உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Covovax کے ہنگامی استعمال کی منظوری کی سفارش، 17-12 سال کے بچوں کو لگے گی

    Kovovax کے ہنگامی استعمال کی منظوری کی سفارش، 17-12 سال کے بچوں کو لگے گی

    Kovovax کے ہنگامی استعمال کی منظوری کی سفارش، 17-12 سال کے بچوں کو لگے گی

    سنٹرل ڈرگس اتھارٹی کی سبجیکٹ ایکسپرٹ کمیٹی نے ایک اور اینٹی کووڈ ویکسین کے ہنگامی استعمال کی سفارش کی ہے۔ سرکاری ذرائع نے جمعہ کو بتایا کہ ماہرین کی کمیٹی نے 12 سے 17 سال کی عمر کے بچوں کے لئے سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا (SII) کے انسداد کووڈ ویکسین کووویکس کو ہنگامی استعمال کی اجازت کی سفارش کی ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: سنٹرل ڈرگس اتھارٹی کی سبجیکٹ ایکسپرٹ کمیٹی نے ایک اور اینٹی کووڈ 10 ویکسین کے ہنگامی استعمال کی سفارش کی ہے۔ سرکاری ذرائع نے جمعہ کو بتایا کہ ماہرین کی کمیٹی نے 12 سے 17 سال کی عمر کے بچوں کے لئے سیرم انسٹی ٹیوٹ آف انڈیا (SII) کے انسداد کووڈ ویکسین کووویکس کو ہنگامی استعمال کی اجازت (EUA) کی سفارش کی ہے۔ اس کے ساتھ ہی ملک کو ایک نئی کورونا ویکسین مل گئی۔

      ڈرگ کنٹرولر جنرل آف انڈیا (ڈی جی سی آئی) نے 28 دسمبر کو Covovax کو ہنگامی حالات میں محدود استعمال کی منظوری دی۔ اسے ابھی تک ملک کی ویکسینیشن مہم میں شامل نہیں کیا گیا ہے۔ ایس آئی آئی میں حکومت اور ریگولیٹری امور کے ڈائریکٹر پرکاش کمار سنگھ نے کہا کہ 21 فروری کو ڈی سی جی آئی کو درخواست دی گئی تھی۔ ہم نے 12 سے 17 سال کی عمر کے بچوں کے لئے Covovax کے لحاظ سے EUA کا مطالبہ کیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں۔

      کیا امریکہ کو کھٹک رہی ہے ہندوستان-روس کی دوستی؟ یوکرین بحران کی آڑ میں US نے دیا بڑا بیان

      ذرائع نے بتایا کہ سینٹرل ڈرگس اسٹینڈرڈ کنٹرول آرگنائزیشن (CDSCO) کی COVID-19 پر موضوع کے ماہرکمیٹی نے جمعہ کو SII کی درخواست پر غور کیا اور Covovax کے لئے EUA کی سفارش کی۔ سفارش کو منظوری کے لئے ڈی سی جی آئی کو بھیجا جائے گا۔ EUA درخواست میں، پرکاش سنگھ نے کہا کہ 12 سے 17 سال کی عمرکے تقریباً 2,700 بچوں پر ہونے والے دو مطالعات کے اعداد وشمار سے پتہ چلتا ہے کہ Covovax بچوں کے اس عمر کے گروپ میں انتہائی موثر، مدافعتی، محفوظ اور اچھی طرح سے برداشت کرنے والا ہے۔

      پرکاش سنگھ کے حوالے سے ایک ذرائع نے کہا، "یہ منظوری نہ صرف ہمارے ملک کے لئے بلکہ پوری دنیا کے لئے فائدہ مند ہوگی اور دنیا کے لئے ہندوستان میں پیداوار کرنے کی ہمارے وزیر اعظم کی سوچ کو شرمندہ تعبیر کرے گی۔ ہمارے سی ای او آدر سی پونا والا کے وژن کے مطابق، ہمیں یقین ہے کہ کووویکس ہمارے ملک اور دنیا کے بچوں کو COVID-19 کے خلاف سیکورٹی فراہم کرنے میں اہم کردار ادا کرے گا اور دنیا میں ہمارے ترنگے کو سربلند رکھے گا۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: