உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ہندوستان کی عدالتوں میں کتنےValid ہیں واٹس ایپ چیٹ جیسے الیکٹرانک شواہد؟

    واٹس ایپ چیٹ بطور ثبوت کتنا Valid ہے؟

    واٹس ایپ چیٹ بطور ثبوت کتنا Valid ہے؟

    E-Evidence in India: لفظ ثبوت کے قانونی معنی انڈین ایویڈینس ایکٹ 1872 کے سیکشن 3 میں بیان کیے گئے ہیں۔ کسی کیس سے متعلق ایسی تمام وضاحتیں جن کی عدالت اجازت دیتی ہے یا جو گواہوں کے ذریعہ عدالت کے سامنے پیش کرنے کی ضرورت ہوتی ہے زبانی شہادت کہلاتی ہے۔

    • Share this:
      E-Evidence in India:حال ہی میں ممبئی کروز ڈرگز کیس میں نارکوٹکس کنٹرول بیورو (این سی بی) کی جانب سے پیش کی گئی چارج شیٹ میں اداکار شاہ رخ خان کے بیٹے آریان خان کا نام نہیں ہے۔ آرین کا مقدمہ بنیادی طور پر الیکٹرانک شواہد پر مبنی تھا۔ این ڈی پی ایس کورٹ نے این سی بی کے ذریعہ پیش کردہ واٹس ایپ چیٹ کو کیس میں ثبوت کے طور پر قبول کیا جبکہ ہائی کورٹ نے اسے کافی نہیں سمجھا۔

      اس کیس کے بعد یہ جاننا ضروری ہے کہ ہندوستان کی عدالتوں میں ڈیجیٹل ثبوت یعنی ای-شواہد کو کتنی اور کیسی پہچان ملی ہے:

      20 سال پہلے بنایا گیا آئی ٹی ایکٹ:- باقی دنیا کی طرح ہندوستان بھی ڈیجیٹل ٹیکنالوجی میں تیزی سے ترقی کر رہا ہے۔ اس بات کو ذہن میں رکھتے ہوئے، ہندوستان میں 20 سال پہلے ڈیجیٹل سرگرمیوں سے متعلق انفارمیشن ٹیکنالوجی ایکٹ یعنی آئی ٹی ایکٹ-2000 بنایا گیا تھا۔

      سیکشن 65A اور سیکشن 65B کو انڈین ایویڈنس ایکٹ 1872 میں ای-شواہد اور سیکشن 65اے اوربی۔۔ IT ایکٹ نافذ ہونے کے بعد شامل کیا گیا۔ ان سیکشنز کے تحت ای شواہد کی اجازت دی گئی ہے۔ ان میں اسٹوریج ڈیوائسز، ڈی وی ڈیز، پین ڈرائیوز، ایس ایم ایس، ویب سائٹس بھی شامل ہیں۔ ان کا پرنٹ آؤٹ یا سافٹ کاپی ای ثبوت کے طور پر درست ہے۔بڑھتی ہوئی ڈیجیٹل ٹیکنالوجی اور استعمال کے درمیان الیکٹرانک ریکارڈ کو بطور ثبوت شامل کرنے کے لیے، سال 2016 میں، انڈین ایویڈینس ایکٹ میں ترمیم کرکے سیکشن 65A اور 65B کو شامل کیا گیا۔

      ان دونوں دفعات میں دیے گئے حصوں کی بنیاد پر، الیکٹرانک ریکارڈ کو ہندوستان میں ثبوت کے طور پر تسلیم کیا جاتا ہے۔ سیکشن 65B کے تحت، الیکٹرانک شواہد کی صورت میں، متعلقہ ڈیوائس کے مالک یا اس کا انتظام کرنے والے ادارے کے مجاز شخص کو الیکٹرانک ریکارڈ اور ڈیوائس کے حوالے سے ایک سرٹیفکیٹ پیش کرنا ہوگا۔ آرین خان کیس میں بھی یہی صورتحال تھی۔ وہیں، جن موبائلوں کے مالکان کے واٹس ایپ چیٹس میں این سی بی نے ذکر کیا ہے، انہیں سیکشن 65 بی کے تحت سرٹیفکیٹ دینا ہوگا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      School کی تعلیم میں تبدیلی ہرسطح پر آزمائی جائے گی، نیشنل اچیومنٹ سروے بنے گا بنیاد

      یہ بھی پڑھیں:
      India-China Border News:چین،2020سےپہلے کی صورتحال بحال کرنے پر نہیں ہورہا راضی

      ہندوستان میں ثبوت کا یہ ایک مطلب ہے: ثبوت ایک قسم کی تصدیق یا ثبوت ہے، جو کسی عدالتی معاملے میں اعتماد پیدا کرنے کے لیے پیش کیا جاتا ہے۔ لفظ ثبوت کے قانونی معنی انڈین ایویڈینس ایکٹ 1872 کے سیکشن 3 میں بیان کیے گئے ہیں۔ کسی کیس سے متعلق ایسی تمام وضاحتیں جن کی عدالت اجازت دیتی ہے یا جو گواہوں کے ذریعہ عدالت کے سامنے پیش کرنے کی ضرورت ہوتی ہے زبانی شہادت کہلاتی ہے۔ کسی مقدمے میں عدالت کے نظرثانی کے لیے دی گئی تمام دستاویزات کو دستاویزی ثبوت کہا جاتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: