உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Ukraine Return Students:یوکرین سے لوٹنے والے طلبہ کی پڑھائی کو لے کر وزارت صحت میں ہورہی ہے بات چیت

    آپریشن گنگا کے تحت یوکرین میں پھنسے ہندوستانیوں کو وطن واپس لایا گیا تھا۔

    آپریشن گنگا کے تحت یوکرین میں پھنسے ہندوستانیوں کو وطن واپس لایا گیا تھا۔

    Ukraine Return Students: اس وقت نیشنل میڈیکل کمیشن کے قوانین کے مطابق بیرون ملک میڈیکل کورسز کرنے والے ہندوستانی طلباء کو ایڈجسٹ کرنے کے کوئی اصول نہیں ہیں۔ قابل ذکر ہے کہ جنگ کی وجہ سے کئی طلباء کو یوکرین سے تعلیمی سیشن کے وسط میں ہندوستان واپس جانا پڑا۔

    • Share this:
      Ukraine Return Students:روس اور یوکرین کے درمیان جنگ نے ہزاروں ہندوستانی میڈیکل طلباء کا مستقبل تاریکی میں ڈال دیا ہے۔ ایک ذریعہ نے خبر رساں ایجنسی پی ٹی آئی کو بتایا کہ یوکرین سے واپس آنے والے ہندوستانی میڈیکل طلباء کی بقیہ تعلیم کو گھر پر مکمل کرنے کے لئے مرکزی وزارت صحت میں بات چیت جاری ہے۔ بتادیں کہ نیشنل میڈیکل کمیشن نے سپریم کورٹ کی ہدایت پر وزارت سے رائے مانگی تھی کہ ان طلباء کو ہندوستان کے میڈیکل کالجوں میں کلینکل ٹریننگ مکمل کرنے کا منصوبہ بنایا جائے۔ سپریم کورٹ نے نیشنل میڈیکل کمیشن کو ہدایت کی تھی کہ وہ ملک کے میڈیکل کالجوں میں جنگ سے متاثرہ طلباء کو کلینیکل ٹریننگ مکمل کرنے کی اجازت دینے کے لیے دو ماہ میں ایک منصوبہ تیار کرے۔

      ہندوستانی نجی اداروں میں دی جائے داخلوں کی اجازت
      وزارت خارجہ نے وزارت صحت کو خط لکھ کر درخواست کی ہے کہ وہ تمام میڈیکل طلباء جو یوکرین سے اپنی تعلیم چھوڑ کر ہندوستان آئے ہیں، انہیں اپنی تعلیم مکمل کرنے کے لئے ہندوستانی نجی طبی اداروں میں داخلہ لینے کی اجازت دی جائے۔ تاہم، یہ قدم ہندوستانی نجی طبی اداروں کو صرف ایک استثناء کے طور پر اٹھایا جانا چاہیے۔

      طلبہ کی تعداد واضح نہیں ہے
      واضح رہے کہ اس وقت نیشنل میڈیکل کمیشن کے قوانین کے مطابق بیرون ملک میڈیکل کورسز کرنے والے ہندوستانی طلباء کو ایڈجسٹ کرنے کے کوئی اصول نہیں ہیں۔ قابل ذکر ہے کہ جنگ کی وجہ سے کئی طلباء کو یوکرین سے تعلیمی سیشن کے وسط میں ہندوستان واپس جانا پڑا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      South-West مونسون کی وجہ سے نہ ہو پریشانی، تیار رہیں ریاستیں: مرکزی داخلہ سکریٹری

      یہ بھی پڑھیں:
      Wheat Export Ban:گیہوں کی برآمدات کھولنے کےلئے ہندوستان پربڑھادباؤ، امریکہ نے کی یہ اپیل

      ذرائع نے معلومات دیتے ہوئے کہا کہ اس معاملے پر کسی بھی پالیسی یا پلان کے ممکنہ تعین پر ابتدائی بات چیت ہوئی ہے لیکن کوئی ٹھوس فیصلہ نہیں کیا گیا ہے۔ جاری سیشنز کے درمیان ہندوستانی نجی طبی اداروں میں داخلہ لینے کے لیے یوکرین سے واپس آنے والے طلبہ کی تعداد واضح نہیں ہے، لیکن اندازوں کے مطابق ان کی تعداد 20,000 سے تجاوز کر سکتی ہے اور وہ ہندوستان کے کالجوں میں تعلیم حاصل کرنا جاری رکھیں گے۔ سیشن کے درمیان طلباء کی اتنی بڑی تعداد کے لئے اقدامات کرنا ایک مشکل کام ہے۔ ایک راستہ نکالنے کے لیے بات چیت جاری ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: