உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کارناٹک میوزک جینیئسز سے لے کر پارکنسنز کے مریضوں کے ایک اختراع تک، #BYJUSYoungGenius2 کی قسط 2 ضرور دیکھیں

    کارناٹک میوزک جینیئسز سے لے کر پارکنسنز کے مریضوں کے ایک اختراع تک، #BYJUSYoungGenius2 کی قسط 2 ضرور دیکھیں

    کارناٹک میوزک جینیئسز سے لے کر پارکنسنز کے مریضوں کے ایک اختراع تک، #BYJUSYoungGenius2 کی قسط 2 ضرور دیکھیں

    پچھلے ہفتے، BYJUS Young Genius 2 نے 14 سالہ تاج الاسلام، دو بار کے ورلڈ کک باکسنگ چیمپئن، اور 14 سالہ اولمپیاڈ اور ایوارڈ یافتہ ایپ ڈویلپر ہرمنجوت سنگھ کے بارے میں کہانیوں کے ساتھ ایک شاندار آغاز کیا۔

    • Share this:
      پچھلے ہفتے، BYJUS Young Genius 2  نے 14 سالہ تاج الاسلام، دو بار کے ورلڈ کک باکسنگ چیمپئن، اور 14 سالہ اولمپیاڈ اور ایوارڈ یافتہ ایپ ڈویلپر ہرمنجوت سنگھ کے بارے میں کہانیوں کے ساتھ ایک شاندار آغاز کیا۔

      اس ہفتے، ہمارے پاس ملک کے دو مختلف حصوں – بنگلورو اور پونے – سے ان لوگوں کے بارے میں ناقابل یقین کہانیاں ہیں جو اپنی صلاحیتوں سے متعدد طریقوں سے فرق پیدا کر رہے ہیں۔ آخر کار،#BYJUSYoungGenius 2  کا مقصد یہی ہے: بچوں کی شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کرنا اور ہندوستان کے نوجوانوں کو ان کے اپنے خوابوں اور اہداف کو حاصل کرنے کی ترغیب دینا ہے۔

      راہل ویلل اور سری گریش سے ملیں - کرناٹک میوزک پروڈیجیز

      آئیے اس ہفتے بچوں کی ذہانتوں پر ایک نظر ڈالتے ہیں، جس کی شروعات ایک 14 سالہ کارناٹک میوزک کے ماہر راہل ویلل سے ہوئی جس نے ساڑھے چھ سال کی عمر میں اسٹیج پر پرفارم کرنا شروع کیا۔ صرف یہی نہیں بلکہ ڈھائی سال کی عمر میں وہ گھر پر گائے جانے والے تمام گانوں کو بخوبی دہرا سکتے تھے۔

      ویلل نے آج تک چھ زبانوں میں پرفارم کیا ہے: کنڑ، تمل، تیلگو، ہندی، مراٹھی اور گجراتی۔ ان کے اپنے الفاظ میں، اصلاح کرنا کرناٹک موسیقی کا دل اور خوبصورتی ہے، ایک زندگی کا فلسفہ جس کی نوجوان جینیئس نے شروع سے ہی پیروی کی ہے۔

      ویلل کے پاس ایک دہائی کی مشق کے بعد ان کے نام پر ایوارڈز اور پہچانوں کی ایک لمبی فہرست ہے۔ اس نے کرناٹک ووکل (2018-2020) کے لیے شانموکھانند ایم ایس سبولکشمی فیلوشپ 2018 حاصل کی، ایک میوزک ویڈیو میں مشہور میوزک کمپوزر کلدیپ ایم پائی کے ساتھ تعاون کیا، اور یہاں تک کہ اپنی آواز دے کر مرکزی کردار سمبا کے لیے ڈزنی کی اینیمیٹڈ فلم "دی لائن کنگ" (تیلگو ایڈیشن) کے لیے گایا۔

      دوسری طرف ویلل میں سست روی کے کوئی آثار نظر نہیں آتے۔ وہ کرناٹک میوزک گانا جاری رکھنے اور اسے پوری دنیا میں پرفارم کرنے کی خواہش رکھتا ہے۔ ہم اس کی بے پناہ صلاحیتوں اور اس روایتی موسیقی کے فارم کے لیے غیر متزلزل عقیدت کے لیے اپنے سر کو جھکاتے ہیں، جیسا کہ مہمان شنکر مہادیون نے قسط میں کیا تھا۔

      جب بنگلورو کے 14 سالہ سری گریش نے نمودار ہو کر اپنا نیا راگ نمویناپانی گایا تو مہادیون حیران رہ گئے۔ اس نے اپنا کرناٹک راگ بنانے والی سب سے کم عمر لڑکی ہونے کا نیا ریکارڈ قائم کیا۔

      ہمارا پسندیدہ حصہ وہ تھا جب انہوں نے ایک ساتھ وندے ماترم گانا شروع کیا اور ان کی آوازوں کے علاوہ سب کچھ ختم ہو گیا جس سے ہمیں اس کے ساتھ گانے پر مجبور ہونا پڑا۔ اگر اور کچھ نہیں تو آپ کو اس مخصوص لمحے کے لیے وہ قسط دیکھنا چاہیے۔

      پارکنسنز کے لیے جوئی کیسکر کی اختراع کے ساتھ دستانے میں ہاتھ بٹائیں

      جب اس کے چچا نے علامات ظاہر کرنے شروع کیے اور بعد میں اسے پارکنسن کی بیماری کی تشخیص ہوئی تو نوجوان جوئی کیسکر اس کے لیے کچھ کرنے کے لیے پرعزم ہو گیا۔ اس کی جدتJTremor-3D  ڈیوائس کی شکل میں سامنے آئی، جو پارکنسن کے مریضوں میں جھٹکے کی پیمائش کرنے میں مدد کرتی ہے اور ڈیٹا ڈاکٹروں کو بھیجتی ہے تاکہ مریض کا مؤثر علاج کیا جاسکے۔

      پونے سے تعلق رکھنے والی 15 سالہ لڑکی نے اپنی ڈیوائس کے لیے متعدد ایوارڈز جیتے ہیں، جن میں 2020 میں ڈاکٹر اے پی جے عبدالکلام نیشنل ایوارڈ برائے جدت اور تخلیق اور شنگھائی یوتھ سائنس ایجوکیشن فیئر کا خصوصی ایوارڈ - ریجنیرون انٹرنیشنل سائنس میں سائنس سیڈ ایوارڈ اور انجینئرنگ فیئر، USA 2021 شامل ہیں۔ صرف یہی نہیں بلکہ پارکنسنز ایسوسی ایشن نے اسے مریضوں اور ڈاکٹروں سے بیماری کے بارے میں بات کرنے کی دعوت دی ہے۔

      پوری دنیا میں پارکنسن کے مریضوں کی مدد کے لیے JTremor-3D ڈیوائس کا تجارتی ورژن شروع کرنے سے پہلے، کیسکر فی الحال ڈیوائس کی قیمت کو مزید کم کرنے اور قانونی مسائل پر کام کرنے کے طریقے تلاش کر رہا ہے۔

      اس قسم کے مسائل کو حل کرنے والی ذہنیت کے ساتھ ساتھ اپنی صلاحیتوں اور ہنر پر اعتماد، ان نوجوان باصلاحیت افراد کو بناتا ہے کہ وہ کون ہیں، اور کیوں بہت سارے لوگ ان کی تعریف کرتے ہیں۔ ہم صرف قسط 2 پر ہیں، لیکن اب تک ڈسپلے پر کامیابیوں اور قابلیت کی سطح ناقابل یقین رہی ہے۔

      Network 18  پلیٹ فارم پر نشر ہوتے ہی BYJU’S Young Genius سیزن 2 کی قسط 2 کو دیکھنا یقینی بنائیں۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: