உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    India China Tension:ایل اے سی پر چین کی کسی بھی حماقت کا ملے گا معقول جواب، جانیے کیا ہیں ہندوستان کی تیاریاں

    چین کو ہندوستان کے خلاف کسی بھی حماقت کا ملے گا منہ توڑ جواب۔

    چین کو ہندوستان کے خلاف کسی بھی حماقت کا ملے گا منہ توڑ جواب۔

    ہندوستان، ڈیپسانگ کے میدانی علاقوں تک پہنچنے اور اسے نوبرا ویلی سے ملانے کے لیے متبادل سڑکیں بھی بنا رہا ہے۔ ذرائع نے بتایا کہ جب سے چین نے اپریل-مئی 2020 میں LAC پر یکطرفہ سرگرمی شروع کی تھی، ہندوستان نے بھی اپنے بنیادی ڈھانچے کے کام کو تیز کر دیا ہے۔

    • Share this:
      India China Tension: گزشتہ دو سالوں سے چین کے ساتھ جاری فوجی تعطل کے درمیان ہندوستانی سیکورٹی فورسز اعلیٰ سطحی آپریشنل تیاریوں میں مصروف ہیں۔ ہندوستانی سیکورٹی فورسز لداخ سیکٹر میں نیا انفراسٹرکچر بنا رہی ہیں۔ ذرائع نے خبر رساں ایجنسی اے این آئی کو بتایا کہ دونوں افواج لائن آف ایکچوئل کنٹرول (LAC) کے ساتھ ہندوستانی فوج اور انڈو تبتی بارڈر پولیس کے درمیان تال میل کو بڑھانے کے لئے کئی مشترکہ مشقیں کر رہی ہیں۔

      ذرائع نے بتایا کہ لداخ سے اروناچل پردیش تک، ہندوستانی سیکورٹی فورسز ہنگامی حالات کے لئے اپنی تیاریوں کو تیز کرنے میں مصروف ہیں۔ حال ہی میں، ہندوستانی فوج اور آئی ٹی بی پی نے چین کے ساتھ اتراکھنڈ کی سرحد پر ہم آہنگی بڑھانے کے لیے خطے میں ایک مشترکہ مشق کی۔ تاہم دوسری جانب چین بھی خاموش نہیں ہے۔ چینی افواج اپنی موسم گرما کی مشقیں بھی کر رہی ہیں۔ چینی فوج کی بٹالین اس علاقے میں باقاعدگی سے حرکت کر رہی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Baloch Women:پاکستان میں بلوچ خواتین پرہورہاظلم،بین الاقوامی برادری کی خاموشی پراٹھے سوال

      سرکاری ذرائع نے بتایا کہ چین کی سرگرمیوں پر بھی مسلسل نظر رکھی جا رہی ہے۔ دیکھا گیا ہے کہ ان کی بٹالین ٹریننگ ایریاز میں آ رہی ہیں اور وقفے وقفے سے بٹالین تبدیل کر رہی ہیں۔ یہی نہیں بلکہ چین نے لائن آف ایکچوئل کنٹرول سے متصل اپنے علاقوں میں بھاری انفراسٹرکچر بنایا ہے۔ یہاں وہ اپنے فوجیوں کے لیے مستقل رہائش بھی بنا رہے ہیں۔ چین اپنے فوجیوں کو آگے کی جگہوں پر تیزی سے پہنچنے کے لیے پینگونگ تسو پر پل جیسا بنیادی ڈھانچہ بنا رہا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Explained: یاسین ملک کی سزا، دہشت گردی فنڈنگ ​​کیس اور علیحدگی پسند سفر جانیے مکمل تفصیلات

      اس کے ساتھ ہی ہندوستان، ڈیپسانگ کے میدانی علاقوں تک پہنچنے اور اسے نوبرا ویلی سے ملانے کے لیے متبادل سڑکیں بھی بنا رہا ہے۔ ذرائع نے بتایا کہ جب سے چین نے اپریل-مئی 2020 میں LAC پر یکطرفہ سرگرمی شروع کی تھی، ہندوستان نے بھی اپنے بنیادی ڈھانچے کے کام کو تیز کر دیا ہے۔ دولت بیگ تک اولڈی کے علاقے میں ڈربک-شیوک-ڈی بی او روڈ کے ذریعے قابل رسائی ہے۔ اس سے فوجیوں کو علاقے میں جانے کا موقع ملے گا، کیونکہ یہ ہر موسم کی سڑک ہوگی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: