உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Covid Vaccination:حکومت نے بیرون ملک سفر کرنے والے افراد کو دوسرا ڈوز اور احتیاطی ڈوز کے فرق کو کیا کم

    ۔علامتی تصویر۔

    ۔علامتی تصویر۔

    Covid Vaccination: مرکزی حکومت کووڈ ویکسین کے لیے احتیاطی خوراک کے قوانین میں نرمی کرنے کے لیے تیار ہے، جس سے بیرون ملک جانے والوں کو مستثنیٰ ملک کے لیے نو ماہ کے انتظار کی مدت سے پہلے چھوٹ ملے گی۔

    • Share this:
      Covid Vaccination:نئی دہلی: مرکزی حکومت کووڈ ویکسین کے لیے احتیاطی خوراک کے قوانین میں نرمی کرنے کے لیے تیار ہے، جس سے بیرون ملک جانے والوں کو مستثنیٰ ملک کے لیے نو ماہ کے انتظار کی مدت سے پہلے چھوٹ ملے گی۔ ذرائع نے بدھ کو یہ اطلاع دی۔ تاہم مرکزی وزارت صحت کی طرف سے ابھی تک اس کا باضابطہ اعلان نہیں کیا گیا ہے۔

      ذرائع نے بتایا کہ غیر ملکی مسافروں کے لیے احتیاطی خوراک کے اصولوں میں نرمی کرنے کا فیصلہ قومی ٹیکنیکل ایڈوائزری گروپ آن امیونائزیشن (NTAGI) کی سفارشات پر مبنی ہے۔ ایڈوائزری پینل نے سفارش کی تھی کہ جن لوگوں کو بیرون ملک سفر کرنے کی ضرورت ہے وہ نو ماہ کے لازمی وقفے سے پہلے جس ملک کا سفر کر رہے ہیں اس کے مطابق COVID ویکسین کی احتیاطی خوراک لے سکتے ہیں۔ ابھی تک، 18 سال سے زیادہ عمر کے تمام لوگ جنہوں نے دوسری خوراک کے نو ماہ مکمل کر لیے ہیں احتیاطی خوراک کے اہل ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      School Guidelines :اب اسکولی بچوں کو لُو سے ڈرنے کی نہیں ہے ضرورت، جانیے تفصیل

      ہندوستان کے سرکاری وفد کے ایک حصے کے طور پر مرکزی وزارت صحت کو ان لوگوں کے لئے COVID ویکسین کی احتیاطی خوراک کی درخواست کی گئی ہے جو ملازمت، کاروباری وعدوں، غیر ملکی تعلیمی اداروں میں داخلہ، کھیلوں کے مقابلوں میں شرکت اور دو طرفہ اور کثیر الجہتی میٹنگوں کے لئے بیرون ملک سفر کرنے والوں کے لئے متعدد نمائندگی حاصل کر چکے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Taj Maha کے کمرے کھلوانے کی عرضی پر ہائی کورٹ نےلگائی پھٹکار، ٹھیک تحقیق کےبعد ہی ڈالیںPIL

      ہندوستان نے اس سال 10 جنوری سے صحت کی دیکھ بھال اور فرنٹ لائن کارکنوں اور 60 سال یا اس سے زیادہ عمر کے لوگوں کو COVID ویکسین کی احتیاطی خوراک دینا شروع کردی۔ کامریڈیٹی کلاز کو مارچ میں ہٹا دیا گیا تھا، جس سے 60 سال سے زیادہ عمر کے ہر فرد کو کووڈ ویکسین کی احتیاطی خوراک کے لیے اہل بنایا گیا تھا۔ 10 اپریل کو، ہندوستان نے 18 سال سے زیادہ عمر کے تمام لوگوں کو پرائیویٹ امیونائزیشن مراکز میں کووڈ ویکسین کی احتیاطی خوراک دینا شروع کی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: