உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    India Against Terrorism:ہندوستان نےUNمیں کہا،بیرونی طاقتیں خراب کررہی ہیں سیریا کے حالات

    سیریا میں متوقع بیرونی فوجی آپریشن کو لے کر ہندوستان نے کہی یہ بڑی بات۔

    سیریا میں متوقع بیرونی فوجی آپریشن کو لے کر ہندوستان نے کہی یہ بڑی بات۔

    India Against Terrorism: اس سے پہلے ہندوستان کے اقوام متحدہ کے مشن میں مشیر اے۔ امرناتھ نے منگل کو کہا تھا کہ دہشت گردوں اور غیر سرکاری عناصر کے ذریعہ بڑے پیمانے پر تباہی پھیلانے والے ہتھیاروں (WMDs) تک رسائی بین الاقوامی امن اور سلامتی کے لیے سنگین خطرہ بن سکتی ہے۔

    • Share this:
      India Against Terrorism: سیریا میں بڑھتی ہوئی دشمنی پر تشویش ظاہر کرتے ہوئے، ہندوستان نے جمعہ کو اقوام متحدہ سے کہا کہ بیرونی طاقتوں کے ذریعہ فوجی آپریشن شروع کرنے کے خطرے نے جنگ زدہ ملک میں حالات کو مزید خراب کردیا ہے۔ ہندوستان کا یہ تبصرہ ترکی کے اس اعلان کے بعد آیا ہے کہ وہ شمالی شام میں فوجی آپریشن شروع کرے گا اور مرحلہ وار ملک کے دیگر علاقوں میں آگے بڑھے گا۔ شام پر اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل (یو این ایس سی) کے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے، اقوام متحدہ میں ہندوستان کے مستقل مشن کے کونسلر پرتیک ماتھر نے کہا کہ شام میں مسلح گروہوں کی بیرونی حمایت نے صورتحال کو مزید پیچیدہ بنا دیا ہے اور اس کی وجہ سے دہشت گردی میں اضافہ ہوا ہے۔

      ہندوستان نے ہمیشہ کی انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کی مذمت
      انہوں نے کہا کہ ہندوستان نے ہمیشہ شام میں تشدد کی تمام کارروائیوں کے ساتھ ساتھ بین الاقوامی انسانی حقوق اور انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کی مذمت کی ہے۔ ہندوستان نے بھی شام میں جاری دہشت گردی کے تمام واقعات کی شدید الفاظ میں مذمت کی ہے۔ ہندوستان مسلسل اس بات کی نشاندہی کرتا رہا ہے کہ کس طرح بیرونی طاقتوں نے شام کو دہشت گردی سے نمٹنے کے قابل نہیں رکھا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      USCIRF Report:امریکی وزارت خارجہ کی رپورٹ-’ہندوستان میں مذہبی اقلیتوں پر ہوئے حملے‘

      اس سے پہلے ہندوستان کے اقوام متحدہ کے مشن میں مشیر اے۔ امرناتھ نے منگل کو کہا تھا کہ دہشت گردوں اور غیر سرکاری عناصر کے ذریعہ بڑے پیمانے پر تباہی پھیلانے والے ہتھیاروں (WMDs) تک رسائی بین الاقوامی امن اور سلامتی کے لیے سنگین خطرہ بن سکتی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      India on Terrorism:دہشت گردی کے خلاف ہندوستان نے مضبوطی سے رکھا اپنا موقف

      ہتھیاروں کے غلط استعمال پر دھیان دینے کی ضرورت
      جوہری، کیمیائی اور حیاتیاتی ہتھیاروں کے پھیلاؤ سے متعلق اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل (UNSC) کمیٹی 1540 کے کھلے مشاورتی اجلاس میں امرناتھ نے کہا کہ بین الاقوامی برادری کو ان ہتھیاروں کے غلط استعمال کے تیزی سے بڑھتے ہوئے خطرے پر سنجیدگی سے دھیان دینا چاہیے۔ انہوں نے کہا کہ نئی اور ابھرتی ہوئی ٹیکنالوجیز دہشت گردی اور غیر قانونی سرگرمیوں میں مصروف گروہوں کی طرف سے ڈبلیو ایم ڈی تک رسائی کے خطرے کو بڑھا سکتی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: