ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

سنیچر سے شروع ہوگا ملک کا پہلا ورچوئل انڈیا ٹوئے فیئر 2021،ہیملیزہے ٹائٹل انسپانسر

ملک میں پہلی بار ورچوئل انڈیا ٹوئے فیئر -2021 (Virtual Toy India Fair 2021)منعقد کیا جارہا ہے۔ اس فیئر میں ، آپ کو ملک بھر میں 1،000 سے زیادہ کھلونے بنانے والوں کے کھلونے دیکھنے اور خریدنے کا موقع ملے گا۔

  • Share this:
سنیچر سے شروع ہوگا ملک کا پہلا ورچوئل انڈیا ٹوئے فیئر 2021،ہیملیزہے ٹائٹل انسپانسر
ملک میں پہلی بار ورچوئل انڈیا ٹوئے فیئر -2021 (Virtual Toy India Fair 2021)منعقد کیا جارہا ہے۔

نئی دہلی: مودی سرکار نے ملک میں کھلونے کی تیاری کو فروغ دینے کے لئے 'خود انحصار ہندوستان' آتم نربھر بھارت اور 'ووکل فار لوکل' کی کال دی ہے ۔ جس کے تحت ملک میں پہلی بار ورچوئل انڈیا ٹوئے فیئر -2021 (Virtual Toy India Fair 2021)منعقد کیا جارہا ہے۔ اس فیئر میں ، آپ کو ملک بھر میں 1،000 سے زیادہ کھلونے بنانے والوں کے کھلونے دیکھنے اور خریدنے کا موقع ملے گا۔ ہندوستان کی بڑھتی ہوئی کھلونا صنعت کو ایک پلیٹ فارم مہیا کرنے کے لئے ، اس میلے کا اہتمام مرکزی حکومت 27 فروری سے 2 مارچ تک ڈیجیٹل میڈیم کے ذریعہ کر رہی ہے۔ اس میلے میں ، ملک کی مختلف ریاستوں کے تاجروں کو نمائندگی کا موقع ملے گا۔


اس ٹوئے فیئر کو ہیملیز (Hamleys)نے انسپانسر کیاہے۔ ہیملیز ،برطانیہ کی ایک قدیم ملٹی نیشنل ٹوئے ریٹیلر(Multinational Toy Retailer) ہے جو ریلائنس انڈسٹریز کی ملکیت ہے ۔ ہیملیز کی جانب سے اس فیئر کی جانب سے ایک ورچوئل بوتھ بنایاجارہاہے ۔ اس موقع پر یہ ملٹی نیشنل ٹوئے ریٹیلر کی جانب سے ممبئی ، دہلی ، احمد آباد میں ٹوئے سرکلس کو متعارف کروایاجائیگا۔ ہیملیز کی جانب سے کارپوریٹ سماجی ذمہ داری کے تحت آگن واڑی ورکرس کے بچوں میں کھلونے تقسیم کیے جائیں گے۔آگن واڑی کے بچوں کے لیے 743 لکڑی کے کھلونے تیار کیے جارہے ہیں۔


جمعرات کے روز انڈیا ٹوئے فیئر -2021ویب سائٹ www.theindiatoyfair.in کا ​​افتتاح مرکزی وزیر تعلیم ، ڈاکٹر رمیش پوکڑیال نشان ، مرکزی وزیر ٹیکسٹائل ، سمرتی ایرانی ، مرکزی وزیر تجارت و صنعت پیوش گوئل نے مشترکہ طور پر کیا۔ کھلونے کی صنعت سے وابستہ افراد اس ویب سائٹ پر اندراج کرسکتے ہیں۔ اس میں ، پالیسی بنانے والوں ، والدین ، ​​آغاز ، طلباء ، صنعت کاروں کو متحدہ ہوکر ایک پلیٹ فارم پرکام کرنا ہوگا۔ اس میں ، ریاست اور مرکزی حکومت بھی ایک دوسرے کا تعاون کررہی ہے۔



وزیر تجارت و صنعت پیوش گوئل نے کہا کہ ورچوئل انڈیا ٹوئے فیئر -2021صرف کھلونوں کی نمائش نہیں ہے -بلکہ کھلونا صنعت کو فروغ دینے ، خطے میں روزگار کے زیادہ مواقع فراہم کرنے اور ہندوستان کی کھلونا صنعت کی وراثت کو آگے بڑھانے کی بھی ایک کوشش ہے۔ کھلونا صنعت کے مستقبل کے لئے ایک بڑے وژن کے ساتھ بھارت کھلونا میلہ منعقد کیا جارہا ہے۔

اس موقع پر ، مرکزی وزیرتعلیم رمیش پوکریال نے کہا کہ ہندوستانی کھلونے خوشگوار بچپن کی رونق بن چکے ہیں۔ وہ نہ صرف تفریح ​​کا ایک ذریعہ رہے ہیں ، بلکہ یہ سیکھنے اور ترقی کا ذریعہ بھی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ورچوئل انڈیا ٹوئے فیئر -2021 کسی بھی ڈیجیٹل پلیٹ فارم پر صنعت کے مختلف اسٹیک ہولڈرز خصوصا بچوں ، والدین اور اساتذہ کو لانے کی پہل ہے ۔ وزیر تعلیم نے کہا کہ یہ پہلا موقع ہے جب حکومت نے ہندوستان میں ورچوئل انڈیا ٹوئے فیئر -2021 میں شرکت کے لئے ملک بھر سے 1.27 لاکھ سے زیادہ افراد نے رجسٹریشن کروایاہے۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Feb 25, 2021 03:32 PM IST