ہوم » نیوز » مشرقی ہندوستان

آر جے ڈی کے سابق رکن پارلیمنٹ شہاب الدین کی حالت تشویشنا ک،موت کی خبرکوتہاڑجیل انتظامیہ نےکیامسترد

نئی دہلی: تہاڑ جیل انتظامیہ کے افسران نے ، بہار کے سیون لوک سبھا سیٹ کے سابق رکن پارلیمنٹ ، محمد شہاب الدین کی موت کی خبر کو افواہ قرار دیاہے۔

  • Share this:
آر جے ڈی کے سابق رکن پارلیمنٹ شہاب الدین کی حالت تشویشنا ک،موت کی خبرکوتہاڑجیل انتظامیہ نےکیامسترد
شہاب الدین کی موت کی خبر افواہ ہے ۔ تہاڑ جیل انتظا میہ کی وضاحت

نئی دہلی: تہاڑ جیل انتظامیہ کی جانب سے، بہار کے سیون لوک سبھا سیٹ کے سابق رکن پارلیمنٹ ، محمد شہاب الدین (شہاب الدین) کی موت کی خبر کو افواہ قرار دیاہے۔ سوشل میڈیا پر جاری خبروں کو جیل انتظامیہ کی جانب سے مسترد کر دیا گیا ہے۔ جیل انتظامیہ نے کہا ہے کہ سابق رکن پارلیمنٹ کی حالت تشویشناک ہے ، اس کا علاج دیندیال اپادھیائے اسپتال میں جاری ہے۔ ہم آپ کو بتادیں کہ آج صبح سے ہی ، بہار کے مشہور رہنما کی کورونا کی وجہ سے موت کی خبریں آرہی تھیں ، جس کے بعد تہاڑ جیل انتظامیہ نے ان خبروں کی تردید کردی تھی۔


شہاب الدین ، ​​جنھیں قتل کے معاملے میں تہاڑ جیل میں عمر قید کی سزا سنائی گئی تھی ، گذشتہ ماہ 21 اپریل کو اسپتال میں داخل تھے۔ کورونا انفیکشن کے بعد ان کی حالت تشویشناک ہے۔ شہاب الدین کے خلاف تین درجن سے زائد فوجداری مقدمات درج ہیں۔ تہاڑ جیل جانے سے پہلے ، وہ بہار کے بھاگل پور اور سیون کی جیل میں بھی طویل عرصہ گزار چکے ہیں۔ وہ سال 2018 میں ضمانت ملنے کے بعد جیل سے باہر آئے تھے ، لیکن ضمانت منسوخ ہونے کی وجہ سے انہیں دوبارہ جیل جانا پڑا۔ 15 فروری 2018 کو ، سپریم کورٹ نے آر جے ڈی کے سابق رکن اسمبلی کو سیون سے تہاڑ جیل لانے کا حکم دیا۔


دوسری طرف ، راشٹریہ جنتا دل کے سابق رکن پارلیمنٹ اور لالو پرساد کے قریبی ساتھی ، شہاب الدین کو تہاڑ جیل انتظامیہ نے بتایا تھا کہ ان کی حالت اب بھی مستحکم ہے۔ کورونا کی تحقیقات کی رپورٹ مثبت آنے کے بعد انہیں دین دیا ل اپادھیائے اسپتال میں داخل کرایا گیا ، جہاں ڈاکٹر ان کی صحت کی نگرانی کر رہے ہیں۔ اہم بات یہ ہے کہ ملک بھر میں کورونا ویکسی نیشن متعارف کرانے کے بعد ، تہاڑ جیل میں قیدیوں کو کورونا ویکسین لگانے عمل بھی شروع ہو گیا ہے۔ اس دوران بڑھتے ہوئے کورونا سے قیدی بھی متاثر ہورہے ہیں۔

Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 01, 2021 09:58 AM IST