உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Vice Presidential Election 2022: ووٹنگ شروع، وزیر اعظم نریندر مودی نے ڈالا اپنا ووٹ

    Youtube Video

    بتادیں کہ پارلیمنٹ ہاؤس میں نائب صدر کے انتخاب کے لیے ووٹنگ شروع ہو گئی ہے۔ ووٹوں کی گنتی بھی آج ہو گی اور دیر شام تک ملک کے اگلے نائب صدر منتخب ہونے والے امیدوار کے نام کا اعلان بھی کر دیا جائے گا۔

    • Share this:
      Vice Presidential Election 2022:  ملک کے نئے نائب صدر کے انتخاب کے لیے آج پارلیمنٹ ہاؤس میں ووٹنگ شروع ہو گئی ہے۔ ووٹنگ صبح 10 بجے سے شام 5 بجے تک ہوگی۔ اس کے فوراً بعد ووٹوں کی گنتی کی جائے گی اور دیر شام تک ملک کے نئے نائب صدر کے نام کا اعلان ریٹرننگ افسر کر دے گا۔ مقابلہ نیشنل ڈیموکریٹک الائنس کے جگدیپ دھنکھر اور اپوزیشن کی مشترکہ امیدوار مارگریٹ الوا کے درمیان ہے۔ اگر آپ اعداد و شمار پر نظر ڈالیں تو، جگدیپ دھنکھر، مغربی بنگال کے سابق گورنر، مارگریٹ الوا کے مقابلے میں بھاری لگ رہا ہے۔

      وزیر اعظم نریندر مودی پارلیمنٹ میں نائب صدر کے انتخاب کے لیے اپنا ووٹ ڈالا ہے۔


      مرکزی وزراء جتیندر سنگھ اور اشونی وشنو، بی جے پی کے چیف وہپ راکیش سنگھ، وائی ایس آر سی پی کے رگھو رام کرشنا راجو اور ٹی آر ایس کے ارکان اسمبلی نے اپنا ووٹ ڈالا۔

      بتادیں کہ پارلیمنٹ ہاؤس میں نائب صدر کے انتخاب کے لیے ووٹنگ شروع ہو گئی ہے۔ ووٹوں کی گنتی بھی آج ہو گی اور دیر شام تک ملک کے اگلے نائب صدر منتخب ہونے والے امیدوار کے نام کا اعلان بھی کر دیا جائے گا۔ اگلا نائب صدر موجودہ نائب صدر ایم وینکیا نائیڈو کی میعاد ختم ہونے کے ایک دن بعد 11 اگست کو اپنے عہدے کا حلف لیں گے۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: