گجرات مقامی ضمنی انتخابات میں بی جے پی کی شاندار جیت، کانگریس کا سوپڑا صاف

گجرات میں میونسپل، تعلقہ پنچایت اور تحصیل پنچایت کے ضمنی انتخابات میں 32 میں سے 23 نشستیں بی جے پی نے جیت لی ہیں۔

Nov 29, 2016 03:20 PM IST | Updated on: Nov 29, 2016 03:20 PM IST
گجرات مقامی ضمنی انتخابات میں بی جے پی کی شاندار جیت، کانگریس کا سوپڑا صاف

احمد آباد۔ گجرات کے مقامی بلدیاتی انتخابات میں بی جے پی کا دبدبہ برقرار دکھائی دے رہا ہے جبکہ کانگریس کی بری صورتحال بنی ہوئی ہے۔ گجرات میں میونسپل، تعلقہ پنچایت اور تحصیل پنچایت کے ضمنی انتخابات میں 32 میں سے 23 نشستیں بی جے پی نے جیت لی ہیں۔ کانگریس کے دبدبے والی سیٹیں بھی بی جے پی نے اپنے قبضے میں لے لی ہے۔

اس سے پہلے کانگریس کے کھاتے میں 23 سیٹیں تھیں جو کم ہو کر 9 ہو گئیں جبکہ بی جے پی کی 8 نشستیں تھیں جس میں بھاری برتری کے ساتھ 23 پر پہنچ گئی ہیں۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے اس جیت پر گجرات بی جے پی اور وزیر اعلی وجے روپانی کو مبارکباد دی ہے۔ مرکز کے کئی وزراء نے بھی پارٹی کارکنوں کی محنت کو سراہا ہے اور مبارک باد کے ٹویٹ کئے ہیں۔

Loading...

صورت میں كنک پور-كنساڈ میونسپل کے ضمنی انتخابات میں 28 میں سے 27 نشستیں بی جے پی نے جیت لی ہیں جبکہ 1 کانگریس کے پاس گئی ہے۔ وہیں، واپی میونسپل ضمنی انتخابات میں کل 44 سیٹوں پر ووٹنگ ہوئی تھی جس میں سے 41 بی جے پی کے پاس گئی ہیں اور 3 پر کانگریس نے جیت درج کی ہے۔

کل 126 سیٹوں پر ہوئے انتخابات میں بی جے پی 125 سیٹوں پر الیکشن لڑی تھی جس میں سے 110 نشستوں پر اس نے جیت درج کی جبکہ کانگریس 16 سیٹوں پر سمٹ كر رہ گئی۔ گجرات بی جے پی صدر جیتو واگھانی نے نیوز 18 انڈیا سے بات چیت میں کہا کہ یہ جیت عوام کا موڈ ہیں۔ نوٹ بندی میں پروپیگنڈہ کیا جا رہا ہے کہ عوام کو تکلیف ہے۔ عوام بی جے پی کے ساتھ ہے۔

Loading...