உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Corona Vaccination:ہندوستان نےرقم کی سنہری تاریخ، 100کروڑویکسین کی خوراک کانشان کیاعبور

    Corona Vaccination:ہندوستان نے 100 کروڑ ویکسین کی خوراک کا نشان کیا عبور

    Corona Vaccination:ہندوستان نے 100 کروڑ ویکسین کی خوراک کا نشان کیا عبور

    ہندوستان نے آج 100 کروڑ ویکسین کی خوراکیں دینے کا سنگ میل عبور کیا ہے۔ ملک نے آج 100 کروڑ یا 1 ارب ویکسین کی خوراکیں لگانے کا ہدف عبور کرلیا ہے

    • Share this:
      ملک میں کورونا کے خلاف مہم کے آغاز کے 9 ماہ بعد ، ہندوستان نے آج 100 کروڑ ویکسین کی خوراکیں دینے کا سنگ میل عبور کیا ہے۔ ملک نے آج 100 کروڑ یا 1 ارب ویکسین کی خوراکیں لگانے کا ہدف عبور کرلیا ہے۔ مرکزی حکومت نے اس موقع کو خاص بنانے کے لیے کئی پروگراموں کے منصوبے بھی تیار کیے ہیں۔

      مرکزی وزیر صحت منسکھ مانڈویا آج لال قلعہ سے گلوکار کیلاش کھیر کا لکھا ہوا ایک گانا اور فلم لانچ کریں گے۔ مانڈاویہ نے کہا کہ ملک ویکسین کی صدی بنانے کے قریب ہے۔ اس سنہری موقع کا حصہ بننے کے لیے ، میں ان شہریوں سے اپیل کرتا ہوں جو ویکسین لینا چاہتے ہیں ، فورا ویکسی نیشن کروا کر ملک کے اس تاریخی سنہری سفر کا حصہ بنیں ۔حکومت کا منصوبہ یہ ہے کہ جب ہوائی جہازوں ، میٹرو اور ریلوے اسٹیشنوں پر 100 کروڑ ویکسین کی خوراک کے متعلق اعلانات کیے جائیں ۔


      سب سے بڑا کھادی کا ترنگا لہرایا جائے گا

      اس کے ساتھ آج ملک میں سب سے بڑا کھادی کا ترنگا لال قلعہ پر لہرایاجائیگا۔ اس کا وزن تقریباً 1400 کلوگرام ہے۔ 225 فٹ لمبا اور 150 فٹ چوڑا یہ ترنگا 2 اکتوبر کو گاندھی جینتی کے موقع پرلیہہ(LEH) میں لہرایا گیا تھا۔ یہ ترنگا ہاتھوں سے بنایاگیا کپاس اورکھادی کا پرچم ہے جو اب تک پہلی بار ہندوستان میں میں تیار کیا گیا ہے۔

      100 کروڑ کے بعدکیا ہوگاہدف ؟

      منسکھ مانڈویا نے پہلے کہا تھا کہ 100 کروڑ خوراک دینے کے بعد ، ہم مشن موڈ میں جائیں گے تاکہ یہ یقینی بنایا جاسکے کہ جنہوں نے اپنی پہلی خوراک لی ہے وہ جلد ہی اپنی دوسری خوراک بھی لیں۔ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ وہ کوویڈ 19 سے محفوظ ہیں۔ حکومت کووین پورٹل کے اعداد و شمار کے مطابق بدھ تک تقریباً 11 11.7 کروڑ (997 ملین) ویکسین کی خوراکیں لوگوں کو دی جائیگی۔


      75 فیصد بالغ آبادی نے حاصل کی ویکسین

      تمام بالغ شہریوں میں سے 75 فیصد کو ویکسین کی پہلی خوراک دی گئی ہے۔ ایک ہی وقت میں ، 31 فیصد بالغ آبادی نے اپنی دوسری خوراک بھی لی ہے۔ اب تک ، چین واحد ملک ہے ، جس نے 100 کروڑ سے زائد ویکسین کی خوراکیں دی ہیں۔ ملک گیر حفاظتی ٹیکوں کے پروگرام کے آغاز کے بعد سے ، ہندوستان نے ویکسین کی کوریج میں مسلسل اضافہ دیکھا ہے ، اگست کے مہینے میں پہلی بار ایک دن کے اعداد و شمار 10 ملین تک پہنچ گئے ہیں۔ پی ایم مودی کی سالگرہ پر ، ویکسی نیشن کی تعداد ایک دن میں 25 ملین یعنی 2.5 کروڑ سے تجاوز کر گئی
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: