உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ayushman Cards:آیوشمان کارڈ میں اب ریاست کی اسکیموں کے نام بھی ہوں گے شامل، وزارت صحت نے دی جانکاری

    Ayushman Cards:آیوشمان کارڈ میں اب ریاست کی اسکیموں کے  نام بھی ہوں گے شامل

    Ayushman Cards:آیوشمان کارڈ میں اب ریاست کی اسکیموں کے نام بھی ہوں گے شامل

    Ayushman Bharat PM-JAY Scheme: کوبرانڈنگ کے پیچھے منطق دیتے ہوئے وزارت نے کہا کہ اس کا تصور ریاست کے مخصوص موافقت کے لئے اجازت دیتے ہوئے' 'PM-JAY ماحولیاتی نظام میں یکسانیت کو برقرار رکھنے کے مقصد سے کی گئی تھی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • New Delhi | Lucknow | Telangana | Andhra Pradesh | West Bengal
    • Share this:
      Ayushman Bharat PM-JAY Scheme:مرکزی وزارت صحت نے کہا ہے کہ آیوشمان کارڈوں کو ریاست کے لوگوں اور ریاست کی صحت عامہ کی اسکیموں کے ناموں کےس اتھ ساتھ مرکز کی اہم ہیلتھ اسکیم کے ساتھ مشترکہ برانڈ کیا جائے گا۔ دلی، مغربی بنگال اور اوڈیشہ کو چھوڑ کر دیگر سبھی ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام ریاستوں نے کارڈوں کی مشترکہ برانڈنگ کے لئے اتفاق ظاہر کیا ہے، جس کا نام بدل کر آیوشمان کارڈ کردیا جائے گا۔

      نیشنل ہیلتھ اتھارٹی (این ایچ اے) نے اسکیم کے تحت جاری کیے گئے 'مستحقین کارڈوں میں زیادہ سالمیت اور یکسانیت' لانے کا فیصلہ کیا، انہیں عام نام 'آیوشمان کارڈ' کا نام دیا گیا ہے۔

      دو زبانوں میں ہوگا آیوشمان کارڈ
      وزارت صحت نے ایک بیان میں کہا کہ ایک معیاری کو-برانڈڈ کارڈ ڈیزائن تیار کیا گیا ہے جو آیوشمان بھارت پردھان منتری جن آروگیہ یوجنا (AB PM-JAY) اور ریاست کے مخصوص لوگو دونوں کو 'برابر جگہ مختص کرتا ہے'۔ اس میں ABPM-JAY کے ساتھ ساتھ ریاستی اسکیم کا نام بھی ہوگا۔ یہ کارڈ دو لسانی، انگریزی اور مقامی زبان میں ہوگا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Hyderabad : ٹی راجا سنگھ کے خلاف احتجاج جاری ، درجنوں مظاہرین کو کیا گیا گرفتار

      یہ بھی پڑھیں:
      گیان واپی مسجد معاملے کی سماعت مکمل، 12 ستمبر کو عدالت سنائے گا فیصلہ

      ریاستوں کے ساتھ لگاتار رابطے میں ہیں NHA
      کوبرانڈنگ کے پیچھے منطق دیتے ہوئے مرکزی وزارت صحت نے کہا کہ اس کا تصور ریاست کے مخصوص موافقت کے لئے اجازت دیتے ہوئے' 'PM-JAY ماحولیاتی نظام میں یکسانیت کو برقرار رکھنے کے مقصد سے کی گئی تھی۔ بیان میں کہا گیا ہے کہ این ایچ اے کو-برانڈڈ کارڈ جاری کرنے کے لیے ریاستوں کے ساتھ مسلسل رابطے میں ہے اور زیادہ تر ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں نے کو-برانڈنگ کے رہنما خطوط کو اپنایا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: