میک ان انڈیا سے نوجوانوں کو نہیں مودی کے دوستوں کو فائدہ : راہل گاندھی

ارریہ۔ کانگریس کے نائب صدر راہل گاندھی نے وزیر اعظم نریندر مودی کے اہم 'میک ان انڈیا' مہم کا مضحکہ اڑاتے ہوئے آج کہا کہ نوجوانوں کو روزگار دینے کے وعدے کے ساتھ شروع کئے گئے اس منصوبے کا فائدہ نوجوانوں کو کم اور وزیر اعظم کے دوستوں کو زیادہ ہوا ہے.۔

Nov 02, 2015 06:21 PM IST | Updated on: Nov 02, 2015 06:21 PM IST
میک ان انڈیا سے نوجوانوں کو نہیں مودی کے دوستوں کو فائدہ : راہل گاندھی

ارریہ۔  کانگریس کے نائب صدر راہل گاندھی نے وزیر اعظم نریندر مودی کے اہم 'میک ان انڈیا' مہم کا مضحکہ اڑاتے ہوئے آج کہا کہ نوجوانوں کو روزگار دینے کے وعدے کے ساتھ شروع کئے گئے اس منصوبے کا فائدہ نوجوانوں کو کم اور وزیر اعظم کے دوستوں کو زیادہ ہوا ہے.۔

مسٹر گاندھی نے ارریہ ضلع کے آزاد اکیڈمی میدان میں مهاگٹھ بندھن امیدواروں کے حق میں منعقدہ ایک انتخابی ریلی سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم کو زبردست تنقید کا نشانہ بنایا۔ انہوں نے کہا، "مودی جی نے لوک سبھا انتخابات کے دوران کہا تھا کہ ہر نوجوان کو نوکری ملے گی۔ انہوں نے میک ان انڈیا کہہ کہہ کر تنگ کر دیا لیکن نوجوانوں کو نوکری نہیں ملی۔ میک ان انڈیا میں صرف مودی جی کے دوستوں کو فائدہ ہوا۔ وہ اپنے دوستوں کو ٹھیکے دے رہے ہیں ۔

کالے دھن کے معاملے پر ایک بار پھر گھیرتے ہوئے راہل گاندھی نے کہاکہ انتخابات میں مسٹر مودی نے کہا تھا کہ کالا دھن واپس لائیں گے، ہر کسی کو 15 لاکھ ملیں گے لیکن تقریباً16 ماہ سے زیادہ کا وقت گزر جانے کے بعد بھی ملک کے لوگوں کو اب بھی بلیک منی کی واپسی کا انتظار ہے. "۔ کانگریس کے نائب صدر نے کہا کہ بی جے پی اور مودی لوگوں کو آپس میں لڑائے بغیر الیکشن نہیں جیت سکتے۔ انہوں نے کہا کہ بہار میں اگر مسٹر نتیش کمار کی حکومت بنی تو وہ یہاں بھائی چارے اور محبت کی سیاست کریں گے۔ انہوں نے ملک میں پھیلی مہنگائی کے سلسلے میں وزیر اعظم پر سخت حملہ کرتے ہوئے کہا کہ اچھے دن کے وعدے کے ساتھ مرکز میں برسراقتدار آئی مودی حکومت میں آج لوگوں کو آدھی روٹی اور ایک کٹوری دال ملنا بھی مشکل ہے۔ انہوں نے لوگوں سے ریاست کی ترقی کے لئے مهاگٹھ بندھن کے اميدوار کو غالب ووٹوں سے کامیاب بنانے کی اپیل کی۔

Loading...

Loading...