உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ہریانہ میں حکومت سازی کا معاملہ : منوہرلال کھٹرپیش کرینگے حکومت سازی کا دعویٰ

    منوہرلال کھڑ -(فوٹو:نیوز18)۔

    ہریانہ کی 90 رکنی اسمبلی میں بی جے پی نے 40 نشستوں پر کامیابی حاصل کی ہے۔ کانگریس کے پاس 31 سیٹیں ہیں۔

    • Share this:
    ہریانہ اسمبلی الیکشن 2019 کے نتائج میں کسی بھی جماعت کو اکثریت نہیں ملی ہے، ایسی صورتحال میں یہاں ہیرا پھیری کی سیاست شروع ہوگئی ہے۔ کہا جارہا ہے کہ آج جمعہ کے دن منوہر لال کھٹر حکومت بنانے کے لیے دعویٰ پیش کرینگے۔ لیکن سب سے بڑا سوال یہ ہے کہ وہ اپنی اکثریت کو کس طرح ثابت کریں گے۔ بہرحال ،وہ اکثریت کے لیے درکار چھ ارکان اسمبلی کہاں لائیں گے؟ حکومت سازی کے لیے بی جے پی مکمل فارمولا کیا ہے؟ آئیے نمبر گیم پر ایک نظر ڈالیں اور یہ سمجھنے کی کوشش کریں کہ بی جے پی کس طرح ہریانہ میں حکومت تشکیل دے سکتی ہے۔

     



    موجودہ ہریانہ اسمبلی کی تصویر

    ہریانہ کی 90 رکنی اسمبلی میں بی جے پی نے 40 نشستوں پر کامیابی حاصل کی ہے۔ کانگریس کے پاس 31 سیٹیں ہیں۔ اس کے علاوہ 10 ماہ قبل تشکیل پانے والی جننائک جنتا پارٹی یعنی جے جے پی نے 10 نشستوں پر کامیابی حاصل کی ہے۔ جبکہ 7 نشستیں آزاد امیدواروں کے کھاتے میں آئیں ہیں۔ انڈین نیشنل لوک دل اور ہریانہ لوک ہیت پارٹی کو ایک،ایک سیٹ ملی ہے۔

    اسمبلی میں اکثریت ثابت کرنے کے جادوئی نمبر

    ہریانہ میں حکومت بنانے کے46 ارکان اسمبلی کی حمایت حاصل ہونالازمی ہے اس کا مطلب یہ کہ ہریانہ اسمبلی میں جادوئی نمبر46 ہے۔ یعنی بی جے پی کو حکومت بنانے کے لئے مزید 6 نشستوں کی ضرورت ہے۔ جبکہ کانگریس یہاں حکومت بنانے کی دوڑ میں 15 سیٹیں پیچھے ہے۔

    موجودہ ہریانہ اسمبلی کی تصویر-(فوٹو:نیوز18)۔
    موجودہ ہریانہ اسمبلی کی تصویر-(فوٹو:نیوز18)۔


    آزاد ارکان اسمبلی کی حمایت

    ہریانہ میں آزاد امیدواروں نے 7 نشستوں پر کامیابی حاصل کی ہے۔ یعنی ، اگر آزاد ایم ایل اے بی جے پی کے حق میں آتے ہیں ، تو منوہر لال کھٹر کے وزیراعلی بننا یقینی ہے۔ سرسہ سے جیتنے والے ہریانہ جنہت پارٹی کے رہنما گوپال کنڈا کے بھائی گووند کنڈا نے دعویٰ کیا ہے کہ ان کے ساتھ 6 آزاد ایم ایل اے ہیں جو بی جے پی کی حمایت کریں گے۔ انہوں نے بتایا کہ گوپال کانڈا چھ آزاد ایم ایل اے کے ساتھ جمعرات کی رات دہلی پہنچے۔ ذرائع کے مطابق گوپال کانڈا نے رات دیر گئے بی جے پی کے کارگذار صدر جے پی نڈا سے ملاقات کی ہے۔

    منوہرلال کھڑ -(فوٹو:نیوز18)۔
    منوہرلال کھڑ -(فوٹو:نیوز18)۔


    جن نائک جنتا پارٹی سے توقعات

    جن نائک جنتا پارٹی اس بارکنگ میکرکے کردار میں ہے۔ جے جے پی نے نتائج میں 10 نشستوں پر کامیابی حاصل کی ہے۔ جان نائک جنتا پارٹی کے رہنما دشینت چوٹالہ حکومت بنانے کے لئے کس کی حمایت کریں گے؟ اس وقت کہنا مشکل ہے۔ انہوں نے ابھی تک اپنے کارڈ نہیں کھولے ہیں۔ یہ پوچھے جانے پر کہ کیا ان کی پارٹی بی جے پی یا کانگریس کی حمایت کرے گی ، چوٹالہ نے کہا ، "ابھی کچھ بھی کہنا جلد بازی ہوگی۔" پہلے ہم اپنے اراکین اسمبلی کی میٹنگ طلب کریں گے ، اور فیصلہ کریں گے کہ ایوان میں ہمارا قائد کون ہوگا اور پھر اس پر آگے سوچیں گے۔ ”اس طرح سے ، بی جے پی کو بھی یہاں سے حمایت مل سکتی ہے۔

    جن ناک جنتا پارٹی سے توقعات-(فوٹو:نیوز18)۔
    جن نائک جنتا پارٹی سے توقعات-(فوٹو:نیوز18)۔
    First published: