உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Exclusive: بھارت بائیوٹیک نےکووکسین اوراڈینووائرل انٹراناسل کی مشترکہ ویکسین کےلیےاجازت طلب کی

    فائل فوٹو

    فائل فوٹو

    کووکسین Covaxin اور اڈینو وائرل انٹراناسل Adenoviral Intranasal ویکسین کے تبادلہ مطالعہ پروٹوکول کے لیے درخواست 29 جولائی کو بھارت بائیوٹیک نے سبجیکٹ ایکسپرٹ کمیٹی کو پیش کی تھی۔

    • Share this:
      ڈرگ کنٹرولر جنرل آف انڈیا (DCGI) نے حیدرآباد میں قائم بھارت بائیوٹیک (Bharat Biotech) کو اجازت دی ہے کہ وہ اپنی دو کورونا وائرس ویکسینوں کووکسین Covaxin اور اڈینو وائرل انٹراناسل ویکسین Adenoviral Intranasal Vaccine کے مرکب اور میچ پر جامع اسٹڈی کرے تاکہ صحت مند رضاکاروں میں امیونوجنسی اور حفاظت کا جائزہ لیا جاسکے۔

      اس سلسلے میں کمپنی کی پیش رفت سے متعلق ایک عہدے دار نے سی این این نیوز 18 کو بتایا کہ ’’ایک مرحلہ 2/3 کثیر مرکوز ، کلینیکل ٹرائل ہیٹرولوجس پرائم بوسٹ کمبیشن SARS-CoV-2 ویکسین BBV 152 (Covaxin) کے ساتھ BBV154 (اڈینو وائرل انٹراناسل ویکسین) کو منشیات کے ریگولیٹری باڈی نے منظور کرلیا ہے۔

      کووکسین Covaxin اور اڈینو وائرل انٹراناسل Adenoviral Intranasal ویکسین کے تبادلہ مطالعہ پروٹوکول کے لیے درخواست 29 جولائی کو بھارت بائیوٹیک نے سبجیکٹ ایکسپرٹ کمیٹی کو پیش کی تھی۔

      ویکسی نیشن پروگرام کی فائل فوٹو
      ویکسی نیشن پروگرام کی فائل فوٹو


      ویکسین اسٹیٹس:

      کووایکسین فی الحال ملک میں زیر انتظام ہے، جبکہ اڈینو وائرل انٹراناسل ویکسین کے مرحلے 1 کے کلینیکل ٹرائل کا ڈیٹا جون میں سنٹرل ڈرگس سٹینڈرڈ کنٹرول آرگنائزیشن کو پیش کیا گیا تھا۔

      سی ڈی ایس سی او کی موضوع ماہر کمیٹی نے سفارش کی ہے کہ کلینیکل ٹرائلز کے لیے بھارت بائیوٹیک دونوں خوراک اور سپرے استعمال کرے۔

      پہلی قسم کا مطالعہ:

      ماہرین اور حالیہ مطالعات کے ایک حصے نے فائدہ اٹھانے والوں میں بہتر مدافعتی ردعمل کو متحرک کرنے کے لیے دو مختلف پلیٹ فارمز پر مبنی ویکسین کے استعمال کی وکالت کی۔ یہ انجیکشن اور نیسل کوویڈ 19 ویکسین کے مکس اور میچ پر اپنی نوعیت کا پہلا مطالعہ ہوگا۔

      Covaxin ایک غیر فعال ویکسین ہے اور پورے ویرین سیل سے حاصل کردہ پلیٹ فارم کے ساتھ تیار کی گئی ہے۔ یہ ویکسین بھارت بائیوٹیک انڈین کونسل آف میڈیکل ریسرچ (ICMR) اور نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف وائرولوجی (NIV) کے اشتراک سے تیار کررہا ہے۔

      اڈینو وائرل انٹراناسل کوروناوائرس ویکسین سنگل ڈوز جاب ہے جو چمپینزی اڈینو وائرس ویکٹرڈ ٹیکنالوجی chimpanzee adenovirus vectored technology پر مبنی ہے۔ اسے حیدرآباد میں قائم ویکسین بنانے والے نے یونیورسٹی آف واشنگٹن اسکول آف میڈیسن سینٹ لوئس کے تعاون سے تیار کیا ہے۔

      ڈی سی جی آئی نے اس سے قبل ویلور میں کرسچن میڈیکل کالج (سی ایم سی) کو کووی شیلڈ اور کووایکسین کے اختلاط کے بارے میں ایک مطالعہ کرنے کی اجازت دی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: