உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اس ریاست میں حکومت ستمبر سے نئے شادی شدہ جوڑوں کو دے گی کنڈوم کٹ، جانئے پورا معاملہ

    Odisha government wedding gift news: اڈیشہ کی ریاستی حکومت نے نئے شادی شدہ جوڑوں کو شادی کی کٹ تحفے کے طور پر دینے کا منصوبہ بنایا ہے۔ اس کٹ میں خاندانی منصوبہ بندی کے طریقوں اور اس کے فوائد، شادی کے رجسٹریشن فارم، کنڈوم، مانع حمل گولیوں کے بارے میں معلومات پر مشتمل ایک کتاب ہوگی۔

    • Share this:
      Odisha government wedding gift news: اڈیشہ حکومت ریاست کے نئے شادی شدہ جوڑوں کے لیے ایک خصوصی اسکیم شروع کرنے جا رہی ہے۔ اس اسکیم کے تحت حکومت ریاست میں شادی کرنے والے جوڑوں کو فیملی پلاننگ کٹس تحفے میں دے گی۔ اس کٹ میں کنڈوم کے ساتھ ساتھ خاندانی منصوبہ بندی سے متعلق دیگر چیزیں بھی شامل ہوں گی۔ قومی صحت اسکیم کے تحت شروع کی جانے والی نئی پہل اسکیم کا مقصد نوجوان جوڑوں کو خاندانی منصوبہ بندی کے مستقل اور عارضی طریقوں کے بارے میں آگاہ کرنا اور انہیں اپنانے کے لیے بیداری بڑھانا ہے۔
      اڈیشہ کی ریاستی حکومت نے نئے شادی شدہ جوڑوں کو شادی کی کٹ تحفے کے طور پر دینے کا منصوبہ بنایا ہے۔ اس کٹ میں خاندانی منصوبہ بندی کے طریقوں اور اس کے فوائد، شادی کے رجسٹریشن فارم، کنڈوم، مانع حمل گولیوں کے بارے میں معلومات پر مشتمل ایک کتاب ہوگی۔ اس کے علاوہ تحفے میں دی گئی کٹ میں حمل کی جانچ کی کٹ، تولیہ، کنگھی، نیل کٹر، آئینہ بھی ہوگا۔

      ہیلتھ ورکرز کو دی جا رہی ہے تربیت
      اس اسکیم کے بارے میں معلومات دیتے ہوئے خاندانی منصوبہ بندی کے ڈائریکٹر ڈاکٹر بیجے پنگراہی نے کہا کہ تسلیم شدہ سماجی صحت کارکنان نئے شادی شدہ جوڑے کو کٹس تقسیم کریں گے اور وہ اس سال ستمبر سے یہ کام شروع کریں گے۔ اس کام کے لیے آشا کارکنوں کو تربیت دی جا رہی ہے تاکہ وہ لوگوں کو اسے اپنانے کے لیے صحیح طریقے سے بیدار کر سکیں۔

       

      شارٹ آف شولڈر آؤٹ فٹ پہن کر Hina Khan نے انٹرنیٹ پر دکھائیں قاتلانہ ادائیں

      Saudi Arabiaسے فرار ہونے والی 2بہنوں کے ساتھ آسٹریلیا میں کیا ہوا؟ اپارٹمنٹ سے پراسرار حال

      ڈاکٹر پنگراہی نے کہا کہ نئے شادی شدہ جوڑوں کو خاندانی منصوبہ بندی کے طریقے اپنانے کی ترغیب دینے کے لیے، ہم انہیں نیو کپل کٹ یا نئی پہل کٹ تحفے میں دے رہے ہیں۔ اس کٹ میں حکومت نے خاندانی منصوبہ بندی، مانع حمل ادویات جیسے کنڈوم، ایمرجنسی مانع حمل گولیاں ، مانع حمل گولیوں کے بارے میں معلومات کے ساتھ جوڑوں کو گرومنگ کٹ دی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: