ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

میں ابھی کوئی نیا ریلیشن شپ بنانے کے لئے تیار نہیں ہوں، مجھے آپ کیا مشورہ دیں گی؟

ایک وقت تک ریلیشن شپ کو نا کہنا ٹھیک ہے۔ آپ اس کے لئے تیار ہیں، یا نہیں یہ اس بات پر منحصر کرتا ہے کہ آپ کے گزشتہ ریلیشن شپ کا اختتام کیسے ہوا ہے اور اس کے نتائج نے آپ کو کس طرح سے متاثر کیا ہے۔

  • Share this:
میں ابھی کوئی نیا ریلیشن شپ بنانے کے لئے تیار نہیں ہوں، مجھے آپ کیا مشورہ دیں گی؟
میں ابھی کوئی نیا ریلیشن شپ بنانے کے لئے تیار نہیں ہوں، مجھے آپ کیا مشورہ دیں گی؟

سوال: میں ابھی کوئی نیا ریلیشن شپ بنانے کے لئے تیار نہیں ہوں، مجھے آپ کیا مشورہ دیں گی؟


ایک وقت تک ریلیشن شپ کو نا کہنا ٹھیک ہے۔ آپ اس کے لئے تیار ہیں، یا نہیں یہ اس بات پر منحصر کرتا ہے کہ آپ کے گزشتہ ریلیشن شپ کا اختتام کیسے ہوا ہے اور اس کے نتائج نے آپ کو کس طرح سے متاثر کیا ہے۔ اگر آپ کی گزشتہ ریلیشن شپ آپ کی مرضی کے خلاف ختم ہوئی، تو اس بات کا امکان ہے کہ آپ کسی سے ملنے یا ڈیٹ پرجانے سے پہلے تھوڑا وقت لیں گے۔ اگر الگ ہونے کا درد بنا رہتا ہے تو وہ تب تک تھم جاتا ہے اور آپ ایک نئی زندگی اور ریلیشن شپ میں جانے سے پہلے پوری طرح ذہنی سکون میں رہتے ہیں۔


حالانکہ، اوپر کی صورتحال کے خلاف، اگر آپ رضامندی سے الگ ہوئے ہیں اور یہ جانتے ہیں کہ ایسا کرنا صحیح تھا، تو ہوسکتا ہے کہ آپ کسی نئے شخص کو ڈیٹ کرنے میں زیادہ وقت نہیں لگائیں گے۔


آپ کو اس کا جس طرح کا جواب ملتا ہے، اس کے لحاظ سے آپ اگلا قدم اٹھا سکتے ہیں۔ میں آپ کو صرف یہ مشورہ دوں گی کہ جب آپ گزشتہ رات کے بچے ہوئے آلو کو تازہ بنے شملہ مرچ میں بھر دیتے ہیں تو ہوسکا ہے کہ اس کا ذائقہ ختم ہو، گزشتہ اور موجودہ کے درمیان موازنہ کی بات غیر ضروری طور پر بار بار اٹھتی رہے گی، آپ کے گزشتہ ریلیشن شپ میں جن امیدوں کی تکمیل نہیں ہوئی، آپ ان کی تکمیل اس نئے ریلیشن شپ میں کرنا چاہیں گے اور اسی طرح کی دوسری باتیں بھی ہوں گی۔ پھر، اگر ایک شخص کے طور پر آپ فکر مند ہیں اور آپ بہت جلدی ڈیٹنگ کے لئے تیار ہو جائیں گے کیونکہ کئی بار آپ کی فکر آپ پر بھاری پڑتی ہے اور فکر مند لوگوں کے لئے اپنی تشویش سے لڑنا کئی بار مشکل ہوتا ہے۔ کیونکہ انہیں زندگی سے اکیلے ہی نمٹنا ہوتا ہے۔ اس لئے ایسے لوگ ہمیشہ ہی ترقی کرتے ہیں تاکہ وہ ایسے لوگوں کو تلاش کر سکیں، جو ان کی ہی طرح ہوتے ہیں اور جن کے ساتھ وہ اپنے سکھ دکھ بانٹ سکیں۔

آپ اگر ایسا کرتے ہیں تو اپنے زندگی کی سب سے بڑی غلطی کریں گے۔ اس لئے خود کو وقت دینا ہمیشہ ہی اچھا رہتا ہے تاکہ آپ گزشتہ دنوں کی باتوں کو بھلے ہی وہ سکھ دکھ جو بھی ہو، اسے بھول جائیں اور آگے کے بارے میں سوچیں۔ اگر آپ اپنے خیالات کو مستحکم ہونے کے لئے خود کو وقت نہیں دیتے ہیں اور اکیلے رہتے ہوئے خوش ہیں، جس کا عروج خود سے ہی پیار سے ہوگا تو اس بات کا امکان ہے کہ آپ گزشتہ ریلیشن شپ کی باتوں کو نئے ریلیشن شپ میں بھی لے کر چلے جائیں گے اور یہ نئے ریلیشن شپ کو خطرے میں ڈال دے گا۔ اس لئے، سوچنے کے لئے خود کو وقت دیجئے تاکہ پرانے زخم بھر سکیں اور خود سے پیار کیجئے اور کسی کو یہ کہنے کا موقع نہ دیجئے کہ آپ سے کوئی دن میں سو بار پیار کرتا ہے۔ اپنے لئے اپنے پیار کی تلاش خود کیجئے۔ اس کے لئے کوئی وقت متعین نہیں کیجئے اور جلد بازی نہیں کیجئے۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Mar 10, 2021 04:59 PM IST