உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Pitch Black Exercise:آسٹریلیا میں 17 ملکوں کے’پچ بلیک‘ مشق میں شامل ہوگا ہندوستان،100 طیارے لیں گے حصہ

    Indian Airforce:آسٹریلیا میںہ ونے والی مشقوں میں حصہ لیں گے انڈین ایئرفورس۔ ۔ (Twitter Image)

    Indian Airforce:آسٹریلیا میںہ ونے والی مشقوں میں حصہ لیں گے انڈین ایئرفورس۔ ۔ (Twitter Image)

    Pitch Black Exercise: گروپ کیپٹن پیٹر ووڈ نے کہا کہ ’انڈو پیسیفک خطے اور بیرون ملک مشق پچ بلیک میں بین الاقوامی شرکت، تمام ممالک کے اہلکاروں کو شمالی آسٹریلیا کے منفرد ماحول میں ہوائی جہاز، نظام اور کام کے طریقوں کے ساتھ کام کرنے کا تجربہ فراہم کرتی ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: ہندوستان اس ماہ آسٹریلیا میں منعقد ہونے والی ایک میگا فضائی جنگی مشق میں حصہ لے گا۔ اس مشق میں ہندوستان سمیت 17 ممالک کے تقریباً 100 طیارے اور 2500 فوجی اہلکار حصہ لیں گے۔ "پِچ بلیک" نامی اس مشق میں ہندوستان کی شرکت کی تصدیق آسٹریلیائی حکومت نے کی ہے۔

      17 ممالک کے 100 طیارے اور2500 فوجی اہلکار ہوں گے شامل
      آسٹریلیا، کینیڈا، فرانس، جرمنی، انڈونیشیا، ہندوستان، جاپان، ملائیشیا، ہالینڈ، نیوزی لینڈ، فلپائن، جنوبی کوریا، سنگاپور، تھائی لینڈ، متحدہ عرب امارات (یو اے ای)، برطانیہ اور امریکہ کے تقریباً 100 طیارے پرواز کریں گے۔ "پچ بلیک" مشق میں 2500 فوجی جوان شریک ہوں گے۔ ایک آسٹریلوی میڈیا نے بتایا کہ پچ بلیک 2022 (PBK22) شروع کرنے کے لیے 17 ممالک کے تقریباً 100 طیارے اور 2500 فوجی اہلکار ملک کے شمالی علاقے میں دو ہفتوں میں پہنچیں گے۔

      19 اگست سے 6 ستمبر تک ہوں گی مشقیں
      رائل آسٹریلین ایئر فورس (RAAF) "پِچ بلیک" کو اسٹریٹجک شراکت داروں اور اتحادی فضائی افواج کے ساتھ بین الاقوامی ایکشن سرگرمی کا اپنا "کیپ اسٹون" سمجھتی ہے۔ مشق "پِچ بلیک" ہر دو سال میں ایک بار ہوتی ہے اور اس کا انعقاد رائل آسٹریلین ایئر فورس کرتا ہے۔ لیکن کوویڈ 19 کی وبا کی وجہ سے یہ جنگی مشق چار سال بعد ہو رہی ہے۔ جنگی مشقیں عام طور پر شمالی آسٹریلیا میں RAAF کے اڈوں - ڈارون اور ٹنڈال - پر ہوتی ہیں۔ اس بار مشق 19 اگست سے 6 ستمبر تک ہوگی۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Hyderabad: گھر میں پھندے سے لٹکی ملی سابق وزیر اعلی این ٹی راما راو کی بیٹی کی لاش

      یہ بھی پڑھیں:

      بڑی خبر: لوک سبھا میں تعطل ختم، کانگریس کے 4 اراکین پارلیمنٹ کی معطلی واپس


      گروپ کیپٹن پیٹر ووڈ نے کہا کہ ’انڈو پیسیفک خطے اور بیرون ملک مشق پچ بلیک میں بین الاقوامی شرکت، تمام ممالک کے اہلکاروں کو شمالی آسٹریلیا کے منفرد ماحول میں ہوائی جہاز، نظام اور کام کے طریقوں کے ساتھ کام کرنے کا تجربہ فراہم کرتی ہے۔" انہوں نے مزید کہا کہ "مشترکہ فضائی جنگی کارروائیوں میں اپنے بین الاقوامی شراکت داروں کے ساتھ مشق کرنا اس بات کو یقینی بنانے کے لیے اہم ہے کہ جب بھی آسٹریلوی حکومت کو ضرورت ہو، فضائیہ جواب دینے کے لیے تیار ہے۔"
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: