உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Rafale Fighters:فرانس فضائیہ کے3رافیل فائٹر جیٹ ہندوستان میں اُترے، کوئمبتور میں کیا اسٹریٹجک اسٹاپ

    India-France Rafale Deal (فائل فوٹو)

    India-France Rafale Deal (فائل فوٹو)

    France Air Force In India: "اس مشن کے پہلے مرحلے کا مقصد بحرالکاہل میں نیو کیلیڈونیا کے فرانسیسی علاقے میں میٹروپولیٹن فرانس سے ایئر فورس کے عملے کو 72 گھنٹے سے بھی کم وقت میں تعینات کر کے طویل فاصلے تک فضائی پاور لانچ کرنا ہے اور فرانس کی صلاحیت ظاہر کرناہے۔"

    • Share this:
      France Air Force In India: فرانسیسی فضائی اور خلائی فورس کے ایک دستے نے بحر الکاہل میں اپنے بڑے فوجی آپریشن کے ایک حصے کے طور پر تامل ناڈو میں ہندوستانی فضائیہ (IAF) کے سلور مرکز میں اسٹریٹجک لحاظ سے اہم اسٹاپ بنایا۔ دستے کے ساتھ تین رافیل لڑاکا طیارے بھی تھے۔ ہندوستانی فضائیہ کی طرف سے فرانسیسی فوج کو دی جانے والی حمایت اس معاہدے کے نفاذ کی عکاسی کرتی ہے جس پر فرانس اور ہندوستان نے فوجی تعاون کو بڑھانے کے مقصد سے 2018 میں دستخط کیے تھے۔

      فرانس کی طرف سے جمعرات کو جاری کردہ ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ ہندوستانی فضائیہ کے ساتھ تعاون دونوں فریقوں کے درمیان اعلیٰ سطح کے باہمی اعتماد اور باہمی تعاون کی عکاسی کرتا ہے۔ فرانسیسی دستے کی 10 اور 11 اگست کو ایئر فورس اسٹیشن سلور میں تکنیکی پڑاو کے لیے میزبانی کی تھی۔ فرانسیسی فورس 10 اگست سے 18 ستمبر تک ہند-بحرالکاہل کے علاقے میں پگاسے 22 کے نام سے ایک طویل فاصلے کا مشن چلا رہی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Yamuna: یمنا میں کشتی الٹنے سے 4 ہلاک، متعدد ڈوبنے کا خدشہ؛ سرچ آپریشن جاری

      یہ بھی پڑھیں:
      Covid-19: دہلی میں ماسک پہننا ہوا لازمی، کووڈ۔19 سےمتعلق اموات میں 3 گنااضافہ!

      Flash Floods :دریائے چناب میں2 افراد سیلاب سے بہہ گئے، ہندوستان کے کچھ حصوں میں ریڈ الرٹ۔

      ہندوستانی فضائیہ اسٹیشن پر تکنیکی اسٹاپ بنایا
      بیان میں کہا گیا ہے کہ "اس مشن کے پہلے مرحلے کا مقصد بحرالکاہل میں نیو کیلیڈونیا کے فرانسیسی علاقے میں میٹروپولیٹن فرانس سے ایئر فورس کے عملے کو 72 گھنٹے سے بھی کم وقت میں تعینات کر کے طویل فاصلے تک فضائی پاور لانچ کرنا ہے اور فرانس کی صلاحیت ظاہر کرناہے۔" اس 16,600 کلومیٹر کی تعیناتی کو حاصل کرنے کے لیے، فضائیہ کی ٹیم نے ہندوستانی فضائیہ کے اسٹیشن سلور میں تکنیکی طور پر اسٹاپ بنایا۔ عملہ میں تین رافیل جیٹ اور معاون طیارے شامل رہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: