உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بین الاقوامی سفارتی آداب نہیں آتے،وزیراعظم بننے کے قابل نہیں ہیں عمران خان، کس نے کہی یہ بات۔ پڑھیں یہاں

    عمران خان: فائل فوٹو

    عمران خان: فائل فوٹو

    ہندوستان نے آج کہا کہ پاکستان کے وزیراعظم عمران خان کوبین الاقوامی سفارتی آداب نہیں آتے اوروہ وزیر اعظم جیسے عہدے کے قابل نہیں ہیں۔وزارت خارجہ کے ترجمان رويش کمار نے یہاں معمول کی بریفنگ میں ایک سوال کے جواب میں یہ تبصرہ کیا۔

    • Share this:
      ہندوستان نے آج کہا کہ پاکستان کے وزیراعظم عمران خان کوبین الاقوامی سفارتی آداب نہیں آتے اوروہ وزیر اعظم جیسے عہدے کے قابل نہیں ہیں۔وزارت خارجہ کے ترجمان رويش کمار نے یہاں معمول کی بریفنگ میں ایک سوال کے جواب میں یہ تبصرہ کیا۔عمران خان کے پاکستانی مقبوضہ کشمیر میں جا کر وہاں کے لوگوں کو کنٹرول لائن تک مارچ کرنے سمیت مختلف تبصرو ں کے سلسلے میں ہندوستان کے موقف کے بارے میں پوچھے جانے پر مسٹر کمار نے کہا کہ پہلی بار ان کے اس طرح کے بیان نہیں آئے ہیں۔

      وزیراعظم عمران خان نے اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی میں جس طرح کی اشتعال انگیز تقریرکی اورجس قسم کی زبان کااستعمال کیا،ہندوستان اس کی سخت الفاظ میں مذمت کرتا ہے۔انہوں نے کہا کہ انہیں پتہ نہیں ہے کہ بین الاقوامی تعلقات میں کس طرح کا برتاؤ کیا جاتا ہے۔ وہ باربارجہاد کی اپیل کرتے ہیں۔ ویسے تو پاکستان سے توقع نہیں ہے لیکن پھربھی ہم کہیں گے کہ وہ پڑوسیوں کی طرح برتاؤ کرے۔ لیکن وہ پاکستانی مقبوضہ کشمیرآکر دوسرے ملک کی خود مختاری کی خلاف ورزی کی درخواست کرتے ہیں تواس کا مطلب ہے کہ وہ اس اعلی عہدے کے قابل نہیں ہیں جس پر وہ فائز ہیں۔

      کرتارپور کاریڈور: اس معاملہ پرپاکستان سے جواب آنا ہے باقی

      کرتارپور کاریڈور کے بارے میں ایک سوال پر رويش کمار نے کہا کہ اس کوریڈور کی تعمیر کے سلسلے میں ہندوستان مکمل طورپرپابند عہدہ ہے۔ اس میں ہم کسی طرح کی سیاست ہونے نہیں دینا چاہتے۔ ہم نے کچھ معاملات میں پاکستان سے جواب طلب کیاہے۔ تیرتھ یاتریوں سے فیس لینے کا معاملہ ہے تو ہم نے کہا ہے کہ جذبات کا خیال رکھا جانا چاہئے اور اس لئے فیس نہیں لی جاسکتی ہے۔اس معاملے پرتوقع ہے کہ پاکستان جلد از جلد جواب دے۔ ترجمان نے کہا کہ چار لین کی سڑک بنانے کا کام مکمل ہو گیا ہے۔ یاتری ٹرمینل کا کام اس ماہ مکمل ہو جائے گا۔
      First published: