ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

اگر میٹرو سے کرتے ہیں سفر تو گائڈ لائن ضرور پڑھ لیں

دہلی میں میٹرو آپریشن مرحلہ وار شروع کیا جائے گا، جس کے تحت دہلی میٹرو کی مختلف لائنیں 7 ستمبر سے کام کرنا شروع کردیں گی اور تمام لائنیں 12 ستمبر تک مکمل طور پر شروع ہوجائیں گی۔ دہلی میں میٹرو مندرجہ ذیل مراحل میں دوبارہ کھل جائے گی۔

  • Share this:
اگر میٹرو سے کرتے ہیں سفر تو گائڈ لائن ضرور پڑھ لیں
اگر میٹرو سے کرتے ہیں سفر تو گائڈ لائن ضرور پڑھ لیں

نئی دہلی: دہلی میں 7 ستمبر سے میٹرو شروع ہونے جا رہی ہے۔ اگر آپ میٹرو سے سفر کرتے ہیں تو ان باتوں کے سلسلے میں آپ کو معلوم ہونا چاہیے۔ کیوں کہ دہلی میں میٹرو آپریشن مرحلہ وار شروع کیا جائے گا، جس کے تحت دہلی میٹرو کی مختلف لائنیں 7 ستمبر سے کام کرنا شروع کردیں گی اور تمام لائنیں 12 ستمبر تک مکمل طور پر شروع ہوجائیں گی۔ دہلی میں میٹرو مندرجہ ذیل مراحل میں دوبارہ کھل جائے گی۔

فیز 1 میں میٹرو اسٹیشن صبح 7 بجے سے 11 بجے اور شام 4 بجے سے شام 8 بجے تک چلائی جائے گی ۔ اس مرحلے میں، تین مراحل ہوں گے یعنی فیز 1، فیز 2 اور فیز 3 مرحلہ میں میٹرو خدمات کو لوگوں کے لئے شروع کیا جائے گا۔ اول مرحلہ کا 7 ستمبر سے آغاز ہوگا اور اس مرحلے میں ریپڈ میٹرو گڑگاؤں سمیت لائن 2 کا آغاز ہوگا۔ فیز 2 میں جو 9 ستمبر سے شروع ہوگا ، 3،4 اور 7 لائنوں کو بھی شروع کیا جائے گا۔ فیز 1 کے فیز 3 میں جو 10 ستمبر سے شروع ہوگا ، لائنیں 1 ، 5 اور 6 کو شروع کیا جائے گا۔ گیارہستمبر کو شروع ہونے والے مرحلہ دوم میں میٹرو خدمات صبح  بجے سے دوپہر ایک بجے تک اور شام 4 بجے سے رات 10 بجے تک ہوں گی۔ اول مرحلہ میں شروع ہوئی لائنوں کے علاوہ اس مرحلہ میں لائنز 8 اور 9 کو بھی شروع کیا جائے گا۔ مرحلہ سوم جو 12 ستمبر سے شروع ہوگا اس میں میٹرو سروس پہلے کی طرح صبح 6 بجے سے رات 11 بجے تک باقاعدہ ہوجائیں گی۔

مسافروں کی بھیڑ کو دور کرنے کے لئے تمام اسٹیشنوں پر ٹرینوں کی فریکوئنسی کو باقاعدہ کیا جائے گا۔سماجی فاصلہ کو یقینی بنانے کے لئے اسٹیشنوں اور ٹرینوں کے اندر بھی نشانات لگائے جائیں گے۔کنٹینمنٹ زون میں واقع تمام اسٹیشن بند رہیں گے۔ تھرمل اسکریننگ کے بعد صرف صحت مند افراد کو ہی سفر کرنے کی اجازت ہوگی۔ ماسک پہننا لازمی ہوگا اور مسافروں کے استعمال کے لیے ہر داخلی مقامات پر سینیٹائزر دستیاب ہوں گے۔ فی الحال ، ٹوکن میٹرو کے سفر کے لئے استعمال نہیں کرسکیں گے کیونکہ وائرس پھیلنے کا خطرہ زیادہ ہے۔


اسمارٹ کارڈز ، کیش لیس ری چارج اور اروگیا سیتو ایپ کے استعمال کی حوصلہ افزائی کی جائے گی۔ ان احتیاطی تدابیر کے علاوہ دہلی حکومت پولیس اور دہلی میٹرو ملازمین کے ساتھ اسٹیشنوں پر سماجی فاصلاتی اصولوں اور ہجوم کے انتظام کی سختی سے عمل درآمد کو یقینی بنانے کے لئے سول ڈیفنس رضاکاروں اور کو تعینات کیا جائے گا ۔ ٹرینیں اسٹیشنوں پر زیادہ دیر تک رکیں گی نیز بھیڑ کو دھیان میں رکھتے ہوئے کچھ اسٹیشنوں پر ٹرینیں نہیں رکیں گی۔ سینٹرل پبلک ورکس ڈپارٹمنٹ (سی پی ڈبلیو ڈی) اور ہیٹنگ ، وینٹیلیشن اور ائر کنڈیشنگ (ایچ وی اے سی) سسٹموں کو چلانے کے لئے انڈین سوسائٹی آف ہیٹنگ، ریفریجریٹنگ اینڈ ایر کنڈیشنگ انجینئرز (آئی ایس ایچ آر ای) کی ہدایات پر سختی سے عمل کیا جائے گا۔ اسٹیشنوں پر انٹری پوائنٹس کی تعداد ایک یا دو رہ جائے گی ، اے ٹی ایم اور دیگر دکانیں کھولنے کی سخت قوانین کے ساتھ اجازت ہوگی۔ میٹرو اسٹیشنوں پر پارکنگ کی سہولت آپریشنل رہے گی، لیکن فیڈر بسوں کا کام فی الحال بند کردیا جائے گا۔

Published by: Nisar Ahmad
First published: Sep 04, 2020 11:58 PM IST