان انڈیا کی بات کہی، دنیا کو ملک میں کاروبار کے لئے مدعو کیا۔ آج خوشی ہے کہ دنیا بھر سے لوگ فیکٹری لگانے کے لئے تیار بیٹھے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ابو ظبی کی حکومت نے ساڑھے چار لاکھ کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کرنے کا اعلان کیا ہے۔

اس سے پہلے، پٹنہ ایئرپورٹ پر وزیر اعلی نتیش کمار نے پروٹوکول کے تحت وزیر اعظم کا استقبال کیا۔ وزیر اعظم کی پچھلی ریلی گیا میں ہوئی تھی جہاں انہوں نے وقت آنے پر بہار کے لئے پیکج کا اعلان کرنے کی بات کی تھی۔ وزیر اعظم نے تب بہار کے لئے 50 ہزار کروڑ روپے کے پیکیج کو کم بتایا تھا۔

مودی کی تقریر سے پہلے مرکزی وزیر نتن گڈکری نے کہا کہ ہم میانمار تک سڑک بنانے کی سوچ رہے ہیں۔ ہم برہم پتر کے پانی اور سڑک کے راستے سے بنگلہ دیش کے کسی بھی ضلع میں جا سکیں گے۔ میں بہار کے عوام کو یقین دہانی کرانا چاہتا ہوں کہ 25 ہزار کروڑ کی لاگت سے بہار میں سڑک بنے گی۔ میرا یقین ہے کہ آنے والے وقت میں بہار میں ترقی کی گنگا بہے گی اور ایک ترقی پذیر ریاست کے طور پر بہار ملک کے سامنے آئے گا۔

بہار انتخابات سے قبل وزیر اعظم کے اس بڑے پروگرام میں ان ریلیوں کو 'پریورتن ریلی' کا نام دیا گیا ہے۔ مودی ان ریلیوں میں کئی بڑے منصوبوں کا تحفہ بہار کو دیں گے۔ ملک بھر کے اخبارات میں آج اسے لے کر بڑے بڑے اشتہار بھی چھپوائے گئے ہیں۔ وہیں ایرپورٹ سے لے کر ریلی کے  مقام تک کے راستے میں نتیش کمار کے بھی بڑے بڑے ہورڈنگ لگے ہوئے ہیں۔

 

Loading...