உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سبھی پین کارڈ۔آدھار کارڈ ہولڈروں کیلئے ضروری خبر! جلد ہی کرلیں یہ کام، ورنہ دینا ہوگا بھاری جرمانہ

    Aadhaar کو PAN سے SMS کے ذریعہ کیسے کریں لنک

    Aadhaar کو PAN سے SMS کے ذریعہ کیسے کریں لنک

    اگر اس تاریخ تک پین کارڈ کو آدھار کارڈ سے نہیں لنک کیا گیا تو بھاری جرمانہ بھی ادا کرنا پڑ سکتا ہے۔ تو آئیے جانتے ہیں PAN کو آدھار کے ساتھ لنک کرنے کا طریقہ۔

    • Share this:
      نئی دہلی. آدھار کارڈ اور پین کارڈ (PAN Card)ملک کے سب سے اہم دستاویزات میں سے ایک ہیں۔ انکم ٹیکس ریٹرن (ITR) فائل کرنے سے لے کر بڑے بینکنگ لین دین تک، P کارڈ کا ہونا ضروری ہے۔ اس کے علاوہ بھی کئی دوسرے مالی کاموں کے لیے پین کارڈ کا ہونا لازمی ہے۔ اسی وقت، آدھار کارڈ کا استعمال بہت سے کام انجام دینے اور شناخت ظاہر کرنے کے لیے کیا جاتا ہے۔

      ایسی صورتحال میں محکمہ انکم ٹیکس (Income Tax Department) نے PAN کو آدھار سے لنک کی آخری تاریخ 31 مارچ 2022 طے کر دی ہے۔ اگر اس تاریخ تک پین کارڈ کو آدھار کارڈ سے نہیں لنک کیا گیا تو بھاری جرمانہ بھی ادا کرنا پڑ سکتا ہے۔ تو آئیے جانتے ہیں PAN کو آدھار کے ساتھ لنک کرنے کا طریقہ۔

      31 مارچ کے بعد پین کارڈ ان ایکٹو ہو جائے گا۔
      اگر آپ حکومت کی طرف سے مقرر کردہ آخری تاریخ تک آدھار کو PAN سے نہیں لنک کرتے ہیں تو آپ پر زیادہ سے زیادہ 1000 روپے کا جرمانہ عائد کیا جائے گا۔ اس کے علاوہ جو لوگ 31 مارچ 2022 تک پین کارڈ کو آدھار سے نہیں لنک کریں گے ان کا پین کارڈ یکم اپریل 2022 سے غیر فعال ہو جائے گا۔

      آن لائن بنائےاس طرح کرا سکتے ہیں لنک
      >> سب سے پہلے انکم ٹیکس کی ویب سائٹ پر جائیں۔
      >> نام، پین نمبر اور آدھار نمبر درج کریں جیسا کہ آدھار کارڈ میں دیا گیا ہے۔
      >> اگر آدھار کارڈ میں صرف پیدائش کا سال دیا گیا ہو تو اسکوائر پر نشان لگائیں۔

      اب کیپچا کوڈ درج کریں۔
      >> اب لنک آدھار بٹن پر کلک کریں۔
      >> آپ کا PAN آدھار سے لنک ہو جائے گا۔

      آپ ایس ایم ایس کے ذریعے اس طرح لنک کر سکتے ہیں۔
      آپ کو اپنے فون پر UIDPAN ٹائپ کرنا ہوگا۔ اس کے بعد 12 digit کا آدھار نمبر درج کریں۔ پھر 10 digit کا PAN نمبر درج کریں۔ اب اسٹیپ 1 میں بتایا گیا میسیج 567678 یا 56161 پر بھیج دیں۔

      ان ایکٹو پین کو کیسے چالو کریں۔
      ان ایکٹو PAN کارڈ کو چالو کیا جا سکتا ہے۔ اس کے لیے آپ کو ایک ایس ایم ایس بھیجنا ہوگا۔ میسج باکس میں اپنے رجسٹرڈ موبائل سے 12 digit کا پین نمبر داخل کرنے کے بعد، آپ کو اسپیس دے کر 10 digit کا آدھار نمبر داخل کرنا ہوگا اور 567678 یا 56161 پر ایس ایم ایس کریں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: