ہوم » نیوز » شمالی ہندوستان

ہندوستان میں کووڈ۔19کی صورتحال نہایت ہی تشویشناک،بروقت مقابلہ ضروری: ڈبلیو ایچ او چیف

عالمی ادارہ صحت (World Health Organization) کے سربراہ ٹیڈروس اذانوم گریبیسس (Tedros Adhanom Ghebreyesus) نے اپنے حالیہ بیان میں کہا ہے کہ ہندوستان میں عالمی وبا کورونا وائرس (کووڈ۔19) کی صورتحال انتہائی تشویش ناک ہے۔

  • Share this:
ہندوستان میں کووڈ۔19کی صورتحال نہایت ہی تشویشناک،بروقت مقابلہ ضروری: ڈبلیو ایچ او چیف
ڈبلیو ایچ او چیف ٹیڈروس اڈانوم

ہندوستان میں عالمی وبا کورونا وائرس (کووڈ۔19) کی دوسری لہر (second wave of coronavirus) کے دوران کورونا وائرس کے کیسوں میں لگاتار اضافہ ہوتا جارہا ہے۔ وہیں کورونا سے متاثر ہونے کے بعد مرنے والوں کی بھی تعداد بڑھتی ہی جارہی ہے۔عالمی ادارہ صحت (World Health Organization) کے سربراہ ٹیڈروس اذانوم گریبیسس (Tedros Adhanom Ghebreyesus) نے اپنے حالیہ بیان میں کہا ہے کہ ہندوستان میں عالمی وبا کورونا وائرس (کووڈ۔19) کی صورتحال انتہائی تشویش ناک ہے۔


انھوں نے کہا ہے کہ متعدد ریاستوں میں تشویشناک کیسز، اسپتالوں میں شریک مریضوں اور ہلاکتوں کی تعداد دیکھنے کو مل رہی ہے۔ جو کہ نہایت خطرناک حد تک پہنچ گئی ہے۔عالمی ادارہ صحت (World Health Organization) کے سربراہ ٹیڈروس اذانوم گریبیسس نے مزید کہا کہ ڈبلیو ایچ او ہندوستان میں کووڈ۔19 کے اضافے پر اپنی فکر مندی کا اظہار کررہا ہے اور اس نے ہزاروں آکسیجن، موبائل فیلڈ ہسپتالوں کے لئے خیمے، ماسک اور دیگر طبی سامان بھیج دیا ہے۔


انہوں نے میڈیا بریفنگ میں کہا کہ ’’ہندوستان کا معاملہ دیگر ممالک سے بہت مختلف ہے، متعدد ریاستیں کیسوں، ہسپتالوں میں داخل ہونے اور اموات کی تشویشناک تعداد دیکھتی رہتی ہیں اور ہم ان تمام اسٹیک ہولڈرز کا شکریہ ادا کرتے ہیں جو ہندوستان کی حمایت کر رہے ہیں‘‘۔


ہندوستان میں کورونا وائرس ایک مہلک لہر چل رہی ہے، جس میں 3,43,144 افراد کو کورونا وائرس مثبت ہوا ہے۔ جس سے ملک کل کورونا کیسوں کی تعداد 2,40,46,809 ہو گئی ہے۔ وہیں ہلاکتوں کی تعداد 2,62,317 ہے۔

ہندوستان میں کووڈ۔19 نے 19 دسمبر کو 10 ملین کا ہندسہ عبور کیا اور چھ ماہ سے کم عرصے میں اس کی تعداد میں دوگنا اضافہ ہوا ہے۔ وہیں 4 مئی کو 20 ملین واقعات کا سنگین سنگ میل عبور کیا۔ گیبریئسس نے اشارہ کیا کہ ہنگامی صورتحال جیسی صورتحال ہندوستان تک ہی محدود نہیں تھی۔

انہوں نے کہا کہ نیپال، سری لنکا، ویتنام، کمبوڈیا، تھائی لینڈ اور مصر صرف کچھ ایسے ممالک ہیں جو کیسوں اور اسپتالوں میں داخل ہونے کے معاملات میں اضافہ کر رہے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ امریکہ کے کچھ ممالک میں اب بھی کیس بہت زیادہ ہیں اور خطے کے طور پر امریکہ گذشتہ ہفتے کووڈ 19 میں ہونے والی اموات میں 40 فیصد رہا۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 15, 2021 11:49 AM IST