உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    India's 76th Independence Day: پی ایم مودی نے راج گھاٹ پر باپو کو پیش کی خراج عقیدت، پہنچے لال قلعہ

    Youtube Video

    India's 76th Independence Day: یہ لگاتار 9واں موقع ہوگا جب پی ایم مودی لال قلعہ پر ترنگا لہرائیں گے۔ یہ سال ہندوستان کے لیے بہت خاص ہے اور پورا ملک اسے آزادی کے امرت مہوتسو کے طور پر منا رہا ہے۔

    • Share this:
      India's 76th Independence Day LIVE: ہندوستان آج اپنا 76واں یوم آزادی منا رہا ہے۔ وزیر اعظم نریندر مودی آزادی کے اس امرت کے تہوار کے موقع پر لال قلعہ کی فصیل سے قوم سے خطاب کریں گے۔ یہ لگاتار 9واں موقع ہوگا جب پی ایم مودی لال قلعہ پر ترنگا لہرائیں گے۔ یہ سال ہندوستان کے لیے بہت خاص ہے اور پورا ملک اسے آزادی کے امرت مہوتسو کے طور پر منا رہا ہے۔ وزیر اعظم مودی پہلے راج گھاٹ پہنچے اور بابائے قوم مہاتما گاندھی کو گلہائے عقیدت پیش کیا۔ اس کے بعد وہ لال قلعہ پہنچیں گے اور ترنگا لہرا کر پروگرام کا آغاز کریں گے۔ اس کے بعد ان کی تقریر صبح 7:30 بجے شروع ہوگی۔

      پی ایم مودی لال قلعہ پہنچ گئے ہیں۔ انہوں نے گارڈ آف آنر کا معائنہ کیا۔


      دہلی | یوم آزادی کے موقع پر لال قلعہ کی فصیل سے وزیر اعظم کی تقریر سے قبل دارالحکومت میں سیکورٹی سخت کر دی گئی ہے۔ منٹو روڈ سے منظر۔



      GST on Rentals: کیا رینٹ پر گھر لینے پر آپ کو دینا ہوگا 18فیصد GST، حکومت نے دی یہ صفائی

      CWG 2022 Medalis: پی ایم مودی نے کھلاڑیوں سے کہا، آپ میری فیملی کا حصہ ہیں

      جیسا کہ ملک اپنا 76 واں یوم آزادی منا رہا ہے، ہندوستانی محکمہ موسمیات نے پیر کو ہلکی بارش کی پیش گوئی کی ہے۔ ماہرین موسمیات نے پیر کی صبح ہلکی بارش کے ساتھ تیز ہواؤں (20-30 کلومیٹر فی گھنٹہ) کے ساتھ عام طور پر ابر آلود آسمان کی پیش گوئی کی ہے۔ شہر میں زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 33 ڈگری سیلسیس اور کم سے کم درجہ حرارت 26 ڈگری سیلسیس کے آس پاس رہنے کا امکان ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: