உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Galwan Clash:گلوان کے شہید دیپک سنگھ کی بیوی فوج میں بنیں گی افسر، جوائن کی آفیسرس ٹریننگ اکیڈیمی

    وادی گلوان میں شہید ہونے والے دیپک سنگھ کی اہلیہ بنیں گی فوجی افسر۔

    وادی گلوان میں شہید ہونے والے دیپک سنگھ کی اہلیہ بنیں گی فوجی افسر۔

    Galwan Clash Martyr Soldier Wife Become Lieutenant: پچھلے سال یعنی نومبر 2021 میں، دفاعی سجاوٹ کی تقریب کے دوران، ریکھا سنگھ نے صدر کے ہاتھوں بعد از مرگ اپنے شوہر کا ویر چکر وصول کیا تھا۔

    • Share this:
      Galwan Clash Martyr Soldier Wife Become Lieutenant: گلوان ویلی تصادم میں جام شہادت نوش کرنے والے سپاہی دیپک سنگھ کی اہلیہ نے آرمی کا امتحان پاس کر کے آفیسرز ٹریننگ اکیڈمی (OTA) چنئی میں شمولیت اختیار کر لی ہے۔ ایک سال کی پری کمیشننگ ٹریننگ کے بعد انہیں فوج میں لیفٹیننٹ (آفیسر) کے طور پر تعینات کیا جائے گا۔ ریکھا سنگھ کے شوہر وادی گلوان کے تشدد میں چینی فوج سے لڑتے ہوئے جام شہادت نوش کر گئے تھے۔ دیپک کمار جن کا تعلق فوج کی میڈیکل کور سے تھا، نے نہ صرف زخمی فوجیوں کا علاج کیا بلکہ چینی فوجیوں سے لوہا بھی لیا۔ انہیں ان کی بے مثال ہمت اور بہادری کے لیے بعد از مرگ ویر چکر سے نوازا گیا۔

      OTA چنئی میں ریکھا سنگھ کے داخلے پر، آرمی کی ٹریننگ کمانڈ (RTK) نے ٹویٹ کیا، "ہم ریکھا سنگھ کی حوصلہ افزا ہمت اور مشکلات پر قابو پانے اور عزت، حوصلہ اور لگن کے ساتھ آگے بڑھنے کے عزم کی تعریف کرتے ہیں۔" آپ کو سلام۔ پچھلے سال یعنی نومبر 2021 میں، دفاعی سجاوٹ کی تقریب کے دوران، ریکھا سنگھ نے صدر کے ہاتھوں بعد از مرگ اپنے شوہر کا ویر چکر وصول کیا تھا۔ وہ مدھیہ پردیش کے ریوا سے اپنے سسر اور جیٹھ پرکاش سنگھ کے ساتھ دارالحکومت دہلی پہنچی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Modi@8: بالاکوٹ آپریشن، سرجیکل اسٹرائیکس سےپاکستان کابھرپورجواب دیاگیا، لیفٹیننٹ جنرل ہوڈا

      یہ بھی پڑھیں:
      متنازعہ تبصرہ کا معاملہ، نیشنل کانفرنس کی مانگ-BJPلیڈر نوپور شرما کے خلاف درج ہوFIR

      شوہر کی شہادت پر فخر، لیکن ساتھ نہ ہونے پر غم بھی
      ویر چکر ملنے کے بعد ریکھا سنگھ نے کہا تھا کہ انہیں اپنے شوہر دیپک کمار کی بہادری پر یقیناً فخر ہے۔ لیکن یہ بھی دکھ ہے کہ وہ اب ان کے ساتھ نہیں ہیں۔ نائیک دیپک سنگھ کے بھائی پرکاش سنگھ بھی فوج سے ریٹائر ہوچکے ہیں اور انہوں نے اپنے چھوٹے بھائی کی شہادت پر فخر کرتے ہوئے کہا کہ آج پوری دنیا انہیں ان کے چھوٹے بھائی کی وجہ سے جانتی ہے۔ نائیک دیپک سنگھ کا تعلق آرمی میڈیکل کور (AMC) سے تھا اور وہ آپریشن اسنو لیپرڈ کے دوران 16 بہار رجمنٹ کے ساتھ 'منسلک' تھے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: