உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    National Cooperative Conference: وزیر داخلہ امت شاہ نے کہا- امیت شاہ نے کہا- کوآپریٹو سیکٹر ہندوستان کو 5 ٹریلین ڈالر کی معیشت بنائے گا

    National Cooperative Conference: امت شاہ نے کہا- ملک کی ترقی میں تعاون کی بہت اہم شراکت

    National Cooperative Conference: امت شاہ نے کہا- ملک کی ترقی میں تعاون کی بہت اہم شراکت

    افکو (IFFCO) کی طرف سے کہا گیا ہے کہ یہ کانفرنس عالمی سطح پر ہندوستانی کوآپریٹیو (Indian Cooperative) کو مضبوط بنانے میں بھی اہم کردار ادا کرے گا۔ یہ وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) کے 'سب کا ساتھ، سب کا وکاس' کے مقصد کو پورا کرنے کی طرف بھی کام کرے گا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      نئی دہلی: ملک بھر کی کوآپریٹو سوسائٹیز کو مزید مستحکم کرنے کے لئے مرکزی وزیر داخلہ امت شاہ آج ملک کی پہلی کوآپریٹو کانفرنس (National Cooperative Conference) میں حصہ لے رہے ہیں۔ ملک بھر سے کوآپریٹو سوسائٹیز سے وابستہ لوگ اور بین الاقوامی کوآپریٹو تنظیموں کے نمائندے اس کانفرنس میں موجود ہیں۔ اس ایونٹ کا مقصد اس سے وابستہ لوگوں کو عالمی اسٹیج پر لانا اور ہندوستان میں کوآپریٹو سسٹم کو زیادہ سے زیادہ مضبوط بنانا ہے۔

      دہلی کے اندرا گاندھی انڈور اسٹیڈیم میں منعقد ہو رہے کوآپریٹیو کانفرنس میں وزیر داخلہ اور کو آپریٹیو وزیر امت شاہ پہنچ چکے ہیں۔ جہاں ان کا استقبال کیا گیا۔ کوآپریٹو کانفرنس میں امت شاہ نے کہا، وزیر اعظم مودی (Prime Minister Narendra Modi) نے ایک منتر دیا ہے۔ کوآپریٹو سے خوشحالی تک۔ آج میں مودی جی کو یقین دلانا چاہتا ہوں کہ کوآپریٹو سیکٹر بھی آپ کی 5 ٹریلین ڈالر کی معیشت کے حصول کے لیے سخت محنت کرے گا۔ وزیر داخلہ امت شاہ نے کہا کہ 36 لاکھ کروڑ خاندان کوآپریٹو سے وابستہ ہیں۔ انہوں نے کہا کہ کوآپریٹو غریب اور پسماندہ افراد کی ترقی کے لئے ہیں۔ کوآپریٹیو ہندوستان کی ثقافت میں ہیں، سب کو ساتھ لے کر چلنا ہے۔ وزیر داخلہ نے کہا کہ افکو نے غریب انقلاب کو نئی سمت دینے کا کام کیا۔



      ہندوستان کے دیہی معاشرے کو رفتار بھی دے گا اور نئی سماجی جائیداد کا کنسپٹ بھی تیار کرے گا۔ افکو (IFFCO) کی طرف سے کہا گیا ہے کہ یہ کانفرنس عالمی سطح پر ہندوستانی کوآپریٹیو (Indian Cooperative) کو مضبوط بنانے میں بھی اہم کردار ادا کرے گا۔ یہ وزیر اعظم نریندر مودی (Prime Minister Narendra Modi) کے 'سب کا ساتھ، سب کا وکاس' کے مقصد کو پورا کرنے کی طرف بھی کام کرے گا۔
      Published by:Nisar Ahmad
      First published: