உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Fact Check: سرکاری ملازمین ورک فرام ہوم نہیں کررہے ہیں ، حکومت کی وضاحت

    Fact Check: سرکاری ملازمین ورک فرام ہوم نہیں کررہے ہیں ، حکومت کی وضاحت

    Fact Check: سرکاری ملازمین ورک فرام ہوم نہیں کررہے ہیں ، حکومت کی وضاحت

    گورنمنٹ فیکٹ چیک آرگنائزیشن نے کہا ہے کہ ’حکومت کی طرف سے ایسا کوئی اعلان نہیں کیا گیا ہے اور نہ ہی آپ دھوکہ دہی کے روابط سے منسلک ہوں‘‘۔

    • Share this:
      نئی دہلی : گھر سے کام (work from home) کے سلسلے میں واٹس ایپ پیغام کو غلط ثابت کرتے ہوئے حکومت کی فیکٹ چیک تنظیم پی آئی بی فیکٹ چیک (PIB Fact Check) نے کہا ہے کہ حکومت ملازمین کو ایسے مواقع فراہم نہیں کر رہی ہے۔ ایک میسیج میں دعوی کیا جارہا ہے کہ حکومت ایک تنظیم کے ساتھ مل کر گھر سے کام کے مواقع فراہم کر رہی ہے۔

      گورنمنٹ فیکٹ چیک آرگنائزیشن نے کہا ہے کہ ’حکومت کی طرف سے ایسا کوئی اعلان نہیں کیا گیا ہے اور نہ ہی آپ دھوکہ دہی کے روابط سے منسلک ہوں‘‘۔ کورونا وبا کی وجہ سے بہت سے ملازمین گھر سے کام کررہے ہیں۔ تقریبا ایک سال سے بہت سے دفاتر ، زیادہ تر نجی اس موڈ میں کام کر رہے ہیں۔


      ایسی صورت حال میں دھوکہ دہی کے ارادے کے ساتھ جھوٹے پیغامات ابتدائی طور پر ایک حقیقی پیشکش کی طرح لگیں گے۔ نوکری کے خواہشمندوں کو اس طرح کے کسی بھی معاہدے کو حتمی شکل دینے سے پہلے محتاط رہنا چاہیے۔ حکومت سے متعلقہ اعلانات وزارتوں اور محکموں کی سرکاری ویب سائٹس پر کیے جاتے ہیں۔

      ملازمت سے متعلقہ اعلانات متعلقہ تنظیم کی آفیشل ویب سائٹ کے ذریعے کیے جاتے ہیں یا پھر تنظیموں کے تصدیق شدہ سوشل میڈیا اکاؤنٹس کے ذریعے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: