ہوم » نیوز » مغربی ہندوستان

مہاراشٹرکے سابق وزیراعلیٰ اور بہار الیکشن کے انچارج دیویندر فڑنویس کورونا پازیٹیو

دیویندر فڑنویس سے پہلے بی جے پی لیڈر اور نائب وزیر اعلیٰ سشیل مودی کے علاوہ پارٹی کے دو بڑے لیڈر شاہنواز حسین اور راجیو پرتاپ روڑی بھی کورونا سے متاثر پائے گئے تھے۔

  • Share this:
مہاراشٹرکے سابق وزیراعلیٰ اور بہار الیکشن کے انچارج دیویندر فڑنویس کورونا پازیٹیو
مہاراشٹرکے سابق وزیراعلیٰ اور بہار الیکشن کے انچارج دیویندر فڑنویس کورونا پازیٹیو

ممبئی: مہاراشٹر کے سابق وزیر اعلی اور حالیہ اپوزیشن لیڈر دیویندر فڑنویس کووڈ-19 پازیٹیو پائے گئے ہیں۔ انہوں نے ایک ٹویٹ میں کہا ہے کہ مہاراشٹر کے سابق وزیر اعلی اور بھارتیہ جنتا پارٹی کے سینئر رہنما دیویندر فڑنویس نے کووڈ-19 کے لئے ٹیسٹ کیا اور نتیجہ مثبت آیا ہے۔ بہار کے انتخابات سے پہلے، دیویندر فڑنویس کو وہاں کے اسمبلی انتخابات کے لئے بی جے پی کا انچارج مقررکیا گیا تھا۔


دیویندر فڑنویس نے ٹویٹ کیا کہ "لاک ڈاؤن کے بعد سے میں ہر ایک دن کام کر رہا ہوں، لیکن اب ایسا لگتا ہے کہ ایشور (خدا) چاہتا ہے کہ میں تھوڑی دیر کے لئے رکوں اور وقفہ کروں! میں نے کووڈ-19 کو مثبت اور تنہائی میں آزمایا ہے۔" انہوں نے مزید کہا، "ڈاکٹروں کے مشورے کے مطابق تمام دوائیں اور علاج کرانا ہے۔ مہاراشٹر کے سابق وزیر اعلی، جو اب اپوزیشن لیڈر ہیں، نے ایک اور ٹویٹ میں کہا کہ"میرے ساتھ رابطے میں آنے والوں کو کووڈ-19 ٹیسٹ کروانے کا مشورہ دیتا ہوں۔ ہر ایک کا خیال رکھنا!"



دیویندر فڑنویس سے پہلے بی جے پی لیڈر اور نائب وزیر اعلیٰ سشیل مودی کے علاوہ پارٹی کے دو بڑے لیڈر شاہنواز حسین اور راجیو پرتاپ روڑی بھی کورونا سے متاثر پائے گئے تھے۔ بہار میں پہلے مرحلے کی ووٹنگ 28 اکتوبر کو ہونی ہے۔ ایسے میں مودی کو کورونا ہونا بی جے پی کی انتخابی تشہیر کے لئے بڑا جھٹکا مانا جارہا ہے۔

واضح رہے کہ اس سال ستمبر میں فڑنویس کو بہار کا الیکشن انچارج مقرر کیا گیا تھا۔ پانچ سال تک مہاراشٹر کے وزیر اعلیٰ رہ چکے دیویندر فڑنویس مہاراشٹر اسمبلی میں اپوزیشن لیڈر بھی ہیں۔ 243 سیٹوں والی بہار اسمبلی الیکشن کے تین مرحلوں کا انتخاب آئندہ ہفتے بدھ (28 اکتوبر) سے شروع ہوں گے۔ دوسرے اور تیسرے مرحلے کی ووٹنگ 3 اور 7 نومبر کو ہوگی اور نتائج 10 نومبر کو اعلان کئے جائیں گے۔ اس درمیان لیڈروں کا کورونا پازیٹیو ہونا بی جے پی کی پریشانی میں اضافہ کرسکتی ہے۔

 

 

 
Published by: Nisar Ahmad
First published: Oct 24, 2020 04:00 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading