உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    شاندار سیلفیز اور اتنے ہی شاندار ڈیزائن کے ساتھ vivo V23e 5G  ایک شکست دینے والا فون ہے

    شاندار سیلفیز اور اتنے ہی شاندار ڈیزائن کے ساتھ vivo V23e 5G  ایک شکست دینے والا فون ہے

    شاندار سیلفیز اور اتنے ہی شاندار ڈیزائن کے ساتھ vivo V23e 5G  ایک شکست دینے والا فون ہے

    فلیٹ فریم پر شفاف دھاتی فنش اور فلورائٹAG گلاس اپنی پھیلی ہوئی سطح کی کوٹنگ نظارہ کی وجہ سے ناقابل یقین لگتا ہے اور زبردست نظر آتا ہے۔ اگر لوگ غلطی سے فون کو اس کی اصل MRP سے 2-3 گنا زیادہ قیمت کا سمجھتے ہیں تو حیران نہ ہوں۔

    • Share this:
      اس سے پہلے کہ ہم اس کی چمک میں ڈوب جائیں اور اس کے 44 MP سیلفی کیمرہ پر دھیان دیں ہمیں یہ تسلیم کرنا چاہیے کہ یہ V23e ایک شاندار فون ہے۔ 7.32 ملی میٹر پر، یہ آس پاس کے سب سے چکنے فونز میں سے ایک ہے، اور اوپر کا کامل نظارہ چیزوں کو دوسری سطح پر لے جاتی ہے۔

      فلیٹ فریم پر شفاف دھاتی فنش اور فلورائٹAG  گلاس اپنی پھیلی ہوئی سطح کی کوٹنگ نظارہ کی وجہ سے ناقابل یقین لگتا ہے اور زبردست نظر آتا ہے۔ اگر لوگ غلطی سے فون کو اس کی اصل MRP سے 2-3 گنا زیادہ قیمت کا سمجھتے ہیں تو حیران نہ ہوں۔

      آنکھ پکڑنے والی سیلفیز

      ایک بار جب آپ ڈیزائن سے آگے بڑھنے میں کامیاب ہو جاتے ہیں، تو یہ کیمرے ہی ہیں جو آپ کی توجہ مبذول کر لیتے ہیں۔ Vivo نے ہمیشہ بہترین سیلفی کیمرے پیش کیے ہیں اور Vivo V23e 5G بھی اس سے مستثنیٰ نہیں ہے۔ سامنے والے کیمرے ایک عفریت 44 MP F2.0 یونٹ ہے جس میں آنکھ AF اور AI معاون ٹریکنگ اور تصویر بڑھانے کی خصوصیات کا ایک گروپ ہے۔

      جہاں بہت سے دوسرے کیمرے رات میں ہی ہار مان لیتے ہیں، وہاں اس میں ایک AI ایکسٹریم نائٹ موڈ ہے جو آپ کی خصوصیات کی شناخت اور ان کو بڑھانے کے لیے متعدد فریم ضم کرنے کا استعمال کرتا ہے، اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ آپ کم روشنی میں بھی اتنے ہی اچھے نظر آتے ہیں جتنا آپ دن میں نظر آتے ہیں۔ اور یہ سامنے والا کیمرہ ہے جس کے بارے میں ہم ابھی بھی بات کر رہے ہیں، پیچھے والے کیمرے کے بارے میں بات نہیں کررہے ہیں۔

      آنکھ ٹریکنگ خاص طور پر متاثر کن، اور اہم ہے، کیونکہ جیسا کہ کوئی بھی پورٹریٹ فوٹوگرافر آپ کو بتائے گا، آنکھوں کو فوکس میں رکھنا کسی بھی پورٹریٹ کے لیے بہت ضروری ہے۔ Vivo V23e 5G میں ایک 'Stadiface Selfie Video' بھی ہے، جو آپ کے چہرے پر کیمرہ لاک کرنے اور اس کے ارد گرد سیلفی ویڈیو کو مستحکم کرنے کا ترجمہ کرتا ہے۔ یہ vlogs اور Insta Stories کے لیے یکساں ہے۔



      ٹرپل کیمرہ کی ترتیب

      پیچھے والے کیمرے بھی کم متاثر کن نہیں ہیں۔ ایک چکنے کیمرے والے جزیرے میں نصب، ترتیب کے اعتبار سے 50 MP F1.8 پرائمری کیمرہ، 8 MP F2.2 120°  سپر وائیڈ اینگل کیمرہ، اور 2 MP F2.4 میکرو شامل ہے۔

      اسی کے ساتھ ساتھ نائٹ موڈ جیسی خصوصیات جو کہ ساخت کی تفصیل کو برقرار رکھنے کے لیے کام کرتی ہیں، vivo کا سگنیچر بوکیہ فلیئر پورٹریٹ موڈ، ڈبل ایکسپوزر، اور بہت کچھ تجربے کو بڑھانے کے لیے موجود ہے۔

      اس خوبصورت فون کو طاقتور بنانے والا ایک MediaTek Dimensity 810 SoC ہے جس میں 8 GB RAM  اور 128 GB اسٹوریج ہے۔ 44 W فلیش چارج سپورٹ کے ساتھ ساتھ 4,050 mAh کی بیٹری شامل ہے جو 30 منٹ میں 1-67% فیصد تک چارج کردے گا۔

      ڈسپلے کی پیمائش 6.44 انچ ہے اور یہ ایک AMOLED پینل ہے جس میں 60 Hz ریفریش ریٹ اور 400 ppi سے زیادہ ہے۔ اس کا رنگ، بظاہر، رات کے آسمانی رنگ سے متاثر ہوتا ہے، اور آپ دیکھ سکتے ہیں کہ وہ شاندار نیلا رنگ اپنی کشش کہاں سے حاصل کرتا ہے۔

      شاندار اور اسٹائلش ڈیزائن

      دو رنگوں کے اختیارات - سنشائن گولڈ اور مڈ نائٹ بلیو - کافی شاندار ہیں، اور بالکل مختلف تجربات پیش کرتے ہیں۔ سنشائن گولڈ میں نرم ٹچ دھندلا ساخت اور نرمی سے عکاس سطح ہے اور یہ گرم اور ٹچ کا خیرمقدم کرتی ہے یعنی استعمال کرنے میں بیحد آرام دہ اور اطمینان بخش ہے۔ دوسری طرف، مڈ نائٹ بلیو، حیرت انگیز طور پر ہموار ہے اور اسے پکڑنے میں کافی خوشگوار محسوس ہوتا ہے۔

      شاندار، اسٹائلش ڈیزائن اور متاثر کن کیمرہ کی خصوصیات کی وجہ سے، Vivo V23e اس مناسب قیمت میں اسمارٹ فونز کے لیے ایک آسان اور بہترین انتخاب ہے۔ اگر آپ اس طرح کا کوئی فون خریدنا چاہتے ہیں، تو انتظار کرنے کی کوئی وجہ نہیں ہے! فون فی الحال 8/128 GB کنفیگریشن میں 25,990 روپے میں دستیاب ہے۔

      Sponsored
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: