உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کرپٹو ایکسچینجز میں KYC کی تصدیق کیسے کی جائے

    کرپٹو ایکسچینجز میں KYC کی تصدیق کیسے کی جائے

    کرپٹو ایکسچینجز میں KYC کی تصدیق کیسے کی جائے

    ہر طرف کرپٹو اثاثوں کی قبولیت حاصل کرنے اور بٹ کوائن اور ایتھر جیسے کوائن ہر وقت کی بڑھوتری کے ساتھ، کرپٹو کی دلچسپ دنیا میں جانے کے لیے اس سے بہتر وقت نہیں ہو سکتا۔ لیکن انتظار کریں، اس سے پہلے کہ آپ ٹریڈنگ شروع کر سکیں اور پاور کرپٹو صارف بن سکیں، آپ کو اپنے کسٹمر کو جانیں (KYC) کے عمل کا مطالعہ کرنا ہوگا۔

    • Share this:
      ہر طرف کرپٹو اثاثوں کی قبولیت حاصل کرنے اور بٹ کوائن اور ایتھر جیسے کوائن ہر وقت کی بڑھوتری کے ساتھ، کرپٹو کی دلچسپ دنیا میں جانے کے لیے اس سے بہتر وقت نہیں ہو سکتا۔ لیکن انتظار کریں، اس سے پہلے کہ آپ ٹریڈنگ شروع کر سکیں اور پاور کرپٹو صارف بن سکیں، آپ کو اپنے کسٹمر کو جانیں (KYC) کے عمل کا مطالعہ کرنا ہوگا۔

      کرپٹو ایکسچینجز جیسے ZebPay نے حقیقی سرمایہ کاروں کے فنڈز کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لیے شروع سے ہی KYC کی سخت حکمت عملی اپنائی ہے۔ مزید یہ کہ KYC کی توثیق کاری کا عمل کرپٹو ایکسچینجز پر اتنا ہی آسان ہے جتنا کہ کہیں اور آسان ہے۔

      کرپٹو ایکسچینج کا استعمال کرتے وقت KYC کے عمل کو مکمل کرتے وقت آپ کو صرف چند چیزیں ذہن میں رکھنے کی ضرورت ہے۔ ہم اس مضمون میں ZebPay کی مثال لے رہے ہیں کیونکہ KYC کا عمل زیادہ تر ایکسچینجز میں معیاری ہوتے ہیں۔

      مرحلہ 1 - اپنے دستاویزات جمع کریں

      کرپٹو ایکسچینج میں اکاؤنٹ کھولنے کے بعد، آپ کو اپنے KYC کی توثیق کاری کے لیے درج ذیل دستاویزات جمع کرانے کی ضرورت ہوگی:

      1 – PAN کارڈ اور

      2 – ایڈریس پروف

      ایڈریس پروف عام طور پر آپ کے آدھار کارڈ یا پاسپورٹ یا ڈرائیونگ لائسنس یا پچھلے تین مہینوں کے کسی بھی یوٹیلیٹی بل میں سے کوئی دستاویز ہونا چاہیے۔ مزید مضبوط کرپٹو ایکسچینجز، مثال کے طور پر جیسے ZebPay، آپ کے اکاؤنٹ کی تصدیق کے لیے ایک چیک یا بینک اسٹیٹمنٹ بھی طلب کرتے ہیں۔

      مرحلہ 2 – لیے جانے والے اقدامات

      ایک بار جب آپ اپنی دستاویزات اپ لوڈ کرنے کے لیے تیار ہو جائیں، تو ان آسان اقدامات پر عمل کریں۔

      1 - اپنے کریپٹو ایکسچینج کے سیٹنگز کے صفحہ پر جائیں اور شناخت کی تصدیق کریں یا KYC مکمل کریں ٹیب کو تلاش کریں۔

      2 - وہاں سے، آپ کو شروع کرنے کے لیے اپناID  پروف اپ لوڈ کرنا ہوگا۔ آپ اپنے PAN کارڈ کی تفصیلات اپنے فون کی گیلری سے اپ لوڈ کر سکتے ہیں یا اس مرحلے کے دوران اپنے PAN کارڈ کی تصویر کھینچنے کے لیے اپنے فون کیمرہ کا استعمال کر سکتے ہیں۔

      3 - اس کے بعد آپ کا ایڈریس پروف اپ لوڈ کیا جائے گا۔ اس کے لیے، شناخت کی وہ قسم منتخب کریں جسے آپ اپ لوڈ کرنے والے ہیں، چاہے وہ آپ کا آدھار کارڈ، ڈرائیونگ لائسنس، پاسپورٹ یا یوٹیلیٹی بل ہو۔

      4 - دستاویز کی قسم کے مطابق درکار تمام کی تصاویر اپ لوڈ کرنا یقینی بنائیں۔ مثال کے طور پر، اگر آپ اپنے آدھار کارڈ کی تفصیلات اپ لوڈ کر رہے ہیں، تو یقینی بنائیں کہ آپ کارڈ کے سامنے اور پیچھے دونوں طرف کی تصاویر اپ لوڈ کر رہے ہیں۔

      5 - KYC تفصیلات کو بھرنا اس عمل کا ایک حصہ ہے۔ اگلے مرحلے میں اپنے بینک کی تفصیلات شامل کرنا اور اس کی تصدیق کرنا شامل ہے۔ اپنے ایکسچینج کے سیٹنگز صفحہ سے بینکنگ آپشن کو منتخب کریں اور اپنے بینک کی تفصیلات شامل کرنے کے لیے ہدایات پر عمل کریں۔

      6 - آپ کو تفصیلات فراہم کرنے کے ساتھ ساتھ اپنے بینک کا چیک یا بینک اسٹیٹمنٹ کی تصویر بھی شامل کرنے کی ضرورت پڑسکتی ہے۔ اس مرحلہ کے لیے بھی اسی طریقہ کار پر عمل کریں جو آپ کا PAN کارڈ شامل کرنے کے لیے اوپر بیان کیا گیا ہے، اس بات کا خیال رکھتے ہوئے کہ آپ کا نام، اکاؤنٹ نمبر اور IFSC کوڈ واضح طور پر نظر آ رہا ہو۔

      اور اس جگہ! بس یہی ہے۔ اب آپ کو کرپٹو کرنسی کی دلچسپ دنیا میں اپنا سفر شروع کرنے سے پہلے اپنے KYC اور بینک کی تفصیلات کی منظوری کے لیے اپنے کرپٹو ایکسچینج کا انتظار کرنا ہوگا۔

      مرحلہ 3 - آپ کو KYC کی ضرورت کیوں ہے

      KYC ایک لازمی طریقہ کار ہے جب کوئی مالیاتی لین دین شامل ہوتا ہے، یہاں تک کہ کرپٹو کرنسی کی دنیا سے باہر مثال کے طور پر جیسے بینکوں اور میوچئل فنڈز میں۔ KYC آپ کی اور آپ کی تفصیلات کی تصدیق کرتا ہے اور کرپٹو ایکسچینج کی مجموعی سیکیورٹی میں اضافہ کرتا ہے۔

      بنیادی طور پر، کسی بھی مالیاتی لین دین کو انجام دینے کے لیے پہلے اپنا KYC کرانا ضروری ہوتا ہے۔ جب آپ اپنے KYC کی توثیق کاری مکمل کر لیتے ہیں، تو اس صورت میں آپ نے کرپٹو ایکسچینج، اپنی شناخت، پتہ، اور مالیاتی ہسٹری کے بارے میں معلومات دی ہیں۔ آپ کی توثیق کاری مکمل ہونے کے بعد، آپ کرپٹو کرنسی خریدنے اور بلاک چین کی دلچسپ دنیا میں داخل ہونے کے لیے بینک میں اپنی کرنسی ایکسچینج کر سکتے ہیں۔

      مرحلہ 4 – KYC مسترد ہونے کے خطرے کو کم سے کم کریں

      اب جب کہ آپ KYC کی اہمیت کو جان چکے ہیں، آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ کی درخواست کسی کرپٹو ایکسچینج میں مسترد نہ ہونے پائے۔ اگر آپ نے اوپر بیان کیے گئے اقدامات پر عمل کیا ہے، تو آپ کے KYC میں کوئی مسئلہ نہیں ہونا چاہیے لیکن بعض اوقات مسترد بھی ہو جاتے ہیں۔ KYC مسترد ہونے کا سامنا کرنے سے بچنے کے لیے درج ذیل تجاویز پر عمل کریں۔

      1 - سب سے پہلے، تصدیق کے لیے جمع کرائی گئی اپنی تصاویر پر اچھے سے نظر ڈال لیں۔ بعض اوقات، اگر وہ دھندلے یا غیر واضح ہوتے ہیں، تو کرپٹو ایکسچینج آپ کے دستاویزات کی تصدیق کرنے سے قاصر ہوگا، جس کی وجہ سے KYC مسترد ہو جائے گا۔

      2 - کراس چیک کریں کہ فوٹو آئی ڈیز، جیسے پاسپورٹ یا ڈرائیونگ لائسنس کی میعاد ختم نہ ہوئی ہو، کیونکہ میعاد ختم ہونے کی صورت میں آپ کا شناختی پروف باطل ہوسکتا ہے۔

      3 - آخر میں، یقینی بنائیں کہ فراہم کردہ بینک کی تفصیلات درست ہیں اور اگر آپ ایک معاون دستاویز کے طور پر چیک یا بینک اسٹیٹمنٹ اپ لوڈ کر رہے ہیں، تو یقینی بنائیں کہ آپ کا نام، اکاؤنٹ نمبر اور IFSC تفصیلات جیسی معلومات اچھی طرح نظر آ رہی ہیں۔

      KYC کی رسمی کارروائیوں کو مکمل کرنا کرپٹو اثاثہ کے کامیاب سفر کے لیے پہلا قدم ہے۔ یہ عمل اس بات کو یقینی بنانے کے لیے بنایا گیا ہے کہ شفافیت کو یقینی بنانے کے لیے شناخت کی توثیق کاری ابتدائی مرحلے میں کی جائے اور ایسی انڈسٹری میں دھوکہ دہی کے واقعات کو روکا جا سکے جس کی تیز رفتار ترقی نے حقیقی بلکہ ناپسندیدہ عناصر کو بھی اپنی طرف متوجہ کرلیا ہے۔

      اپنا وقت نکالیں اور یہاں بیان کردہ تمام مراحل کے ساتھ ساتھ اپنے کریپٹو کرنسی ایکسچینج کو ایک ہموار اور کامیاب KYC درخواست کے لیے درکار تمام مراحل کا مطالعہ کریں۔ آخر میں، یقینی بنائیں کہ آپ  ZebPayجیسے محفوظ اور قابل اعتماد کرپٹو کرنسی ایکسچینج کا انتخاب کرتے ہیں جو آپ کے کوائنز کو محفوظ رکھنے کے لیے اپ لوڈ کرنے میں آسانی پیدا کرنے کے ساتھ ساتھ ایک مضبوط پلیٹ فارم بھی پیش کرتا ہے۔
      Published by:Imtiyaz Saqibe
      First published: