ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

دنیا میں معاشی طاقت کی حیثیت سے آگے بڑھ رہا ہے ہندوستان: ای وائی انڈیا 2020 ایوارڈزتقریب سے مکیش امبانی کا خطاب

ریلائنس انڈسٹریز کے چیئرمین مکیش امبانی نے جمعرات کو کہا کہ ہندوستان معاشی ، جمہوری ، سفارتی ، ثقافتی شعبوں کے ساتھ ساتھ ڈیجیٹل اور ٹکنالوجی کے شعبوں میں ایک طاقت کے طور پر دنیا میں آگے بڑھ رہا ہے۔

  • Share this:
دنیا میں معاشی طاقت کی حیثیت سے آگے بڑھ رہا ہے ہندوستان: ای وائی انڈیا 2020 ایوارڈزتقریب سے مکیش امبانی کا خطاب
دنیا میں معاشی طاقت کی حیثیت سے آگے بڑھ رہا ہے ہندوستان: ای وائی انڈیا 2020 ایوارڈزتقریب سے مکیش امبانی کا خطاب

ریلائنس انڈسٹریز کے چیئرمین مکیش امبانی نے جمعرات کو کہا کہ ہندوستان معاشی، جمہوری، سفارتی، ثقافتی شعبوں کے ساتھ ساتھ ڈیجیٹل اور ٹکنالوجی کے شعبوں میں ایک طاقت کے طور پر دنیا میں آگے بڑھ رہا ہے۔ انہوں نے کہا،"ہمارے پاس مستقبل کی دہائیوں میں، دنیا کی پہلی تین معیشتوں میں شامل ہونے کی صلاحیت ہے۔


امبانی پیشہ وارانہ خدمات کی تنظیم ای وائی کے زیر اہتمام Entrepreneur of the Year (EOY) India 2020 ایوارڈ تقریب سے خطاب کررہے تھے۔ اس تقریب سے اپنے ورچوئل خطاب میں، صنعت کار نے ملک کے تاجروں کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے انہوں نے کہا، "ہندوستان کے عروج کی کلیدی محرک ہمارے کاروباری ہوں گے، جو روزانہ نئی چیزیں ایجاد کر رہے ہیں جو ہندوستان اور دنیا میں تبدیلی لا سکتی ہے۔"


جیسا کہ میں آج اورکل کے ہندوستان کو دیکھ رہا ہوں، میں تاجروں کے لئے مواقع کی سونامی دیکھتا ہوں۔ میرے اعتماد کی دو وجوہات ہیں۔ سب سے پہلے، ہمارے وزیر اعظم نریندر مودی ہندوستان کی مستقبل کی ترقی میں نجی شعبے کے زیادہ سے زیادہ رول کی وکالت کرتے رہے ہیں۔ دوسری بات، اب ہمارے پاس اپنی معیشت کو تبدیل کرنے کے لئے نئی ٹکنالوجی کی انقلابی طاقت موجود ہے۔


میکش امبانی نے کہا۔"ہمارے کاروباروں میں زندگی کے ایک بار موقع ہے کہ وہ ایک اچھے معیارکی زندگی کے لئے 1.3 بلین افراد کی ضروریات اور خواہشات کو پورا کرسکے۔ صاف شعبے، تعلیم، صحت کی دیکھ بھال، زندگی سائنس اور بائیو ٹکنالوجی اورموجودہ زرعی، صنعتی، خدمات کے شعبوں کی تبدیلی جیسے نئے شعبے بے مثال مواقع فراہم کرتے ہیں۔ مکیش امبانی کا کہنا ہے کہ ہندوستانی تاجر اب زیادہ تر مسابقتی قیمتوں پر ہماری مارکیٹ کی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے عالمی مارپیٹ کرنے کا معیار فراہم کرنے کے اہل ہیں۔ اس سے ہندوستانی کاروباری افراد کے لئے پوری عالمی منڈی کھل جاتی ہے، ”ارب پتی نے کہا۔ امبانی کو سال 2000 میں خود کو انٹرپرینیور آف دی ایئر انڈیا کا ایوارڈ ملا تھا۔

ای وائی نے جمعرات کی شام عملی طور پر سال کے 22 ویں انٹرپرینیور(EOY) ہندوستان 2020 ایوارڈز رکھیں۔ ای او وائی انڈیا 2020 ایوارڈ کے فائنلسٹ میں انڈیا مارٹ کے سی ای او دنیش اگروال، میٹرو پولیس ہیلتھ کیئرکی آمیرا شاہ، لینسکارٹ سلوشنز کے پیوش بنسل، نیسلے انڈیا کے سریش نارائنن، ورسی انوویشن کے امنگ بیدی، دیپک نائٹریٹ کے دیپک سی مہتا، وادی ماؤنٹین، واری ماؤنٹیوالا شامل تھے۔ 'سمراتھ بیدی، ورسی انوویشن کے وریندر کمارگپتا، کارس 24 کی وکرم چوپڑا، گلینڈ فارما کی سرینواس سدو، ماؤنٹین ویلی اسپرنگس' میرا کلکرنی، آواس فائنینئرس کے سشیل کماراگروال، تھنک اور سیکھیں کے بیجو رویندرن، وینی کاسمیٹکس 'سنیل ویکناکس'۔ ای او وائی انڈیا ایوارڈ کا فاتح ای وائی ورلڈ انٹرپرینیور آف دی ایئر ایوارڈ (ڈبلیو ای وائی) میں ملک کی نمائندگی کرے گا۔

سابق ورلڈ انٹرپرینیور آف دی ایئر فاتح ہندوستان، این آر نارائن مورتھی۔ ادے کوٹک اور کرن مزمدار شاہ کے ساتھ ای وائی عالمی رہنماؤں کارمین ڈی سبیو اور جولی ٹیگلینڈ بھی ایک CoVID کے بعد کی دنیا میں اپنے سفر اور کاروباری شخصیت کے نقطہ نظر کے بارے میں پینل بحث کریں گے۔

اعلان دستبرداری: نیوز 18 اردو ڈاٹ نیٹ ورک 18 میڈیا اینڈ انویسٹمنٹ لمیٹڈ کا حصہ ہے، جو ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ کی ملکیت ہے۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Mar 25, 2021 10:11 PM IST