ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

فلپ کارٹ نے دل کو چھو لینے والے ویڈیو کے ساتھ Delivery Heroes کا جشن منایا

اس وبائی امراض میں ان کی بے تعاون کی شناخت کرنے اور ان نمائش کرنے کے لیے ، Flipkart نے ایک مختصر ویڈیو بنایا ہے جس میں ان چیلنجوں کی نمائش کی گئی ہے جن ڈیلیوری ہیروز کے چہرے پر مسکراہٹ کا سبب بنتی ہے جس کے بدلے میں وہ کسٹمر کے چہرے پر مسکراہٹ ڈال سکیں۔

  • Share this:
فلپ کارٹ نے دل کو چھو لینے والے ویڈیو کے ساتھ Delivery Heroes کا جشن منایا
فلپ کارٹ نے دل کو دیکھنے والی ویڈیو کے ساتھ Delivery Heroes کا جشن منایا

جب سے وبائی مرض شروع ہوا ہے ہم حوصلوں کے ساتھ اپنی ڈیجیٹل دنیا میں جا چکے ہیں۔ سماجی دوری کی وجہ سے ہمارے پسندیدہ مالز اور باہر جانا محدود ہو گیا ہے، ہم نے دنیا کو اپنی دہلیز پر تقریبا ان سھی  پروڈکٹ کے ذریعے مدعو کیا ہے جس کی ہماری خواہش ہے۔


ان سبھی میں ، ایک مربوط رابطہ ایک غیر متزلزل روح  ہے جو delivery heroes کے ذریعہ دکھایا گیا ہے جنہوں نے ہماری تصوارت سے کہیں زیادہ ان مشکلات کا سامنا کیا ہے کہ ہم اپنے دروازوں پر محفوظ اور محفوظ طریقے سے اشیاء کی فراہمی کر سکتے ہیں۔ چاہے وہ نئے SOPs پر عمل پیرا ہونا ، گرمی کے دنوں میں بھی لازمی نقاب پوشی کرنا ، لاک ڈاؤن کے تحت ریاستوں کے ذریعہ ہدایت کردہ نئے قواعد و ضوابط کا سامنا کرنا پڑتا ہے ، آخر کار آپ کی متوقع مصنوعات کے کو لیکر آپ تک پہونچا ایک بہت بڑا مسکل امر تھا اور اس سفر میں انہوں نے بہت سارے چیلنجز کا سامنا کیا ہے۔


ممکن ہے کہ آپ نے حالیہ دنوں میں بھی ان پر توجہ نہیں دی ہوگی ، جو دہلیز تک کی ترسیل کی نوعیت کے پیش نظر ہے جس میں ترسیل کے اختیارات کے طور پر اضافہ دیکھا گیا ہے۔ لیکن جب قوم آہستہ آہستہ دوسری لہر سے نکل آئی ہے اور حوالات کا جوش و خروش کے ساتھ ایک بار پھر شروعات ہوتی ہے ، تو شاید یہ ایک مناسب وقت ہے کہ ہم لوگوں سے اپنی محبت کا اظہار کریں جن کے بغیر یہ لاک ڈاون مزید ناقابل برداشت ہوتا۔ اب ڈیلیویری ہیروز سے اظہار محبت کا وقت آ گیا ہے۔


Flipkart کا اشارہ 

اس وبائی امراض میں ان کی بے تعاون کی شناخت کرنے اور ان نمائش کرنے کے لیے ، Flipkart نے ایک مختصر ویڈیو بنایا ہے جس میں ان چیلنجوں کی نمائش کی گئی ہے جن ڈیلیوری ہیروز کے چہرے پر مسکراہٹ کا سبب بنتی ہے جس کے  بدلے میں وہ کسٹمر کے چہرے پر مسکراہٹ ڈال سکیں۔

ویڈیو کا آغاز Roshni  نامی ایک ڈیلیوری ہیرو سے ہوا ہے جو جلدی جاگتی ہے اور اپنے ڈیلیوری کا آغاز کرتی ہے جب وہ مختلف اشیاء کی فراہمی کے لئے نکلتی  ہے جس کی تم اور مجھ جیسے لوگ بے تابی سے منتظر ہیں۔ وہ اپنی شناختی دستاویزات کے ساتھ پولیس چوکیوں پر جاتی ہے ، صرف آدھی ٹفن کھاتی ہے تاکہ وہ اپنی اگلی ڈیلیوری کو مایوس نہ کرے اور نامزد مکانات کے باہر پارسل چھوڑنے کے لئے چڑھتے ہوئے ان تک پہنچ جاتی ہے

جیسا کہ ویڈیو کی ابتدا میں ہی کہا گیا ہے ، ان جیسے ڈیلیوری ہیروSanta Claus  یا Kabuliwala سے کم نہیں ہیں جو ہمیشہ وقت پر پہنچنے اور تحائف کے ساتھ آنے جانے کے لئے جانا جاتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ اس کی ملازمت کی تفصیل مناسب طریقے سے "خوشی کی فراہمی" کے فقرے میں گرفت کی گئی ہے۔

جب روزنی اپنی ڈیلیوریوں کو دن کے لئے گامزن کرتی ہے تو ، یہ روہن نامی کسی بچے کے اسٹیشنری ہوں جو اپنے عملی سائنس پروجیکٹ کو بنانے کے منتظر ہیں یہاں تک کہ تعلیم آنٹی ڈسوزا نامی کسی کے لئے چہرے کا اسٹیمر فراہم کرنے میں آن لائن منتقل ہوگئی ہے اور یہاں تک کہ چینی کے لئے بھی ریفل ملتی ہے۔ ڈمپل نامی خاتون جو اپنی ساس کے لئے گلاب جامن بنانے میں ان کا استعمال کرتی ہیں۔

اگرچہ ویڈیو میں ان حالات میں روشنی کی زندگی کو صرف دکھایا گیا ہے ، صرف ایک ہی تصور کرسکتا ہے کہ کتنے لوگ اپنی سہولت کے مطابق آن لائن چیزوں کا آرڈر دیتے ہیں اور ان جیسے ڈیلیوری ہیرو کے ذریعہ انھیں گھر پہنچاتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ فلپ کارٹ چاہتا ہے کہ سب مسکرانے کو یاد کرتے ہوئے اور ان کا شکریہ ادا کرتے ہوئے #CelebratingDeliveryHeroes بنیں۔ بہرحال ، یہ ہیرو صرف پارسل کی چیزوں کو نہیں پہنچا رہے ہیں ، وہ جب بھی ہماری دہلیز پر آئیں گے تو وہ ہماری امیدوں اور توقعات کے بنڈل کو موثر انداز میں پہنچا رہے ہیں۔



This article has been created by the Studio18 team on behalf of Flipkart
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Jul 02, 2021 03:42 PM IST