உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ہندستان میں ملا Monkeypox کا پہلا کیس، بیرون ملک سے کیرالہ لوٹا تھا شخص

    monkeypox first case in India: ریاستی وزیر صحت وینا جارج نے کہا کہ بیرون ملک سے واپس آنے والے ایک شخص کو علامات ظاہر ہونے کے بعد اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔ اس کے نمونے اکٹھے کر کے نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف وائرولوجی کو جانچ کے لیے بھیجے گئے۔

    • Share this:
      monkeypox first case in India: بھارت میں منکی پاکس Monkeypox کا پہلا کیس کیرالہ کے کولم میں پائے جانے کی تصدیق ہوئی ہے۔ ریاستی وزیر صحت وینا جارج نے کہا کہ بیرون ملک سے واپس آنے والے ایک شخص کو علامات ظاہر ہونے کے بعد اسپتال میں داخل کرایا گیا تھا۔ اس کے نمونے اکٹھے کر کے نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف وائرولوجی کو جانچ کے لیے بھیجے گئے۔ ایک دن پہلے حکومت ہند نے تمام ریاستوں کو خط لکھ کر مونکی پوکس کے بارے میں خبردار کیا تھا اور ضروری ہدایات جاری کی تھیں۔
      مرکزی حکومت نے ہدایات جاری کی ہیں۔
      مرکزی حکومت نے رہنما خطوط میں کہا ہے کہ تمام مشتبہ افراد کی نگرانی اور جانچ کی جانی چاہئے اور بہتر نگرانی کا نظام ہونا چاہئے۔ متاثرہ اور مشتبہ مریضوں کو تنہائی میں رکھنا ہوگا۔ اس کے علاوہ مونکی پوکس وائرس سے متاثر ہونے والے مریض کے علاج کا بہتر نظام ہونا چاہیے۔ اس بیماری کی علامات ظاہر ہونے میں 6 سے 13 دن لگتے ہیں۔ اگرچہ یہ وائرس چیچک جیسا سنگین نہیں ہے لیکن ابھی تک اس کا کوئی علاج نہیں ہے۔

      ہندستان میں ملا Monkeypox کا پہلا کیس، بیرون ملک سے کیرالہ لوٹا تھا شخص


      اب تک 63 ممالک میں مونکی پوکس کے کیسز
      عالمی ادارہ صحت کے مطابق اب تک دنیا کے 63 ممالک میں مونکی پوکس وائرس کی تصدیق ہوچکی ہے۔ 12 جولائی تک ان 63 ممالک میں مونکی پوکس کے 9,200 کیسز رپورٹ ہوئے ہیں۔ تیزی سے بڑھتے کیسز سے دنیا پریشان ہے۔

      عالمی ادارہ صحت اس حوالے سے جلد ایک ایمرجنسی میٹنگ منعقد کرنے جا رہا ہے جس میں یہ فیصلہ کیا جائے گا کہ مانکی پاکس کو عالمی ہیلتھ ایمرجنسی قرار دیا جائے یا نہیں۔ اگرچہ گزشتہ ماہ ڈبلیو ایچ او نے اسے ہیلتھ ایمرجنسی قرار دینے سے انکار کر دیا تھا لیکن جس تیزی سے کیسز بڑھ رہے ہیں اس نے ڈبلیو ایچ او کو دوبارہ سوچنے پر مجبور کر دیا ہے۔

      قاضی گنڈ کے مقام پر Amarnath یاتریوں کی بس حادثے کا شکار، 25 یاتری زخمی


      خادم الحجاج پر بیس کروڑ سے زیادہ کی رقم صرف کرنے کے بعد بھی نتیجہ رہا صفر


      دراصل 4 جولائی تک مونکی پوکس کے 6000 کیس رپورٹ ہوئے تھے لیکن اب یہ بڑھ کر 9200 ہو گئے ہیں۔ یعنی صرف 8 دنوں میں مونکی پوکس کے 3200 نئے کیس رپورٹ ہوئے ہیں۔ اس نے ماہرین صحت میں ہلچل مچا دی ہے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: