உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اس ہفتے #BYJUSYoungGenius2 پر نمایاں ہونے والے دو نوجوان واریئرس کے لیے تیار ہو جائیں

    اس ہفتے #BYJUSYoungGenius2 پر نمایاں ہونے والے دو نوجوان واریئرس کے لیے تیار ہو جائیں

    اس ہفتے #BYJUSYoungGenius2 پر نمایاں ہونے والے دو نوجوان واریئرس کے لیے تیار ہو جائیں

    اس ہفتے #BYJUSYoungGeniusSeason2 پر نمایاں ہونے والے ان باصلاحیت افراد کے بارے میں جاننے کے لیے آپ کو درکار سب کچھ یہاں ہے۔

    • Share this:
      Sponsored 

      جب نوجوان باصلاحیت افراد اپنے دلوں کے قریب کسی چیز پر عمل کرنے اور اس کی پیروی کرنے کی فطری خواہش محسوس کرتے ہیں، تو یہ خوشی کی بات ہوتی ہے کہ انہیں آہستہ آہستہ ان کے منتخب کردہ کام پر سبقت حاصل کرتے ہوئے دیکھا جائے۔ BYJUS Young Genius کے تازہ ترین قسط میں بالکل اسی قسم کے بچوں کی خصوصیات ہیں، ایک جو خاموشی سے قدیم ہندوستانی مارشل آرٹ کی شکل میں اپنی شناخت بنانے کے لیے پرعزم ہے اور دوسرا جو کرہ ارض کو ہر ایک کے لیے سرسبز و شاداب جگہ بنانے کے لیے بیداری کے سیشنز کا انعقاد کر رہا ہے۔

      اس ہفتے #BYJUSYoungGeniusSeason2 پر نمایاں ہونے والے ان باصلاحیت افراد کے بارے میں جاننے کے لیے آپ کو درکار سب کچھ یہاں ہے۔

      کلاریپائیٹو ایکسپویننٹ نیلاکنڈن نائر سے ملیں –

      10 سالہ نیلاکندن نائر کے لیے، کلاریپائیٹو صرف مارشل آرٹ کی شکل نہیں ہے بلکہ زندگی کا ایک طریقہ ہے۔ نائر چھ سال کی عمر سے مارشل آرٹ کی یہ قدیم شکل سیکھ رہے ہیں اور اپنے سفر کے دوران انہوں نے ایوارڈز کی ایک پوری میزبانی حاصل کی ہے۔

      نائر کے پاس اس وقت 30 منٹ میں پسماندہ واک اوورز کی زیادہ سے زیادہ تعداد (422 بیک ورڈ واک اوورز) کا ریکارڈ ہے جو دسمبر 2020 میں عربین بک آف ورلڈ ریکارڈ کے ذریعہ انجام دیا گیا تھا۔ اس نے 2020 میں شری اطہرباپو گروکل سمارک کلم ساویتتو سمپرادیم مقابلہ کے ذریعہ منعقدہ وادی کارکل سب جونیئر بوائز میں بھی پہلا مقام حاصل کیا تھا۔

      نائر فی الحال الاپوزہ کی ایک اکیڈمی میں کلاری سیکھ رہے ہیں اور پہلے ہی ودیوت جموال، آنند مہندرا اور بابا رام دیو کے علاوہ بہت سے لوگوں کے طور پر مختلف قسم کے شائقین کا دل جیت چکے ہیں۔ نائر نے اس قسط میں اپنی تیز چالوں سے ودیوت جموال کو متاثر کیا، اور ودیوت نے اس بچے اور اس کے خاندان کے لیے اپنی حمایت کا اظہار کرتے ہوئے انہیں ان کی صلاحیتوں کو پروان چڑھانے کے لیے پانچ لاکھ کی رقم سے نوازا۔

      پرفارم کرنے کے دوران یہ بچہ لاٹھی، تلوار اور ڈھال جیسے ہتھیاروں میں پہلے ہی ماہر ہے اور اس وقت ترشول کے استعمال کی ٹریننگ لے رہا ہے۔ نائر کے بارے میں سب سے حیران کن چیز، جو کلاری کو تمام مارشل آرٹس کی ماں مانتے ہیں، وہ جذبہ اور توجہ ہے جس کے ساتھ وہ اپنے فن کی شکل تک پہنچتا ہے۔ جیسا کہ اس کے استاد کہتے ہیں، کہ نوجوان کی پرجوش نے کبھی کسی چیز کے لیے نا نہیں کہا اور ہمیشہ سخت ٹریننگ کی ہے۔

      ایکو واریئر پرسدھی سنگھ کے سبز سفر میں شامل ہوں –

      تمل ناڈو کے چنگل پٹو سے تعلق رکھنے والے نو سالہ پرسدھی سنگھ ملک کے سب سے زیادہ پرجوش ماحولیاتی جنگجوؤں میں سے ایک ہیں۔ انڈیا بک آف ریکارڈز، 2020 کے ذریعے اسے 4400 پودے لگا کر سات جنگلات بنانے کے لیے پہچانا جاتا ہے۔ لیکن اس نے اسے اس سے بھی بڑے مقصد کا خواب دیکھنے سے نہیں روکا۔ تقریباً 23,000 درخت لگانے کے بعد سنگھ اس سال کے آخر تک ایک لاکھ درخت لگانا چاہتے ہیں۔

      سنگھ درخت لگانے کی ایک بہت بڑی وکیل ہیں اور انہوں نے اپنے دادا کی مدد سے 2020 میں پرسدھی انوائرنمنٹل اینڈ سوشل ویلفیئر سوسائٹی کی بنیاد رکھی۔ اس کے کام نے بہت سے لوگوں کو درخت لگانے، کھاد کے فضلے کو ری سائیکل کرنے اور نیم، راکھ اور کیلے کے چھلکوں سے تیار کردہ قدرتی کیڑے مار ادویات استعمال کرنے کی ترغیب دی ہے۔

      اس قسط پر، سنگھ نے مشہور مہمان ودیوت جموال کو اپنے G3 پروجیکٹ کی وضاحت بھی کی، جہاں 3 Gs کا مطلب 'آکسیجن پیدا کرنا'، 'اپنی غذا خود اگانا' اور 'معاشرے کو واپس دینا' ہے اور اداکار نے پرسدھی کے ساتھ 100 درختوں والے ایک جنگل لگانے کے وعدے کے ساتھ اس کی حمایت کی۔ صرف یہی نہیں، دنیا بھر کے لوگوں کو ایک ماحولیاتی جنگجو کے طور پر اس کے کام کی تعریف کرتے ہوئے ویڈیوز دیکھ کر خوشی ہوئی۔

      اس میں کوئی تعجب کی بات نہیں کہ اس کے ایوارڈز کے ڈھیر میں 2021 میں سماجی خدمت کے زمرے میں پردھان منتری راشٹریہ بال پراسکر جیسے بڑے ایوارڈز بھی شامل ہیں اور چنئی کے سماجی بہبود محکمہ کی طرف سے 'بیٹی بچاؤ، بیٹی پڑھاؤ' اسکیم کے تحت تمل ناڈو کی برانڈ ایمبیسیڈر کے طور پر بھی مقرر کیا گیا ہے۔ دوسری طرف، اس کی ماحولیاتی فوج، ایک درجن ممالک میں بڑھ چکی ہے اور قدرتی نباتات اور حیوانات کو اپنے مقامی ماحول میں پھلنے پھولنے کی اجازت دینے کے لیے پھلوں کے جنگلات بنائے ہیں۔

      ان دونوں جنگجوؤں کو مختلف پہلوؤں میں عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے دیکھنا، چاہے وہ مارشل آرٹ کی ایک قدیم شکل ہو یا زمین کو دوبارہ سرسبز ہونے میں مدد کرنا، یہ  BYJUS Young Genius Season 2 جو کہ Network 18  کی پہل ہے، کی واقعی ایک متاثر کن قسط ہے۔ بہر حال، اگر یہ نوجوان اپنی عمر میں اتنا کچھ کر سکتے ہیں، تو ان کے ہم عمر اور بزرگ بھی دنیا کو ایک بہتر جگہ بنانے میں اپنا کردار ادا کر سکتے ہیں، ٹھیک کہا نا؟

      News18 network پر #BYJUSYoungGeniusSeason2 کے اس قسط میں بنے رہنا اور دیکھنا نہ بھولیں۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: